Додаткова інформація
Знання комп'ютера, програм: Досвідчений користувач ПК, офісних (MS Word, Excel, PowerPoint, MS Outlook) та спеціальних програм (Tax, АС «Податковий Блок», АС «Ділкон»),
Досвід роботи з програмами «Бітрікс24», Ліга:Закон, поштових сервісів, Power B, Xmind.
Досвід роботи в програмі 1С:Підприємство 8 (версії 8.1-8.3) (навички введення первинної документації, рознесення банківських виписок, формування актів звірок з контрагентами тощо);
Досвід роботи з програмою BAS Комплексне управління підприємством (BAS КУП), в частинні планування грошових потоків, ведення графіків оплат, робота з первинною документацію (банк, каса, довідники, контрагенти);
Робота з програмами Клієнт-банкінгу АТ «Укргазбанк», Банк «Глобус» в частині проведення платежів, формування виписок, експортування у бухгалтерські програми;
Робота з програмами електронного документообігу: М.Е.Док, ВЧАСНО.
Знання законодавчої бази України, в т.ч. Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції», Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», П(С)БО тощо.
Досвід керівництва відділом на державній службі;
досвід керівництва відділом в приватній компанії;
високі службові досягнення;
володіння належним рівнем грамотності та офіційно-діловим стилем мовлення і письма української мови (наявність сертифікату щодо вільного володіння українською мовою);
володіння іноземною мовою, а саме англійською мовою – вільно.
готовність здобувати нові знання та вправно їх застосовувати у професійній діяльності.
Проходження тренінгів та семінарів/вебінарів - навчання у міжнародній бізнес-школі Л-А-Б-А під керівництвом Марини Волошиної, Head of CRM в METRO Cash&Carry.
Прослухано курс в Міжнародній освітньо-консалтинговій Компанії «Бізнес-Конструктор», «Власник бізнесу 2.0».
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - Доброзичливість;
- Дисциплінованість;
- Відповідальність;
- Тактовність;
- Уважність;
- Самостійність;
- Робота на результат;
- Швидко навчаюсь.