UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Борисполі, Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер административного отдела в Києві
  5. Менеджер административного отдела
Запропонувати вакансію
Оливинская Наталия

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер административного отдела

Заблоковано
17 000 грн.
 31 травня 2021  Місто: Бориспіль
 Готова до переїзду в: Київ
Вік:49 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал; Ресторанний бізнес, кулінарія
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

ФАХІВЕЦЬ ВІДДІЛУ РЕСТОРАННОЇ ТА ТОРГІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ДП МА "Бориспіль" (Наземне обслуговування), Бориспіль
03.2014 − 07.2020 (6 років 4 місяці)

Кадровий облік (HR)- проведення первинних співбесід, закриття вакансій за посадами: старший касир, касир (офіціант), кухар, мийник посуду. Проведення стажування новоприйнятих працівників, інструктаж з охорони праці та пожежної безпеки. Ведення первинного кадрового обліку та оформлення поточних документів по особовому складу, ведення табельного обліку (1С - ERP), розрахунок листів непрацездатності.

Підтримка роботи кафе та ресторану (адміністрування) - активна взаємодія з комерційними та державними організаціями, участь в переговорах, детальна підготовка документів на отримання дозвільних документів для кафе та ресторану. Підготовка договорів – оренда РРО, лабораторні дослідження та інші, ведення реєстру договорів. Підготовка документів для закупівлі товарів та послуг. Робота з товарно матеріальними цінностями.

Ведення документообігу підрозділів (СЕД) - упевнений користувач систем електронного документообігу АСКОД, IBM Lotus Notes та САДД «Діло», розробка та ведення номенклатурних справ, підготовка звітності.

ФАХІВЕЦЬ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ВІДДІЛУ З ОРГАНІЗАЦІЇ І ОПЛАТИ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ
ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (Наземне обслуговування), Бориспіль
07.2011 − 02.2014 (2 роки 7 місяців)

Ведення обліку чисельності працівників підприємства в 1С та MS Access, складання статистичної звітності, підготовка аналітичної документації. Розрахунок листів непрацездатності. Розробка організаційних структур в MS Visio.

ТЕХНІК З ОБЛІКУ ТА ДІЛОВОДСТВА
ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (Наземне обслуговування), Бориспіль
05.2005 − 07.2011 (6 років 2 місяці)

Ведення діловодства в системі електронного документообігу САДД та підготовка звітності. Ведення табельного обліку в 1С. Розрахунок листів непрацездатності. Стажування на внутрішнього аудитора за стандартом якості ISO9001.

Освіта

МІЖНАРОДНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ (Київ)
Факультет обліку та аудиту, бухгалтер-аналітик
повна вища, 09.1993 − 06.1995 (1 рік 9 місяців)
ІРПІНСЬКИЙ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ КОЛЕДЖ (Ірпінь)
Факультет економіка підприємства, молодший економіст
незакінчена вища,  −

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Робота в 1С (версії 7.7 та 8.3), в системах електронного документообігу САДД, IBM Lotus Notes, АСКОД та з офісними програмами MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Visio, Access).
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • Відповідальність • Пунктуальність • Здатна та відкрита до опанування нових навичок, швидко навчаюсь. • Активна життєва позиція • Стресостійкість
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Постійний розвиток та вдосконалення

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору