Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
РЕЗЮМЕ
Прізвище Ім’я По батькові
ШВОРАК Світлана Володимирівна
Вік: 53 роки
Місто проживання: Харків
Сімейне положення: маю сина 2000 р.н.
Посада: керівник (начальник) відділу кадрів
Мета
Отримання посади керівника (начальника) відділу кадрів, HR, для реалізації професійного досвіду, набуття нових знань та навичок
Зайнятість: повна, неповна, дистанційна робота
Досвід роботи
Посада: начальник відділу кадрів
Період роботи: січень 2006 – липень 2020
Обов’язки:
- реєстрація і складання всіх наказів по підприємству про прийом та звільнення працівників, про кадрове внутрішнє переміщення, про відпустки, про відрядження та ін.
- складання штатного розпису та змін до нього
- реєстрація та ведення трудових книжок
- складання щомісячного табеля обліку робочого часу
- щоденне ведення журналів обліку використання робочого часу
- складання графіка щорічних відпусток
- облік листків непрацездатності працівників
- ведення обліку відряджень, обробка щомісячних турпланів працівників, замовлення квитків на проїзд, бронювання готелів та ін.
- формування і ведення особових справ працівників
- при прийомі на роботу працівників складання трудових договорів та змін до них, угод про нерозголошення комерційної таємниці та конфіденційної інформації між підприємством та працівником, договорів на повну матеріальну відповідальність, актів прийому-передачі матеріальних цінностей, заяв на застосування податкової соціальної пільги, анкетування
- розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішньго розпорядку
- підготовка та оформлення організаційної документації, складання довіреностей, розпоряджень керівництва, службових листів, ділова переписка, ведення переговорів, складання різноманітних довідок, в тому числі з місця роботи працівників
- формування та подача щорічного звіту про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (звітування за квотою 4%)
- підготовка та складання протоколів загальних зборів учасників товриства
- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства
Посада: начальник відділу кадрів
Період роботи: квітень 2001 – січень 2006
Обов’язки:
- переважно ті ж, що і на підприємстві вище
- також виконувала обов’язки офіс-менеджера: прийом та розподілення вхідних телефонних дзвінків, ведення переговорів, реєстрація вхідної/вихідної документації, забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, заправка та регенерація картриджів для офісної техніки), виконання роботи по підготовці до засідань на зборів, організація прийому відвідувачів та зустрічей керівників, організація корпоративів та ін.
Посада: заступник головного бухгалтера
Період роботи: грудень 1997 – квітень 2001
Обов’язки:
- бухгалтерський облік
- формування видаткових накладних
Посада: економіст з фінансової роботи
Період роботи: серпень 1989 – грудень 1997
Обов’язки:
- облік всіх основних засобів підприємства
- взаємодія з банківськими установами
- діловодство
Освіта
Назва спеціальності: бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарчої діяльності; присвоєна кваліфікація - економіст
Період навчання: серпень 1985 – чевень 1989
Вміння та навики
Додаткова інформація
01.02.2022
Подписаться на рассылку новых резюме: "Начальник отдела кадров в Харькове"