Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Обов'язки:
• отримання інформації від пацієнтів, встановлення термінів надання послуг у медичному закладі;
• ведення та зберігання медичних записів пацієнтів у різних системах обліку, у тому числі і в комп’ютерних базах даних;
• ведення фінансових розрахунків за надані медичні послуги, видача рахунків за отримані процедури; підготовка періодичних статистичних та фінансових звітів;
• надання інформації про медичні послуги та фінансові умови їх надання в даному медичному закладі направлення пацієнтів до відповідних спеціалістів та передача їхніх медичних документів у кабінети та лабораторії;
• співпраця з медичним персоналом закладу в питаннях обміну інформацією та документацією з метою ефективного обслуговування пацієнтів;
• ведення обліку відвідуваності медичного закладу та обліку робочого часу медичного персоналу;
• організація робочого місця відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.
Обов‘ язки:
• ведення книги обліку доходів і витрат
• робота з постачальниками та ТТН
• ведення податкової документації та оформлення податкової звітності
• здача податкової звітності
• ведення бухгалтерського обліку на торговій точці « алкоголь та тютюн»
Обов‘ язки:
• консультування покупців за поданням асортименту товару, допомога у виборі товару;
• виконання плану продажів;
• викладка товару;
• наведення і підтримання порядку в торговому залі.
Обов'язки:
• Компетентне ввічливе обслуговування відвідувачів в торговому залі.
• Надання грамотних консультацій з будь- яких питань, що стосуються продукції та здійснення покупки.
• Створення комфортних умов для вибору товару.
• Підрахунок вартості покупки, супровід покупця до каси, пояснення умов гарантійного обслуговування.
• Передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванням, огляд на наявність пошкодження, маркування.
• Підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару і цінників на ньому, розміщення товару відповідно товарними групами, підтримання чистоти в залі.
• Участь в інвентаризації товару також входить в обов’язки продавця - консультанта.
• При необхідності продавець-консультант повинен виконувати обов’язки касира і вміти оформити покупку на касі.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Адміністратор, офіс-менеджер, бухгалтер в Виннице"