RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Виннице
  4. Резюме Офіс-менеджер, адміністратор в
  5. Офіс-менеджер, адміністратор
Предложить вакансию
Резюме Офіс-менеджер, адміністратор
Топчій Лілія

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Офіс-менеджер, адміністратор

Заблокировано
10 000 грн.
  3 февраля 2021  Город: Винница
Возраст:37 лет
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, плавающий график работы
Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Красота и SPA-услуги; Офисный персонал
 Состою в браке  Есть дети 
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

медичний реєстратор
ПРІОР (Стоматологія), Винница
02.2013 − 08.2016 (3 года 6 месяцев)
  • отримання інформації від пацієнтів, встановленння термінів надання послуг у медичному закладі;
  • ведення та зберігання медичних записів пацієнтів у різних системах обліку, у тому числі і в комп’ютерних базах даних;
  • ведення фінансових розрахунків за надані медичні послуги, видача рахунків за отримані процедури;
  • підготовка періодичних статистичних та фінансових звітів;
  • надання інформації про медичні послуги та фінансові умови їх надання в даному медичному закладі
  • направлення пацієнтів до відповідних спеціалістів та передача їхніх медичних документів у кабінети та лабораторії;
  • співпраця з медичним персоналом закладу в питаннях обміну інформацією та документацією з метою ефективного обслуговування пацієнтів;
  • ведення обліку відвідуваності медичного закладу та обліку робочого часу медичного персоналу;
  • організація робочого місця відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.
продавець-консультанткосметики та парфумерії
Еліт парфум (Роздрібна торгівля), Винница
02.2007 − 01.2011 (3 года 11 месяцев)
  • Компетентне ввічливе обслуговування відвідувачів в торговому залі. Надання грамотних консультацій з будь-яких питань, що стосуються продукції та здійснення покупки. Створення комфортних умов для вибору товару.
  • Підрахунок вартості покупки, супровід покупця до каси, пояснення умов гарантійного обслуговування.
  • Передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванням, огляд на наявність пошкодження, маркування.
  • Підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару і цінників на ньому, розміщення товару відповідно товарними групами, підтримання чистоти в залі.
  • Участь в інвентаризації товару також входить в обов’язки продавця - консультанта.
  • При необхідності продавець-консультант повинен виконувати обов’язки касира і вміти оформити покупку на касі.

Образование

Європейський Інститут Фінансів, Інформаційних систем, Менеджменту і Бізнесу (Винница)
Фінанси
полное высшее, 09.2004 − 02.2008 (3 года 5 месяцев)

Дополнительное образование

 2007 р. курси 1-С бухгалтерія

Знание языков:

Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно), Английский - Начальный

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Вільний користувач ПК. Word, Excel, 1-С бухгалтерія
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Працьовита, комунікабельна, не конфліктна, легко находжу спільну мову в колективі, повністю віддаюся роботі. Люблю проводити час з родиною та багато гуляти.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Мета пошуку- напрацювання досвіду роботи та фінансовий стан. Побажання- висока заробітня плата, кар‘ єрний ріст та хороший дружній колекти.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх