Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Розробка рекламної стратегії компанії та планів просування на ринку окремих страхових продуктів, формування рекламного бюджету компанії, аналіз існуючих страхових продуктів та прогнозування споживчого попиту на ринку страхування, участь у розробці нових страхових продуктів, пошук нових каналів продажу.
Розробка концепції споживчої реклами, забезпечення повного циклу розробки та адаптації макетів зовнішньої реклами, реклами у пресі, різноманітної поліграфічної продукції з дотриманням корпоративних стандартів.
Підготовка та аналіз щомісячних звітів про результати роботи компанії.
Організація та координація роботи кол-центру.
Робота з підрядниками з виробництва поліграфічної та сувенірної продукції, зовнішньої реклами та елементів оформлення офісів, SEO-просування сайту та контекстної реклами, робота з електронними майданчиками з продажу страхових послуг.
Контроль виготовлення та використання рекламних та промоційних матеріалів структурними підрозділами компанії з дотриманням єдиної системи візуальної ідентифікації матеріалів BTL.
Адміністрування сайту компанії. Робота з відгуками клієнтів на спеціалізованих сайтах та в мережі інтернет.
Планування та реалізація рекламної активності компанії. Організація та участь у виставках, презентаціях та дегустаціях продукції.
Розробка та впровадження нового сайту. Адміністрування сайту та інтернет-магазину.
Ведення сторінки компанії у мережі Facebook.
Організація розробки та виробництва рекламних та POS-матеріалів, сувенірної продукції. Контроль виконання, контроль процесу виробництва та дотримання термінів.
Ведення документообігу, контроль оплати.
Організація розробки та виробництва різноманітних рекламних та POS-матеріалів, сувенірної продукції.
Контроль виконання, контроль процесу виробництва та дотримання термінів.
Організація розміщення реклами у ЗМІ, на транспорті, зовнішньої реклами.
Логістика рекламних матеріалів.
Ведення документообігу, контроль оплати.
Участь у плануванні та реалізації маркетингових заходів щодо просування роздрібних та корпоративних страхових продуктів.
Оцінка доцільності використання маркетингових інструментів під час проведення рекламних кампаній.
Організація та проведення акцій зі стимулювання продажів.
Організація участі компанії у виставках та конференціях.
Участь у плануванні бюджетів маркетингових заходів, контроль їхнього ефективного використання.
Складання та реалізація плану рекламної активності компанії на рік (зовнішня реклама, реклама на телебаченні, радіо та друкованих ЗМІ, інтернет-реклама, смс-розсилки, проведення рекламних акцій у точках продажу).
Економічне обґрунтування статей рекламного бюджету.
Розробка, виготовлення та забезпечення точок продажу всією необхідною рекламною, поліграфічною та сувенірною продукцією. Робота з підрядниками, контроль якості рекламної продукції та ведення документації.
Організація оформлення магазинів до відкриття, проведення акцій та розпродажів, сезонне переоформлення.
Забезпечення магазинів торговим обладнанням – від проектування до установки.
Участь у відкритті нових роздрібних точок – внутрішнє планування торгової зони, оформлення інтер'єру, рекламна підтримка.
Організація роботи відділу та його взаємодії з іншими структурними підрозділами підприємства.
Розробка рекламної стратегії підприємства міста і планів просування на ринку окремих страхових товарів, формування рекламного бюджету підприємства.
Розробка нового корпоративного стилю, розробка Brand Book.
Розробка та розміщення зовнішньої реклами та реклами в пресі, різноманітної поліграфічної продукції, елементів візуальної ідентифікації офісів та точок продажу, сувенірної продукції з корпоративною символікою.
Забезпечення структурних підрозділів та регіональних філій компанії рекламною та сувенірною продукцією, контроль її виготовлення та подальшого розподілу.
Участь у розробці концепції споживчої реклами, забезпечення повного циклу розробки та адаптації макетів зовнішньої реклами, реклами в пресі, різноманітної поліграфічної продукції з дотриманням корпоративних стандартів.
Економічне обґрунтування доцільності виготовлення рекламної та сувенірної продукції, розрахунок необхідної кількості її одиниць з урахуванням потреб структурних підрозділів та регіональних філій компанії.
Аналіз спектру та ринкової вартості послуг, що надаються поліграфічними компаніями, рекламними агенціями та виробниками сувенірної продукції.
Контроль виготовлення та використання рекламних та промоційних матеріалів структурними підрозділами компанії з дотриманням єдиної системи візуальної ідентифікації матеріалів BTL.
Формування відділу та забезпечення його ефективної роботи, координація взаємодії між структурними підрозділами друкарні та зовнішніми підрядниками.
Доробка макетів, що надаються замовниками, відповідно до технічних вимог друкарні, верстка, дизайн.
Пошук нових клієнтів та супровід замовлень.
Розробка та підтримка корпоративного сайту.
Організація роботи відділу, робота з авторами, журналістами, редакторами.
Розробка рекламних макетів, верстка газети "Тижневик АПТЕКА", наукових медичних журналів, щорічного довідкового видання "Компендіум - лікарські препарати", книг, буклетів.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер з реклами, маркетолог, продакшн-менеджер в Киеве"