RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Борисполе, Резюме в Киеве
  4. Резюме Менеджер административного отдела в Киеве
  5. Менеджер административного отдела
Предложить вакансию
Оливинская Наталия

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Менеджер административного отдела

Заблокировано
17 000 грн.
 31 мая 2021  Город: Борисполь
 Готова к переезду в: Киев
Возраст:48 лет
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: HR, управление персоналом; Офисный персонал; Ресторанный бизнес, кулинария
 Состою в браке  Есть дети 
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

ФАХІВЕЦЬ ВІДДІЛУ РЕСТОРАННОЇ ТА ТОРГІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ДП МА "Бориспіль" (Наземне обслуговування), Борисполь
03.2014 − 07.2020 (6 лет 4 месяца)

Кадровий облік (HR)- проведення первинних співбесід, закриття вакансій за посадами: старший касир, касир (офіціант), кухар, мийник посуду. Проведення стажування новоприйнятих працівників, інструктаж з охорони праці та пожежної безпеки. Ведення первинного кадрового обліку та оформлення поточних документів по особовому складу, ведення табельного обліку (1С - ERP), розрахунок листів непрацездатності.

Підтримка роботи кафе та ресторану (адміністрування) - активна взаємодія з комерційними та державними організаціями, участь в переговорах, детальна підготовка документів на отримання дозвільних документів для кафе та ресторану. Підготовка договорів – оренда РРО, лабораторні дослідження та інші, ведення реєстру договорів. Підготовка документів для закупівлі товарів та послуг. Робота з товарно матеріальними цінностями.

Ведення документообігу підрозділів (СЕД) - упевнений користувач систем електронного документообігу АСКОД, IBM Lotus Notes та САДД «Діло», розробка та ведення номенклатурних справ, підготовка звітності.

ФАХІВЕЦЬ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ВІДДІЛУ З ОРГАНІЗАЦІЇ І ОПЛАТИ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ
ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (Наземне обслуговування), Борисполь
07.2011 − 02.2014 (2 года 7 месяцев)

Ведення обліку чисельності працівників підприємства в 1С та MS Access, складання статистичної звітності, підготовка аналітичної документації. Розрахунок листів непрацездатності. Розробка організаційних структур в MS Visio.

ТЕХНІК З ОБЛІКУ ТА ДІЛОВОДСТВА
ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (Наземне обслуговування), Борисполь
05.2005 − 07.2011 (6 лет 2 месяца)

Ведення діловодства в системі електронного документообігу САДД та підготовка звітності. Ведення табельного обліку в 1С. Розрахунок листів непрацездатності. Стажування на внутрішнього аудитора за стандартом якості ISO9001.

Образование

МІЖНАРОДНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ (Киев)
Факультет обліку та аудиту, бухгалтер-аналітик
полное высшее, 09.1993 − 06.1995 (1 год 9 месяцев)
ІРПІНСЬКИЙ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ КОЛЕДЖ (Ирпень)
Факультет економіка підприємства, молодший економіст
неоконченное высшее,  −

Знание языков:

Английский - Ниже среднего, Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Робота в 1С (версії 7.7 та 8.3), в системах електронного документообігу САДД, IBM Lotus Notes, АСКОД та з офісними програмами MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Visio, Access).
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: • Відповідальність • Пунктуальність • Здатна та відкрита до опанування нових навичок, швидко навчаюсь. • Активна життєва позиція • Стресостійкість
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Постійний розвиток та вдосконалення

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх