маркетинг ассистент
Укравтолізинг (Фінансові послуги), Київ
10.2025 − 11.2025 (1 місяць)
- Участь у дослідженні ринкових трендів, сегментація та аналіз аудиторії, організація опитуваннь.
- Підготовка бюджетів активностей, спілкування з підрядниками, реалізація маркетингових заходів.
- Комунікація з партнерами в Групі та координація співпраці.
- Планування, організація та участь у заходах, таких як конгреси, виставки, вебінари, конфереції, бізнес-події.
- Управління SM: розробка публікацій, аналітика, партнерство. Участь у розробці сайту та просуванні власних ресурсів.
- Організація та контроль створення маркетингового матеріалу: друкованого, digital, POS-матеріалів.
- Моніторинг результатів кампаній, аналіз, рекомендації, звітність.
Є рекомендації з даного місця роботи
Head of Sales
Студія Серебрянських (Спортивні послуги для населення), Київ
08.2021 − 06.2025 (3 роки 10 місяців)
- Розробка та впровадження системи клієнтської підтримки (дзвінки, месенджери), що забезпечила стабільно високий рівень задоволеності клієнтів.
- Формування та оптимізація процесів консультування, підбір рішень для ключових клієнтів, що сприяло зростанню повторних звернень.
- Ініціювання та впровадження шаблонів комунікації, які скоротили час реакції команди на 45%.
- Організація збору фідбеку та системний аналіз клієнтських запитів, оновлення сервісних сценаріїв для підвищення ефективності продажів.
- Керівництво переходом на нову CRM-систему (Bitrix24 - Creatio) без втрат у якості обслуговування, адаптація бізнес-процесів.
- Управління командою: навчання нових співробітників, супровід у складних кейсах, розвиток навичок продажів та клієнтського сервісу.
- Координація відкриття нових філій у співпраці з партнерами компанії, адаптація процесів та забезпечення дистанційної підтримки.
- Участь у процесах побудови та оптимізації воронок продажів, лідогенерації, розробка стратегій утримання клієнтів.
- Співпраця з маркетинговою командою у створенні контенту для комунікації та продажів, інтеграція інструментів для підвищення конверсії.
Є рекомендації з даного місця роботи
Спеціалістка з обслуговування клієнтів
ПАТ ПриватБанк (Банки), Київ
06.2018 − 05.2019 (10 місяців)
- Консультації щодо банківських продуктів, супровід клієнтів
- Вирішення запитів першої лінії, передача до профільних відділів
- Досягнення понад 90% позитивних відгуків у системі NPS
Є рекомендації з даного місця роботи