RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Львове
  4. Резюме Менеджер з успіху клієнтів, Керівник підрозділу, Корпоративний тренер в
  5. Менеджер з успіху клієнтів, Керівник підрозділу, Корпоративний тренер
Предложить вакансию
Резюме Менеджер з успіху клієнтів, Керівник підрозділу, Корпоративний тренер
Гнатів Олена

Менеджер з успіху клієнтів, Керівник підрозділу, Корпоративний тренер

Заблокировано
60 000 грн.
  7 сентября  Город: Львов
Возраст:40 лет
Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа
Рубрики: Консалтинг; Руководство; Работа за рубежом
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Market Account Lead
Nestle Business Services Centre (FMCG), Львов
12.2022 − 03.2025 (2 года 2 месяца)
  • Drived and promoted Total Service Quality Approach within 3 NBS Centers and 38 Nespresso Markets
  • Established joint goals and priorities planning for NBS and 7 Markets, collaborating towards common achievements
  • Implemented a Predictive Analytics tool to forecast Net Promoter Score and take required actions in advance 
  • Delivered regular service performance and continuous improvement overview in terms of customer insights 
  • Conducted regular meeting governance within Nespresso Markets and operational teams aimed to strategic planning and main performance metrics review
  • Organized 11 Market facing activities, workshops, teambuildings
  • Drived strategic partnership, onboarded 12 new Market partners and built relationship with 80+ executive and operational ones
 Есть рекомендации с данного места работы
Business Order Administration Team Lead
Nestle Business Services Centre (FMCG), Львов
05.2021 − 11.2022 (1 год 6 месяцев)
  • Acted as a People Manager for a team of 23 employees 
  • Recruited 10 new employees to the team
  • Extended the scope for existing Markets – 9 new activities transferred, increasing Centre`s penetration rate 
  • Managed performing activities for 4 Markets in scope (Switzerland, Nordic, Canada, Singapore)
Business Order Administration Specialist/Senior Specialist
Nestle Business Services Centre (FMCG), Львов
09.2017 − 04.2021 (3 года 7 месяцев)
  • Delivered transition of 3 new activities Market based (France, Israel)) and remotely (Italy)
  • Leaded, participated and supported improvement initiatives in the team
  • Processed Web Hold Order Management activities using local CRM software
  • Created schedule, arranged shifting and meal allowance for the team of 19 employees
  • Supported the team in their daily work and achieving the set goals
  • Performed Line Manager`s duties at the time of absence
Викладач кафедри фінансів
Львівський університет банківської справи (Освіта), Львов
02.2007 − 06.2019 (12 лет 4 месяца)
  • Delivered workshops and lectures in Finance, Tax system and Investments
  • Prepared and published about 15 articles in Finance area

Образование

Університет банківської справи  (Львов)
Фінанси
полное высшее, 09.2001 − 06.2006 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Інтернет-маркетинг та особистий бренд, 2025
 Train the Trainer (Корпоративний бізнес-тренер), 2023
 Лідерство в умовах війни (навчальна програма для лідерів), 2022
 Ситуативне лідерство, 2017
 Навчання дорослих англійською мовою, 2017

Знание языков:

Английский - Продвинутый (свободно), Польский - Средний
Дополнительно: Англійська - щоденне письмове та усне спілкування з клієнтами, проведення зустрічей та презентацій. Польська - побутовий розмовний рівень спілкування.

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: MS Office (Excel, PowerPoint, MS Teams etc)
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Я менеджер з успіху клієнтів, з досвідом управління командою та навчання дорослих. Найбільше моє натхнення - допомагати зростати і розвиватись людям, командам, бізнесу.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: У звʼязку з релокацією до Польщі (м. Катовіце) шукаю роботу віддалено або у гібридному форматі.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх