UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Запоріжжі
  4. Резюме Інспектор відділу кадрів, рекрутер в
  5. Інспектор відділу кадрів, рекрутер
Запропонувати вакансію
Накалюжна Олена

Інспектор відділу кадрів, рекрутер

Заблоковано
10 000 грн.
 17 січня 2022  Місто: Запоріжжя
Вік:51 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Накалюжна Олена Олександрівна

Дата народження: 10.08.1972

Адреса проживання: м. Запоріжжя, Шевченківський район


Освіта :

1989 – 1994 – Запорізький індустріальний інститут, спеціальність – інженер-будівельник, спеціалізація «Водопостачання, водовідведення, раціональне використання та охорона водних ресурсів»

2004 – 2006 – Харківський інститут управління, спеціалізація «Облік та аудит»


Досвід роботи:


09.2018 – 02.2021 – Запорізький міський центр зайнятості – провідний фахівець відділу взаємодії з роботодавцями:

- вивчення потреб роботодавця та надання допомоги щодо укомплектування підприємств персоналом, у тому числі методом рекрутингу;

- задоволення потреб роботодавців у тимчасових працівниках для виконання громадських та інших робіт тимчасового характеру;

- сприяння у проведенні роботодавцями співбесід із кандидатами на робочі місця;

- ведення обліку розрахунків відповідно до укладених договорів з роботодавцями з надання дотацій на працевлаштування безробітних.


09.2015 – 02.2017 – ТОВ «Стальмонтаж» (будівельно-монтажні роботи), інспектор з кадрів:

- ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення співробітників) згідно чинного законодавства про працю;

- ведення особистих справ співробітників (100 чол.);

- проведення атестації робочих місць (список 2);

- ведення графіку відпусток співробітників;

- підбір персоналу;

- ведення діловодства на підприємстві.


03.2012 – 05.2014 — Запорізький міський центр зайнятості — провідний спеціаліст — бухгалтер:

- облік розрахунків з дебіторами та кредиторами;

- облік банківських операцій.


04.2003 - 04.2011 – Шевченківський районний центр зайнятості – головний бухгалтер:

- ведення бухгалтерського обліку бюджетної організації;

- формування та здавання фінансової звітності.


04.2001 – 03.2003 - Шевченківський районний центр зайнятості – головний спеціаліст - бухгалтер:

- облік платників внесків до Фонду обов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття;

- проведення перевірок платників внесків.


Професійні навички:

- впевнений користувач ПК та оргтехніки;

- знання офісних програм Microsoft Office (Word, Excel), електронна пошта, 1С :7.7;

- знання нормативної і законодавчої бази в області праці, працевлаштування та бухгалтерського обліку;

- грамотна усна та письмова мова;

- знання документознавства.


Особисті якості:

- аналітичний склад розуму;

- комунікабельність, старанність, пунктуальність;

- уважність, працьовитість, порядність, здатність швидко навчатися.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору