Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Обов'язки:
• прийом та видача виробів (накопичувачів інформації) клієнтам ЦВІ;
• заповнення заявки на прийом вироби в ремонт, попередня візуальна перевірка техніки;
• контроль стану замовлення;
• повідомлення клієнтам про результати ремонту, про хід робіт;
• обробка пошти, консультування замовників;
• оформлення необхідної документації в 1С (формування рахунків та витратних накладних);
• контроль бухгалтерських документів;
• отримання / відправлення посилок (Нова пошта);
• складання договорів на виконання робіт.
1.Регіональне відділення Фонду державного майна України по місту Києву:
• супровід діючих договорів оренди;
• підготовка, оформлення та узгодження нових проектів договорів оренди державного нерухомого майна;
• контроль виконання умов договорів оренди а саме: страхування, оформлення договорів про відшкодування коммунальних витрат з балансоутримувачем;
• контроль за термінами дії договорів, доп. угод, розробка необхідної документації;
• комунікація з партнерами на всіх етапах підписання договорів;
• оперативне виконання завдань, щодо підписання і збереженню договорів оренди, додаткових угод, актів прийома-передач та інше;
• контроль оплати діючих договорів оренди.
2.ДТЕК "Київські електричні мережі:
• підготовка, оформлення, узгодження і супровід документів для розробки проектів договорів на постачання електричної енергії;
• комунікація з партнерами на всіх етапах підписання документів;
• оперативне виконання завдань, щодо підписання договорів і збереження договорів на постачання електричної енергії, додаткових угод та інше;
• розробка та узгодження необхідної технічної документації;
• надання звітності за лічильниками по споживанню електроенергії.
3.Департамент комунальної власності міста Києва:
• підготовка, оформлення, узгодження та супровід нових договорів про передачу майна територіальної оренди міста Києва;
• супровід діючих договорів;
• контроль виконання умов договорів оренди;
• контроль за термінами дії договорів, дод. угод, розробка необхідної документації;
• контроль оплати діючих договорів оренди.
4.Робота зі страховими компаніями:
• контроль за термінами діючих договорів;
• пролонгація договорів;
• укладення нових договорів.
5.Інші обов'язки:
• прийом, перевірка, сканування, реєстрація договорів;
• ведення реєстру договорів;
• відправлення документів контрагентам поштою і контроль за поверненням документів;
• робота з банками (внесення коштів від наданих послуг підприємства на розрахунковий рахунок);
• робота з нотаріальними конторами;
• зміна КВЕД, зміна статутів та інше.
Посадові обов'язки:
• оформлення та пролонгація договорів оренди та контроль за виконанням умов договору;
• оформлення та укладення прямих договорів с ПАТ Київенерго;
• оформлення та узгодження договорів з юр.особами;
• співпраця та узгодження документації з ФРЦ, Київзем, БТІ, УЖГ Дарницького р-ну, УЖГ Дніпровського району, Відділ оренди та приватизації.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер по роботі з ключовими клієнтами в Киеве"