Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
• Організація та підвищення ефективності управлінського обліку на підприємстві.
• Організація робіт з формування бюджетів підприємства, аналіз та контроль їх виконання, підготовка відповідної довідкової, планової та звітної інформації, презентаційних матеріалів.
• Аналіз та контроль за ефективним використанням грошових коштів підприємства, контроль додержання вимог законодавства України, нормативно-правових актів органів виконавчої влади та інших керівних документів.
• Формування плану закупівель підприємства та контроль його виконання, додержання вимог законодавства України, нормативно-правових актів органів виконавчої влади та інших керівних документів під час оформлення тендерної документації, проведення закупівель та укладання договорів.
• Оформлення, аналіз та погодження із органом управління (Міністерством) необхідної інформації та документації, ініціювання внесення змін до законодавства України, нормативно-правових актів органів виконавчої влади та інших керівних документів.
• Розробка методики калькуляції кошторисної вартості нематеріальних об’єктів (аудіовізуальних творів), створених підприємством.
• Розробка та надання пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і поліпшення виробничої та господарсько-фінансової діяльності підприємства в різних ринкових умовах.
• Розроблення уніфікованих форм документації, економічних стандартів підприємства.
• Організація та контроль якісного виконання у встановлені терміни всіх робіт, що виконуються в управлінні (планування доходів і витрат, управління рухом фінансових ресурсів підприємства та ін.).
• Організація та контроль розробки стратегії підприємства, аналіз та контроль її виконання.
• Проведення аналізу техніко-економічних та фінансових показників роботи всіх структурних підрозділів підприємства.
• Організація робіт з розроблення техніко-економічних нормативів, складання калькуляцій кошторисної вартості товарів робіт та послуг, які надає підприємство.
• Організація та контроль підготовки проектів господарських договорів, угод та контрактів підприємства з юридичними та фізичними особами.
• Контроль та аналіз витрат фонду оплати праці, матеріального заохочення в структурних підрозділах підприємства, застосування форм і систем заробітної плати, посадових окладів, тарифних ставок робітникам, надбавок, доплат до заробітної плати, розроблення заходів щодо усунення виявлених недоліків.
• Організація проведення фінансово-розрахункових та банківських операцій.
• Здійснення політики системи управління якістю на підприємстві.
• Організація та контроль якісного виконання у встановлені терміни всіх робіт, що виконуються в управлінні (планування доходів і витрат, управління рухом фінансових ресурсів підприємства та ін.).
• Організація та контроль розробки стратегії підприємства, аналіз та контроль її виконання.
• Проведення аналізу техніко-економічних та фінансових показників роботи всіх структурних підрозділів підприємства.
• Організація робіт з розроблення техніко-економічних нормативів, складання калькуляцій кошторисної вартості товарів робіт та послуг, які надає підприємство.
• Організація та контроль підготовки проектів господарських договорів, угод та контрактів підприємства з юридичними та фізичними особами.
• Контроль та аналіз витрат фонду оплати праці, матеріального заохочення в структурних підрозділах підприємства, застосування форм і систем заробітної плати, посадових окладів, тарифних ставок робітникам, надбавок, доплат до заробітної плати, розроблення заходів щодо усунення виявлених недоліків.
• Організація проведення фінансово-розрахункових та банківських операцій.
• Здійснення політики системи управління якістю на підприємстві.
• Управління рухом фінансових ресурсів підприємства і регулювання фінансових відносин, що виникають між підприємством та іншими суб'єктами господарювання.
• Розробка стратегії підприємства, аналіз та контроль її виконання.
• Організація робіт з формування бюджетів підприємства, аналіз та контроль їх виконання, підготовка відповідної довідкової та звітної інформації, презентаційних матеріалів.
• Аналіз та контроль за ефективним використанням грошових коштів підприємства, контроль додержання вимог законодавства України, нормативно-правових актів органів виконавчої влади та інших керівних документів.
• Розробка та надання пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і поліпшення виробничої та господарсько-фінансової діяльності підприємства в різних ринкових умовах.
• Оцінка фінансових ризиків.
• Здійснення політики системи управління якістю на підприємстві.
• Розроблення уніфікованих форм документації, економічних стандартів підприємства.
• Виконання комплексу робіт по формуванню, веденню і збереженню бази даних внутрішньої і зовнішньої фінансової інформації, аналізу її, контролю її відображення.
• Підготовка щоденної аналітичної інформації про поточний фінансовий стан підприємства
• Перевірка та аналіз проектів договорів із замовниками і виконавцями.
• Робота з банківськими установами в частині відкриття/закриття рахунків, випуску зарплатних карток працівникам підприємства, ведення кредитних та депозитних рахунків.
• Надання консультацій, інформування, навчання працівників підприємства щодо якісного оформлення платіжних документів, фінансового діловодства на підприємстві тощо.
• Виконання комплексу робіт по формуванню, веденню і збереженню бази даних договорів із замовниками, аналізу її, контролю її відображення.
• Підготовка щоденної аналітичної інформації про заборгованість замовників за укладеними актами виконаних підприємством робіт.
• Оформлення актів виконаних підприємством робіт за договорами із замовниками.
• Робота з науковими підрозділами підприємства щодо своєчасного оформлення звітів та необхідної наукової інформації відповідно до умов договорів із замовниками.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Начальник фінансово-економічного управління в Киеве"