Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві
    4. Резюме Офіс-менеджер, адміністратор в Києві
    5. Офіс-менеджер, адміністратор
    Запропонувати вакансію
    Резюме Офіс-менеджер, адміністратор
    Васянович Вікторія

    Офіс-менеджер, адміністратор

    Заблоковано
    15 000 грн.
      5 жовтня   Місто: Київ
    Вік: 21 рік
    Режим роботи: повний робочий день, позмінна робота
    Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Досвід роботи

    Фахівець відділу діловодства та секретаріату
    АТ "Комерційний Індустріальний Банк" (Банківська справа), Київ
    06.2019 − 11.2019 (5 місяців)

    1. Формування справ клієнтів юридичних та фізичних осіб АТ "Комерційний Індустріальний Банк";

    2. Формування справ документів постійного та тривалого строку зберігання з бухгелтерського обліку;

    2. Упорядкування архівних документів.

    Фахівець відділу УЗДБ
    АТ "Комерційний Індустріальний Банк" (Банківська справа), Київ
    06.2018 − 09.2018 (3 місяці)

    1. Послуги служби одержування кореспонденції;

    2. Виставляння рахунків до сплати;

    3. Ведення облікових записів господарчих операцій;

    4. Послуги обробки поштової кореспонденції.

    Освіта

    Державний університет інфрастуктури та технологій (Київ)
    Фінанси, банківська справа та страхування
    повна вища, 09.2019 − 12.2020 (1 рік 2 місяці)

    Знання мов:

    Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Нижче середнього

    Додаткова інформація

    Знання комп'ютера, програм:  Впевнений користувач ПК. Знання основних програм MS Office (Word, Excel, Power Point). Вміння швидко шукати необхідну інформацію в Інтернеті. Володіння оргтехнікою (ксерокс, факс, принтер), сканер.
    Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  Особисті якості: Організованість, уважність до деталей, ініціативність, мультизадачність, відповідальність, здатність виконувати великий обсяг роботи з відмінною якістю протягом тривалого часу. Прагну вибудовувати робочі відносини на основі довіри і взаємної поваги. Є величезне бажання розвиватися, отримувати нові знання і застосовувати їх на практиці. Навички: - забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцтоварів, чаю, кави і т.д); - робота з первинною документацією; - прийом / відправка кореспонденції, реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції, розподіл кореспонденції по відділах; - робота з базою даних, ведення офісної документації; - робота з кур'єрськими службами; - упорядкування архівних документів.
    Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи:  Претендую на посаду: офіс-менеджера, адміністратора. Метою є реалізація свого потенціалу, отримання досвіду, розвиток.

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *

    Часто шукають

    ↑ Вгору