Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Кадровий облік (HR)- проведення первинних співбесід, закриття вакансій за посадами: старший касир, касир (офіціант), кухар, мийник посуду. Проведення стажування новоприйнятих працівників, інструктаж з охорони праці та пожежної безпеки. Ведення первинного кадрового обліку та оформлення поточних документів по особовому складу, ведення табельного обліку (1С - ERP), розрахунок листів непрацездатності.
Підтримка роботи кафе та ресторану (адміністрування) - активна взаємодія з комерційними та державними організаціями, участь в переговорах, детальна підготовка документів на отримання дозвільних документів для кафе та ресторану. Підготовка договорів – оренда РРО, лабораторні дослідження та інші, ведення реєстру договорів. Підготовка документів для закупівлі товарів та послуг. Робота з товарно матеріальними цінностями.
Ведення документообігу підрозділів (СЕД) - упевнений користувач систем електронного документообігу АСКОД, IBM Lotus Notes та САДД «Діло», розробка та ведення номенклатурних справ, підготовка звітності.
Ведення обліку чисельності працівників підприємства в 1С та MS Access, складання статистичної звітності, підготовка аналітичної документації. Розрахунок листів непрацездатності. Розробка організаційних структур в MS Visio.
Ведення діловодства в системі електронного документообігу САДД та підготовка звітності. Ведення табельного обліку в 1С. Розрахунок листів непрацездатності. Стажування на внутрішнього аудитора за стандартом якості ISO9001.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер административного отдела в Борисполі"