Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
    1. Работа в Украине
    2. Резюме
    3. Резюме в Виннице
    4. Резюме Офіс-менеджер, адміністратор в
    5. Офіс-менеджер, адміністратор
    Предложить вакансию
    Резюме Офіс-менеджер, адміністратор
    Топчій Лілія

    Professional resume Профессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация. Офіс-менеджер, адміністратор

    Заблокировано
    10 000 грн.
      3 февраля   Город: Винница
    Возраст: 34 года
    Режим работы: полный рабочий день, свободный график работы, плавающий график работы
    Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Красота и SPA-услуги; Офисный персонал
     Состою в браке   Есть дети 
    или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

    Опыт работы

    медичний реєстратор
    ПРІОР (Стоматологія), Винница
    02.2013 − 08.2016 (3 года 6 месяцев)
    • отримання інформації від пацієнтів, встановленння термінів надання послуг у медичному закладі;
    • ведення та зберігання медичних записів пацієнтів у різних системах обліку, у тому числі і в комп’ютерних базах даних;
    • ведення фінансових розрахунків за надані медичні послуги, видача рахунків за отримані процедури;
    • підготовка періодичних статистичних та фінансових звітів;
    • надання інформації про медичні послуги та фінансові умови їх надання в даному медичному закладі
    • направлення пацієнтів до відповідних спеціалістів та передача їхніх медичних документів у кабінети та лабораторії;
    • співпраця з медичним персоналом закладу в питаннях обміну інформацією та документацією з метою ефективного обслуговування пацієнтів;
    • ведення обліку відвідуваності медичного закладу та обліку робочого часу медичного персоналу;
    • організація робочого місця відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.
    продавець-консультанткосметики та парфумерії
    Еліт парфум (Роздрібна торгівля), Винница
    02.2007 − 01.2011 (3 года 11 месяцев)
    • Компетентне ввічливе обслуговування відвідувачів в торговому залі. Надання грамотних консультацій з будь-яких питань, що стосуються продукції та здійснення покупки. Створення комфортних умов для вибору товару.
    • Підрахунок вартості покупки, супровід покупця до каси, пояснення умов гарантійного обслуговування.
    • Передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванням, огляд на наявність пошкодження, маркування.
    • Підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару і цінників на ньому, розміщення товару відповідно товарними групами, підтримання чистоти в залі.
    • Участь в інвентаризації товару також входить в обов’язки продавця - консультанта.
    • При необхідності продавець-консультант повинен виконувати обов’язки касира і вміти оформити покупку на касі.

    Образование

    Європейський Інститут Фінансів, Інформаційних систем, Менеджменту і Бізнесу (Винница)
    Фінанси
    полное высшее, 09.2004 − 02.2008 (3 года 5 месяцев)

    Дополнительное образование

     2007 р. курси 1-С бухгалтерія

    Знание языков:

    Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно), Английский - Начальный

    Дополнительная информация

    Знание компьютера, программ:  Вільний користувач ПК. Word, Excel, 1-С бухгалтерія
    Личные качества, хобби, увлечения, навыки:  Працьовита, комунікабельна, не конфліктна, легко находжу спільну мову в колективі, повністю віддаюся роботі. Люблю проводити час з родиною та багато гуляти.
    Цель поиска работы, пожелания к месту работы:  Мета пошуку- напрацювання досвіду роботи та фінансовий стан. Побажання- висока заробітня плата, кар‘ єрний ріст та хороший дружній колекти.

    Причина жалобы *

    Опишите коротко суть жалобы *

    Часто ищут

    ↑ Наверх