Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Бондарчук
Вікторія
Місце проживання: Київська обл.,Біла Церква
Ціль: отримати посаду з можливістю розвитку, кар’єрного росту і гідною оплатою праці.
Досвід роботи:
лютий 2021-теперішній час – спеціаліст відділу перерахунків пенсій управління пенсійного забезпечення.
Головне управління пенсійного фонду України у Київській області, м. Біла Церква.
Основні обов`язки:
жовтень 2017- січень 2021 - декретна відпустка.
вересень 2016 – грудень 2016 – фахівець з продажу.
Промислово-будівельна група «Ковальська»,ТОВ «Бетон Комплекс» м. Київ.
Спеціалізація підприємства: виготовлення залізобетонних конструкцій, випуск продукції загально-будівельного значення – товарні бетони та розчини, паркани, фундаментні блоки, дорожні плити, фігурні елементи мостіння.
Основні обов’язки:
Мотив звільнення:зменшення об’ємів продажів будівельних матеріалів, у зв’язку з завершенням сезону в будівельній сфері(настання зими).
лютий 2016– вересень 2016 – товарознавець, (квітень 2016 – касир торговельного залу).
Магазин «Waggon Paris Outlet» м. Київ.
Спеціалізація підприємства: продаж жіночого одягу.
Основні обов’язки:
Мотив звільнення: відсутність перспективи у кар'єрному зростанні, бажання працювати в будівельній сфері.
червень 2015 – грудень 2015– касир, старший зміни.
ТОВ «Fashion Rent», магазин «Accessoriez», м. Київ.
Спеціалізація підприємства: продаж жіночих та дитячих аксесуарів.
Основні обов’язки:
Мотив звільнення: невідповідність оплати праці до робочого навантаження.
березень 2014 - травень 2015 – продавець-консультант, касир торговельного залу ( з березня 2015 р.).
ТОВ «Інтермода Трейд», магазин жіночого та чоловічого одягу InWear/Matinique, м. Київ.
Спеціалізація підприємства: продаж жіночого та чоловічого одягу.
Основні обов’язки:
Причина звільнення: закриття магазину.
Освіта:
2008 - 2014 рр. - Київський національний університет будівництва і архітектури,будівельно-технологічний факультет, спеціальність: «Товарознавство та комерційна діяльність у будівництві»,базова вища освіта, ступінь - спеціаліст.
Диплом з відзнакою.
Професійні навиxки: консультації споживачів; ведення та оформлення документації; виконання поставлених завдань у встановлені строки; відповідальність, вміння працювати в команді та на результат, робота з базою 1С.
Володію навиками вирішення питань, пов'язаних з продажами та товаром підприємства; консультації споживачів; ведення та оформлення документації; ведення статистики продаж , виконання поставлених завдань у встановлені строки; вмінням працювати як в колективі, так і самостійно.видача покупцеві оплаченого товару згідно накладної та фіскального чека.
Додаткові відомості: Володію російською, українською мовами - вільно, англійська – pre-intermediate. Володію ПК (MS Office, Excel, Internet).
Особисті якості: Цілеспрямованість,працелюбність,посидючість,чесність,наполегливість,
комунікабельність, відповідальне відношення до роботи, вміння працювати з великими об’ємами інформації, швидко навчаюсь новому, прагнення до професійного і кар'єрного зросту.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Офіс-менеджер, продавець в Белой Церкви"