Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
    1. Работа в Украине
    2. Резюме
    3. Резюме в Борисполе , Резюме в Киеве
    4. Резюме Менеджер административного отдела в Киеве
    5. Менеджер административного отдела
    Предложить вакансию
    Оливинская Наталия

    Professional resume Профессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация. Менеджер административного отдела

    Заблокировано
    17 000 грн.
     31 мая   Город: Борисполь
      Готова к переезду в: Киев
    Возраст: 45 лет
    Режим работы: полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
    Рубрики: HR, управление персоналом; Офисный персонал; Ресторанный бизнес, кулинария
     Состою в браке   Есть дети 
    или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

    Опыт работы

    ФАХІВЕЦЬ ВІДДІЛУ РЕСТОРАННОЇ ТА ТОРГІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
    ДП МА "Бориспіль" (наземне обслуговування), Борисполь
    03.2014 − 07.2020 (6 лет 4 месяца)

    Кадровий облік (HR)- проведення первинних співбесід, закриття вакансій за посадами: старший касир, касир (офіціант), кухар, мийник посуду. Проведення стажування новоприйнятих працівників, інструктаж з охорони праці та пожежної безпеки. Ведення первинного кадрового обліку та оформлення поточних документів по особовому складу, ведення табельного обліку (1С - ERP), розрахунок листів непрацездатності.

    Підтримка роботи кафе та ресторану (адміністрування) - активна взаємодія з комерційними та державними організаціями, участь в переговорах, детальна підготовка документів на отримання дозвільних документів для кафе та ресторану. Підготовка договорів – оренда РРО, лабораторні дослідження та інші, ведення реєстру договорів. Підготовка документів для закупівлі товарів та послуг. Робота з товарно матеріальними цінностями.

    Ведення документообігу підрозділів (СЕД) - упевнений користувач систем електронного документообігу АСКОД, IBM Lotus Notes та САДД «Діло», розробка та ведення номенклатурних справ, підготовка звітності.

    ФАХІВЕЦЬ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ВІДДІЛУ З ОРГАНІЗАЦІЇ І ОПЛАТИ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ
    ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (наземне обслуговування), Борисполь
    07.2011 − 02.2014 (2 года 7 месяцев)

    Ведення обліку чисельності працівників підприємства в 1С та MS Access, складання статистичної звітності, підготовка аналітичної документації. Розрахунок листів непрацездатності. Розробка організаційних структур в MS Visio.

    ТЕХНІК З ОБЛІКУ ТА ДІЛОВОДСТВА
    ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (наземне обслуговування), Борисполь