RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Черкассах
  4. Резюме Менеджер по роботі з клієнтами в
  5. Менеджер по роботі з клієнтами
Предложить вакансию
Резюме Менеджер по роботі з клієнтами
Вишневська Анастасія

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Менеджер по роботі з клієнтами

Заблокировано
30 000 грн.
 25 ноября  Город: Черкассы
Возраст:35 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Консалтинг; Офисный персонал; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Есть дети 
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

заступник директора з питань Клієнт –менеджменту
ТОВ «Аудит Консалтинг Сервіс» (Консалтинг, облік і аудит), Черкассы
09.2019 − 11.2024 (5 лет 2 месяца)

робота з VIP-Клієнтами, проведення переговорів, ведення фінансового аналізу та потоків Компанії, адміністрування CRM Бітрікс24, підготовка аналітики для керівництва; робота з документацією юридичного характеру, координація бізнес-процесів в компанії.

Образование

Черкаський державний технологічний університет (Черкассы)
Облік і аудит
полное высшее, 09.2018 − 05.2022 (3 года 7 месяцев)

Знание языков:

Английский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Досвідчений користувач ПК, офісних (MS Word, Excel, PowerPoint, MS Outlook) та спеціальних програм (Tax, АС «Податковий Блок», АС «Ділкон»), Досвід роботи з програмами «Бітрікс24», Ліга:Закон, поштових сервісів, Power B, Xmind. Досвід роботи в програмі 1С:Підприємство 8 (версії 8.1-8.3) (навички введення первинної документації, рознесення банківських виписок, формування актів звірок з контрагентами тощо); Досвід роботи з програмою BAS Комплексне управління підприємством (BAS КУП), в частинні планування грошових потоків, ведення графіків оплат, робота з первинною документацію (банк, каса, довідники, контрагенти); Робота з програмами Клієнт-банкінгу АТ «Укргазбанк», Банк «Глобус» в частині проведення платежів, формування виписок, експортування у бухгалтерські програми; Робота з програмами електронного документообігу: М.Е.Док, ВЧАСНО. Знання законодавчої бази України, в т.ч. Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції», Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», П(С)БО тощо. Досвід керівництва відділом на державній службі; досвід керівництва відділом в приватній компанії; високі службові досягнення; володіння належним рівнем грамотності та офіційно-діловим стилем мовлення і письма української мови (наявність сертифікату щодо вільного володіння українською мовою); володіння іноземною мовою, а саме англійською мовою – вільно. готовність здобувати нові знання та вправно їх застосовувати у професійній діяльності. Проходження тренінгів та семінарів/вебінарів - навчання у міжнародній бізнес-школі Л-А-Б-А під керівництвом Марини Волошиної, Head of CRM в METRO Cash&Carry. Прослухано курс в Міжнародній освітньо-консалтинговій Компанії «Бізнес-Конструктор», «Власник бізнесу 2.0».
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: - Доброзичливість; - Дисциплінованість; - Відповідальність; - Тактовність; - Уважність; - Самостійність; - Робота на результат; - Швидко навчаюсь.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх