RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Львове
  4. Резюме Операційний директор COO, Менеджер проектів в
  5. Операційний директор COO, Менеджер проектів
Предложить вакансию
Данный соискатель предпочел скрыть свои личные данные

Операційний директор COO, Менеджер проектів

Заблокировано
50 000 грн.
 27 июня 2023  Город: Львов
Возраст:36 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: IT, WEB специалисты; Руководство; Строительство, архитектура
 Состою в браке  Есть дети  Готов к командировкам

Описание

Прізвище Ім’я По батькові: Пецух Андрій Ростиславович

Вік: 35 років

Місто проживання: Львів

Сімейний стан: одружений, двоє дітей


Посада: операційний директор (СОО), керівник портфеля проектів, керівник проекту

Мета:

Пошук роботи, для професійного розвитку, кар’єрною перспективою та з доходом, що дозволить планувати своє життя і життя своєї сім’ї.


Досвід роботи:


  • ТОВ «Л-Інжиніринг (LUMINAL TM)» (luminal.com.ua/)

Посада: керівник проектів та програм у сфері матеріального та нематеріального вир-ва

Період роботи: 01.05.2022 – теперішній час

Обов’язки:

- Проектний менеджмент по напрямках: реалізація контрактованих проектів, шеф-монтаж, управління персоналом, фінансовий аналіз діяльності компанії, запуск власного виробництва:

- Організація та запровадження КАНБАН-методологій

- Запровадження LEAN та 5s методологій у робочих процесах

- Розробка планів робіт та кошторисів проектів

- Розробка ТЗ для виготовлення проектної документації та монтажних вузлів

- Project Management (people management, time management, budget management, risk management, supply management, change management)

- ведення after-sales support реалізованих проектів

- актування виконаних робіт, технагляд та захист проектів на стороні виконавця

- введення проектів у експлуатацію

- ведення організаційно-фінансових відносин з підрядними організаціями

  • ТОВ «ФлексТек» (flextec-group.com/)

Посада: директор

Період роботи: 01.07.2021 – 28.07.2022

Обов’язки:

- Управління інжиніринговою компанією що включає:
- управління тактичними цілями компанії згідно погодженої стратегії

- планування і контроль команди інженерів з розробки та пошуку рішень автоматизації виробничих процесів на підприємствах більшості секторів промисловості

- підготовка Комерційної пропозиції для клієнта (формування, калькуляція проекту, деталізація і опис рішення)

- розробка і контроль плану робіт команди слюсарів-механіків та інженерів АСК

- контроль роботи відділу закупок згідно кореляції поточних фінансових показників

- управління комунікаціями та організаційна робота з підрядними організаціями

- ведення та контроль проектів на стадії їх реалізації

- розробка та реалізація плану впровадження LEAN та 3S

  • ТОВ «ІнтраМоушн Україна» (intramotion.ua/ua)

Посада: керівник відділу продажів, sales engineer

Період роботи: 01.12.2019 – 30.06.2021

Обов’язки:

- Реалізація дотримання фінансового плану надходжень компанії:

- розробка плану продажів по сегментах ринку та галузях промисловості

- вивчення та аналіз певних галузей промисловості для виявлення потреб автоматизації виробничих процесів

- розробка та реалізація алгоритму ведення лідів по лійці продажів

- залучення клієнтів шляхом дзвінків, холодних візитів та візитів «ввічливості» на промислові підприємства-виробники продукції

- підбір рішень та підготовка Комерційних пропозицій згідно Технічного завдання або на основі самостійно зібраних вхідних даних

- пошук та комунікація з європейськими партнерами щодо їхніх «портфельних» рішень

- проектний менеджмент контрактованих проектів (ведення та контроль реалізації проектів, пошук підрядних організацій та постачальників промислових рішень, інтеграція в систему підприємства, навчання обслуговуючого персоналу)

  • ТзОВ «Ден Сервіс» (den-service.com.ua/)

Посада: операційний директор

Період роботи: 20.10.2018 – 15.11.2019

Обов’язки:

- Організація процесів і контроль діяльності підприємства з виробництва кондитерського і хлібопекарського обладнання, що включало:

- створення індивідуальних ТЗ для клієнтів на розробку та виготовлення ліній харчової промисловості (підбір рішень згідно типу продукції)

- розробка плану роботи конструкторського відділу

- розробка плану закупівель та постачання сировини, матеріалів та комплектуючих

- розробка плану виробництва (по цехах: заготівельний, зварний, збиральний, КВП)

- розробка плану контролю якості на певних етапах виробництва та його запровадження

- контроль дотримання алгоритму відвантаження продукції (процедура упакування та погрузки, внесення всіх даних у журнал відвантажень, підготовка документів)

- контроль над опрацюванням рекламацій та їх усуненням

- контроль дебіторської і кредиторської заборгованості

- планування та контроль господарської та комунальної частини підприємства

- контроль дотримання культури виробництва, запровадження практик LEAN

- фінансово-матеріальний облік та звітність

  • «Студія33 ТМ (Коробочка ФОП)» (studio33.com.ua/gallery/)

Посада: керівник відділу продажів

Період роботи: 1.07.2014 – 1.10.2018

Обов’язки:

- Створення стратегії та плану продажів

- Створення технічних завдань для маркетингових кампаній

- Пошук партнерів по гуртовій співпраці

- Контроль взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками в 1С

- Створення плану виробництва (планування серійних SKU відносно сезонності і попиту)

- Пошук і залучення постачальників сировини

  • ТзОВ «Монарх» (www.facebook.com/toniyasweets/?locale=ru_RU)

Посада: керівник проекту «Відкриття мережі фірмових магазинів кондитерських виробів «Солодкий монарх»»

Період роботи: 06.2012 – 09.2013

Обов’язки:

- організація та реалізація плану запровадження роботи мережі кондитерських магазинів

- операційний менеджмент та контроль діяльності роботи мережі магазинів

- HR (підбір персоналу 1-ї лінії обслуговування клієнтів та запровадження скриптів)

- робота з постачальниками та іншими контрагентами (орендодавці, ЖЕК, райадміністрації)

- фінансово-матеріальний облік та звітність

  • ПП «Морська долина»

Посада: торговий представник

Період роботи: 09.2013 – 05.2014

Обов’язки:

- Пошук клієнтів по гуртовій співпраці

- Ведення співпраці з клієнтами в 1С

- Підготовка та планування логістичного маршруту доставки товарів до клієнтів

Освіта

  • НУ «Львівська політехніка»

Ступінь: магістр

Назва спеціальності: Інформаційні технології проектування (САПР)

Період навчання: 2005 – 2010рр

  • Буська гімназія ім.Петрушевича при ЛНУ ім.Франка

Вміння та навики

  • Працюю в 1C, Бітрікс24, Jira, WorkSection, Trello, Miro, Google-таблицях, AutoCAD
  • Знання Office (Word, Excel, PowerPoint, Project)Google-таблицях
  • Пройшов тренінги: з продажів Наталі Галицької, особистої ефективності школи SPE, мовний експрес з англійської УКУ, ощадливе виробництво (LEAN, 5S), ефективний менеджер (LvBS), Project Management IT (ШАГ), Бізнес-конструктор, кошторисна справа АВК-5 (Терраконсалт), кілька семінарів з web-просування і аналітики.
  • Володію російською (розмовний, письмовий)
  • Англійська: A2-B1
  • Вмію продати ручку)

Додаткова інформація

  • Можу себе охарактеризувати як виконавчого, відповідального, вимогливого до себе. Вмію слухати і аналізувати. Маю певні навики коректно переконувати. Займаюсь кроссфітом, граю у волейбол. Маю чіткі цілі в житті.
  • Водійське посвідчення категорії A,B,C
  • Закордонний паспорт

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх