RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Офіс-менеджер, адміністратор в Киеве
  5. Офіс-менеджер, адміністратор
Предложить вакансию
Резюме Офіс-менеджер, адміністратор
Васянович Вікторія

Офіс-менеджер, адміністратор

Заблокировано
15 000 грн.
  5 октября 2020  Город: Киев
Возраст:25 лет
Режим работы:полный рабочий день, посменная работа
Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Офисный персонал
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Фахівець відділу діловодства та секретаріату
АТ "Комерційний Індустріальний Банк" (Банківська справа), Киев
06.2019 − 11.2019 (5 месяцев)

1. Формування справ клієнтів юридичних та фізичних осіб АТ "Комерційний Індустріальний Банк";

2. Формування справ документів постійного та тривалого строку зберігання з бухгелтерського обліку;

2. Упорядкування архівних документів.

Фахівець відділу УЗДБ
АТ "Комерційний Індустріальний Банк" (Банківська справа), Киев
06.2018 − 09.2018 (3 месяца)

1. Послуги служби одержування кореспонденції;

2. Виставляння рахунків до сплати;

3. Ведення облікових записів господарчих операцій;

4. Послуги обробки поштової кореспонденції.

Образование

Державний університет інфрастуктури та технологій  (Киев)
Фінанси, банківська справа та страхування
полное высшее, 09.2019 − 12.2020 (1 год 2 месяца)

Знание языков:

Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно), Английский - Ниже среднего

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Впевнений користувач ПК. Знання основних програм MS Office (Word, Excel, Power Point). Вміння швидко шукати необхідну інформацію в Інтернеті. Володіння оргтехнікою (ксерокс, факс, принтер), сканер.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Особисті якості: Організованість, уважність до деталей, ініціативність, мультизадачність, відповідальність, здатність виконувати великий обсяг роботи з відмінною якістю протягом тривалого часу. Прагну вибудовувати робочі відносини на основі довіри і взаємної поваги. Є величезне бажання розвиватися, отримувати нові знання і застосовувати їх на практиці. Навички: - забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцтоварів, чаю, кави і т.д); - робота з первинною документацією; - прийом / відправка кореспонденції, реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції, розподіл кореспонденції по відділах; - робота з базою даних, ведення офісної документації; - робота з кур'єрськими службами; - упорядкування архівних документів.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Претендую на посаду: офіс-менеджера, адміністратора. Метою є реалізація свого потенціалу, отримання досвіду, розвиток.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх