- З 23.08.2019 - спеціаліст з адміністративної діяльності.
Обов'язки:
- прийом та розподіл дзвінків, розподіл вхідної кореспонденції по департаментах, реєстрація наказів, листів, документообіг;
- робота з договорами у програмі "АСУД";
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- контроль оплати рахунків постачальникам за надані послуги для офісу та витратні матеріали;
- виконання доручень фінансового директора та директора департаменту безпеки;
- пошук контрагентів, проведення тендерів серед постачальників товарів та послуг, погодження бюджету, контроль термінів договорів;
- організація виробничих нарад, складання протоколу, підключення до аудіо, відеоконференцій;
- допомога у проведенні корпоративних заходів, організація привітань з днем народження топ-менеджерів та акціонерів;
- співробітництво зі службами доставки (Нова пошта, Укрпошта, Delivery): контроль отримання посилок та листів, оформлення та контроль надсилання посилок по Україні та за кордон;
- ведення календаря кімнат для перемовин, зустріч гостей (кава, чай);
- оформлення відряджень на порталі, замовлення залізничних квитків та готелів для співробітників та гостей компанії, організація трансферу.
Рекомендатори:
1) Директор департаменту безпеки - Коломієць Сергій Миколайович, тел. 050-500-48-68;
2) Директор департаменту захисту та правового регулювання, тел. 050-325-94-60.
2. 01.12.2020 - переведена на посаду аналітика консолідованої інформації до відділу трейд-маркетингу департаменту продажів компанії "КОНТІ".
Обов'язки:
- робота у програмах SPOT2D та SPOT2R, переміщення та списання обладнання у програмі Асуп, робота у програмі Акцент (переміщення POSM), робота у графічному редакторі Paint;
- консолідація інформації за допомогою Power Quary, застосування формул (ЕСЛИ, ВПР, СУММЕСЛИ,СУММЕСЛИМН, СЧЁТЕСЛИ), побудова зведених таблиць, діаграм;
- контроль та аналіз проведення інвентаризації торгівельного обладнання по регіонах;
- редагування та контроль підписання наказів департаменту продажу;
- взаємодія з регіональними та територіальними менеджерами;
- аналіз продажів у розрізі регіонів та СКЮ. Аналіз та перевірка дистриб'юторських звітів з акцій;
- проведення тендерів серед постачальників POSM та торгівельного обладнання, укладання договорів, ведення процесу закупівлі згідно з бюджетом, оформлення специфікацій із закупівель;
- взаємодія з дизайнером щодо друкованих видань компанії;
- контроль термінів договорів та продовження дод. угод з дистриб'юторами;
- виконання доручень керівника відділу, чітке дотримання дедлайну.
Рекомендатор - начальник відділу трейд-маркетингу Алєксєєнко Олександр Григорович, тел. 095-695-00-49.