UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Черкасах
  4. Резюме Менеджер по роботі з клієнтами в
  5. Менеджер по роботі з клієнтами
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер по роботі з клієнтами
Вишневська Анастасія

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер по роботі з клієнтами

Заблоковано
30 000 грн.
 25 листопада  Місто: Черкаси
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Консалтинг; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

заступник директора з питань Клієнт –менеджменту
ТОВ «Аудит Консалтинг Сервіс» (Консалтинг, облік і аудит), Черкаси
09.2019 − 11.2024 (5 років 2 місяці)

робота з VIP-Клієнтами, проведення переговорів, ведення фінансового аналізу та потоків Компанії, адміністрування CRM Бітрікс24, підготовка аналітики для керівництва; робота з документацією юридичного характеру, координація бізнес-процесів в компанії.

Освіта

Черкаський державний технологічний університет (Черкаси)
Облік і аудит
повна вища, 09.2018 − 05.2022 (3 роки 7 місяців)

Знання мов:

Англійська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Досвідчений користувач ПК, офісних (MS Word, Excel, PowerPoint, MS Outlook) та спеціальних програм (Tax, АС «Податковий Блок», АС «Ділкон»), Досвід роботи з програмами «Бітрікс24», Ліга:Закон, поштових сервісів, Power B, Xmind. Досвід роботи в програмі 1С:Підприємство 8 (версії 8.1-8.3) (навички введення первинної документації, рознесення банківських виписок, формування актів звірок з контрагентами тощо); Досвід роботи з програмою BAS Комплексне управління підприємством (BAS КУП), в частинні планування грошових потоків, ведення графіків оплат, робота з первинною документацію (банк, каса, довідники, контрагенти); Робота з програмами Клієнт-банкінгу АТ «Укргазбанк», Банк «Глобус» в частині проведення платежів, формування виписок, експортування у бухгалтерські програми; Робота з програмами електронного документообігу: М.Е.Док, ВЧАСНО. Знання законодавчої бази України, в т.ч. Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції», Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», П(С)БО тощо. Досвід керівництва відділом на державній службі; досвід керівництва відділом в приватній компанії; високі службові досягнення; володіння належним рівнем грамотності та офіційно-діловим стилем мовлення і письма української мови (наявність сертифікату щодо вільного володіння українською мовою); володіння іноземною мовою, а саме англійською мовою – вільно. готовність здобувати нові знання та вправно їх застосовувати у професійній діяльності. Проходження тренінгів та семінарів/вебінарів - навчання у міжнародній бізнес-школі Л-А-Б-А під керівництвом Марини Волошиної, Head of CRM в METRO Cash&Carry. Прослухано курс в Міжнародній освітньо-консалтинговій Компанії «Бізнес-Конструктор», «Власник бізнесу 2.0».
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - Доброзичливість; - Дисциплінованість; - Відповідальність; - Тактовність; - Уважність; - Самостійність; - Робота на результат; - Швидко навчаюсь.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору