UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Білій Церкві
  4. Резюме Офіс-менеджер, продавець в
  5. Офіс-менеджер, продавець
Запропонувати вакансію
Резюме Офіс-менеджер, продавець
Бондарчук Вікторія

Офіс-менеджер, продавець

Заблоковано
10 000 грн.
 28 вересня 2022  Місто: Біла Церква
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Готельний бізнес; Логістика, доставка, склад; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Бондарчук

Вікторія

Місце проживання: Київська обл.,Біла Церква


Ціль: отримати посаду з можливістю розвитку, кар’єрного росту і гідною оплатою праці.


Досвід роботи:


лютий 2021-теперішній час – спеціаліст відділу перерахунків пенсій управління пенсійного забезпечення.

Головне управління пенсійного фонду України у Київській області, м. Біла Церква.

Основні обов`язки:

  • перерахунки пенсій;
  • підготовка паперових пенсійних справ до ретроконверсії (сканування), приведення у відповідність паперових і електронних пенсійних справ.

жовтень 2017- січень 2021 - декретна відпустка.

вересень 2016 – грудень 2016 – фахівець з продажу.

Промислово-будівельна група «Ковальська»,ТОВ «Бетон Комплекс» м. Київ.

Спеціалізація підприємства: виготовлення залізобетонних конструкцій, випуск продукції загально-будівельного значення – товарні бетони та розчини, паркани, фундаментні блоки, дорожні плити, фігурні елементи мостіння.

Основні обовязки:

  • консультація споживачів щодо продукції, яка випускається заводом, допомога у підборі ФЕМ;
  • організація та координація збутової діяльності відповідно до замовлень і укладених договорів;
  • замовлення виготовлення продукції, яка відсутня на складі;
  • забезпечення постачання продукції, що випускається, відповідним транспортом, споживачам у встановлені терміни в повному обсязі;
  • організація і контроль своєчасного відвантаження готової продукції відповідно до укладених договорів;
  • контроль за своєчасним надходженням коштів за реалізовану продукцію;
  • обслуговування споживачів інтернет- магазину ПБГ «Ковальська».

Мотив звільнення:зменшення об’ємів продажів будівельних матеріалів, у зв’язку з завершенням сезону в будівельній сфері(настання зими).


лютий 2016– вересень 2016 – товарознавець, (квітень 2016 – касир торговельного залу).

Магазин «Waggon Paris Outlet» м. Київ.

Спеціалізація підприємства: продаж жіночого одягу.

Основні обовязки:

  • розміщення товару в торговельному залі, оформлення вітрини, перевірка наявності цінників;
  • прийом товару за товарними накладними;
  • ведення касового журналу, складання касової звітності;
  • робота в базі «Sale Boss»;
  • здійснення розрахунків клієнтів.

Мотив звільнення: відсутність перспективи у кар'єрному зростанні, бажання працювати в будівельній сфері.


червень 2015 – грудень 2015– касир, старший зміни.

ТОВ «Fashion Rent», магазин «Accessoriez», м. Київ.

Спеціалізація підприємства: продаж жіночих та дитячих аксесуарів.

Основні обовязки:

  • робота з базою 1С;
  • здійснення операцій по прийняттю, обліку, видачі та збереженню коштів;
  • здійснення розрахунків, в тому числі за кредитними картками;
  • перевірка наявності штрихового коду, та ідентифікування товарів за цією інформацією ;
  • ведення касового журналу, складання касової звітності;
  • розміщення товару, перевірка наявності в торговому залі всієї розмірної сітки, оформлення вітрини, перевірка наявності цінників і правильність їх заповнення, розміщення рекламних матеріалів в торговому залі;
  • здійснення прийому товару за відповідними документами, переміщення товарів до інших магазинів, розпаковування товару, перевірка маркування, вивчення особливостей нових товарів.

Мотив звільнення: невідповідність оплати праці до робочого навантаження.


березень 2014 - травень 2015 – продавець-консультант, касир торговельного залу ( з березня 2015 р.).

ТОВ «Інтермода Трейд», магазин жіночого та чоловічого одягу InWear/Matinique, м. Київ.

Спеціалізація підприємства: продаж жіночого та чоловічого одягу.

Основні обовязки:

  • здійснення прийому товару за відповідними документами, розпаковування товару, перевірка маркування, вивчення особливостей нових товарів;
  • розміщення товару, перевірка наявності в торговому залі всієї розмірної сітки, оформлення вітрини, перевірка наявності цінників і правильність їх заповнення, розміщення рекламних матеріалів в торговому залі;
  • обслуговування покупців: ознайомлення з наявним асортиментом товарів, консультація покупців про склад товару, розмірну сітку, правила догляду за товарами, робота з запереченнями.
  • здійснення операцій по прийняттю, обліку, видачі та збереженню коштів;
  • здійснення розрахунків;
  • проведення перепису та обліку залишків товару;
  • розрахунки клієнтів за допомогою товарних чеків;
  • проведення інкасації грошових коштів;
  • проведення обміну чи повернення товару;
  • робота з базою 1С.

Причина звільнення: закриття магазину.


Освіта:

2008 - 2014 рр. - Київський національний університет будівництва і архітектури,будівельно-технологічний факультет, спеціальність: «Товарознавство та комерційна діяльність у будівництві»,базова вища освіта, ступінь - спеціаліст.

Диплом з відзнакою.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Професійні навиxки: консультації споживачів; ведення та оформлення документації; виконання поставлених завдань у встановлені строки; відповідальність, вміння працювати в команді та на результат, робота з базою 1С.

Володію навиками вирішення питань, пов'язаних з продажами та товаром підприємства; консультації споживачів; ведення та оформлення документації; ведення статистики продаж , виконання поставлених завдань у встановлені строки; вмінням працювати як в колективі, так і самостійно.видача покупцеві оплаченого товару згідно накладної та фіскального чека.


Додаткові відомості: Володію російською, українською мовами - вільно, англійська – pre-intermediate. Володію ПК (MS Office, Excel, Internet).


Особисті якості: Цілеспрямованість,працелюбність,посидючість,чесність,наполегливість,

комунікабельність, відповідальне відношення до роботи, вміння працювати з великими об’ємами інформації, швидко навчаюсь новому, прагнення до професійного і кар'єрного зросту.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору