UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер в Києві
  5. Менеджер
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер
Борейко Анастасія

Менеджер

Заблоковано
30 000 грн.
 13 квітня 2023  Місто: Київ
Вік:30 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Ресторанний бізнес, кулінарія; Транспорт, автосервіс
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Вік: 29 років

Місце проживання: м. Київ


Освіта:

Вінницький Національний Аграрний Університет,

кафедра "Менеджмент організацій",

спеціальність "Менеджер митної справи".

Професійна кваліфікація:

Спеціаліст.


Досвід роботи:


ТОВ "Inventory Service"

з червня 2014 року до серпня 2019 року

Посада - ревізор/керівник групи ревізорів

-інвентаризація ТМЦ;

-складання інвентарної відомості, складання звітної документації за результатами проведеної роботи;

-Прийом/відвантаження товару з відображенням даних у прибуткових/видаткових документах;

-Передача всієї інформації замовнику у зручному для нього форматі;

-інвентаризація з урахуванням безлічі параметрів: розмірів, партій, кольорів, термінів реалізації, а також сипких, рідких та штучних товарів;

-Проведення переобліку в продуктових магазинах, супутніх товарів на АЗС, у магазинах непродовольчих товарів , у магазинах одягу.


Адміністратор торгового залу:

АЗС WOG

ТОВ "Вест Петрол Маркет"

з вересня 2019р - червень 2021р

-Надання консультацій клієнтам щодо характеристик та цін товарів

-Виконання та контроль касової дисципліни;

-Виконання інвентаризації ТМЦ;

-Мерчандайзинг;

-Моніторинг цін компаній-конкурентів;

-Контроль за станом торгового залу;

-Контроль товарообігу магазину, актуалізація асортименту;

-Оформлення прибуткових та видаткових документів;


НАЧАЛЬНИК АЗС WOG

червень 2021-квітень 2023р

-Забезпечення умов та контроль операційної діяльності АЗС з метою обслуговування клієнтів, виконання поставлених завдань та досягнення економічного результату

-формування та подання визначеної звітності

-формування усіх необхідних документів для врегулювання трудових відносин на вакантні посади

-контроль роботи персоналу

-формування бюджету об‘єкту

- виконання на АЗС міжнародного стандарту HACCP

- планування операційної діяльності АЗС

- визначення поточних завдань та організація роботи підпорядкованого персоналу

-Робота з клієнтами (досвід особистих продажів);

-Вирішення конфліктних ситуацій;

-Робота зі скаргами клієнтів та зверненнями на гарячу лінію;

-Інформування про актуальні маркетингові акції, просування програми лояльності;

-Оформлення розрахунків із покупцями, ведення касової документації;

-Забезпечення виконання планів продажу;

-Забезпечення безперебійної роботи АЗК;

-Контроль технічного стану АЗК, робота із заявками на ремонт обладнання;

-Ведення документації та журналів АЗК;

-Створення умов для запобігання нещасним випадкам та аваріям;

-Контроль коштів та паливних талонів;

-Контроль прийому нафтопродуктів та збереження їх якісних та кількісних показників.


Технічні навички: досвідчений користувач ПК,

знання програм Мicrosoft Office, AutoСAD, 1С.


Знання мов:

українська (вільно),

російська (вільно), англійська(Elementary).


Особисті якості:

комунікабельність,

пунктуальність,

стресостійкість,

відповідальність,

старанність,

вміння швидко навчатися,

досвід роботи у великій команді,

творчий підхід,

бажання бачити результат своєї роботи.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору