RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Менеджер в Киеве
  5. Менеджер
Предложить вакансию
Резюме Менеджер
Борейко Анастасія

Менеджер

Заблокировано
30 000 грн.
 13 апреля 2023  Город: Киев
Возраст:30 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал; Ресторанный бизнес, кулинария; Транспорт, автосервис
Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

Вік: 29 років

Місце проживання: м. Київ


Освіта:

Вінницький Національний Аграрний Університет,

кафедра "Менеджмент організацій",

спеціальність "Менеджер митної справи".

Професійна кваліфікація:

Спеціаліст.


Досвід роботи:


ТОВ "Inventory Service"

з червня 2014 року до серпня 2019 року

Посада - ревізор/керівник групи ревізорів

-інвентаризація ТМЦ;

-складання інвентарної відомості, складання звітної документації за результатами проведеної роботи;

-Прийом/відвантаження товару з відображенням даних у прибуткових/видаткових документах;

-Передача всієї інформації замовнику у зручному для нього форматі;

-інвентаризація з урахуванням безлічі параметрів: розмірів, партій, кольорів, термінів реалізації, а також сипких, рідких та штучних товарів;

-Проведення переобліку в продуктових магазинах, супутніх товарів на АЗС, у магазинах непродовольчих товарів , у магазинах одягу.


Адміністратор торгового залу:

АЗС WOG

ТОВ "Вест Петрол Маркет"

з вересня 2019р - червень 2021р

-Надання консультацій клієнтам щодо характеристик та цін товарів

-Виконання та контроль касової дисципліни;

-Виконання інвентаризації ТМЦ;

-Мерчандайзинг;

-Моніторинг цін компаній-конкурентів;

-Контроль за станом торгового залу;

-Контроль товарообігу магазину, актуалізація асортименту;

-Оформлення прибуткових та видаткових документів;


НАЧАЛЬНИК АЗС WOG

червень 2021-квітень 2023р

-Забезпечення умов та контроль операційної діяльності АЗС з метою обслуговування клієнтів, виконання поставлених завдань та досягнення економічного результату

-формування та подання визначеної звітності

-формування усіх необхідних документів для врегулювання трудових відносин на вакантні посади

-контроль роботи персоналу

-формування бюджету об‘єкту

- виконання на АЗС міжнародного стандарту HACCP

- планування операційної діяльності АЗС

- визначення поточних завдань та організація роботи підпорядкованого персоналу

-Робота з клієнтами (досвід особистих продажів);

-Вирішення конфліктних ситуацій;

-Робота зі скаргами клієнтів та зверненнями на гарячу лінію;

-Інформування про актуальні маркетингові акції, просування програми лояльності;

-Оформлення розрахунків із покупцями, ведення касової документації;

-Забезпечення виконання планів продажу;

-Забезпечення безперебійної роботи АЗК;

-Контроль технічного стану АЗК, робота із заявками на ремонт обладнання;

-Ведення документації та журналів АЗК;

-Створення умов для запобігання нещасним випадкам та аваріям;

-Контроль коштів та паливних талонів;

-Контроль прийому нафтопродуктів та збереження їх якісних та кількісних показників.


Технічні навички: досвідчений користувач ПК,

знання програм Мicrosoft Office, AutoСAD, 1С.


Знання мов:

українська (вільно),

російська (вільно), англійська(Elementary).


Особисті якості:

комунікабельність,

пунктуальність,

стресостійкість,

відповідальність,

старанність,

вміння швидко навчатися,

досвід роботи у великій команді,

творчий підхід,

бажання бачити результат своєї роботи.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх