Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Накалюжна Олена Олександрівна
Дата народження: 10.08.1972
Адреса проживання: м. Запоріжжя, Шевченківський район
Освіта :
1989 – 1994 – Запорізький індустріальний інститут, спеціальність – інженер-будівельник, спеціалізація «Водопостачання, водовідведення, раціональне використання та охорона водних ресурсів»
2004 – 2006 – Харківський інститут управління, спеціалізація «Облік та аудит»
Досвід роботи:
09.2018 – 02.2021 – Запорізький міський центр зайнятості – провідний фахівець відділу взаємодії з роботодавцями:
- вивчення потреб роботодавця та надання допомоги щодо укомплектування підприємств персоналом, у тому числі методом рекрутингу;
- задоволення потреб роботодавців у тимчасових працівниках для виконання громадських та інших робіт тимчасового характеру;
- сприяння у проведенні роботодавцями співбесід із кандидатами на робочі місця;
- ведення обліку розрахунків відповідно до укладених договорів з роботодавцями з надання дотацій на працевлаштування безробітних.
09.2015 – 02.2017 – ТОВ «Стальмонтаж» (будівельно-монтажні роботи), інспектор з кадрів:
- ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення співробітників) згідно чинного законодавства про працю;
- ведення особистих справ співробітників (100 чол.);
- проведення атестації робочих місць (список 2);
- ведення графіку відпусток співробітників;
- підбір персоналу;
- ведення діловодства на підприємстві.
03.2012 – 05.2014 — Запорізький міський центр зайнятості — провідний спеціаліст — бухгалтер:
- облік розрахунків з дебіторами та кредиторами;
- облік банківських операцій.
04.2003 - 04.2011 – Шевченківський районний центр зайнятості – головний бухгалтер:
- ведення бухгалтерського обліку бюджетної організації;
- формування та здавання фінансової звітності.
04.2001 – 03.2003 - Шевченківський районний центр зайнятості – головний спеціаліст - бухгалтер:
- облік платників внесків до Фонду обов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття;
- проведення перевірок платників внесків.
Професійні навички:
- впевнений користувач ПК та оргтехніки;
- знання офісних програм Microsoft Office (Word, Excel), електронна пошта, 1С :7.7;
- знання нормативної і законодавчої бази в області праці, працевлаштування та бухгалтерського обліку;
- грамотна усна та письмова мова;
- знання документознавства.
Особисті якості:
- аналітичний склад розуму;
- комунікабельність, старанність, пунктуальність;
- уважність, працьовитість, порядність, здатність швидко навчатися.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Інспектор відділу кадрів, рекрутер в Запорожье"