Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Прізвище Ім’я По батькові: Пецух Андрій Ростиславович
Вік: 35 років
Місто проживання: Львів
Сімейний стан: одружений, двоє дітей
Посада: операційний директор (СОО), керівник портфеля проектів, керівник проекту
Мета:
Пошук роботи, для професійного розвитку, кар’єрною перспективою та з доходом, що дозволить планувати своє життя і життя своєї сім’ї.
Досвід роботи:
Посада: керівник проектів та програм у сфері матеріального та нематеріального вир-ва
Період роботи: 01.05.2022 – теперішній час
Обов’язки:
- Проектний менеджмент по напрямках: реалізація контрактованих проектів, шеф-монтаж, управління персоналом, фінансовий аналіз діяльності компанії, запуск власного виробництва:
- Організація та запровадження КАНБАН-методологій
- Запровадження LEAN та 5s методологій у робочих процесах
- Розробка планів робіт та кошторисів проектів
- Розробка ТЗ для виготовлення проектної документації та монтажних вузлів
- Project Management (people management, time management, budget management, risk management, supply management, change management)
- ведення after-sales support реалізованих проектів
- актування виконаних робіт, технагляд та захист проектів на стороні виконавця
- введення проектів у експлуатацію
- ведення організаційно-фінансових відносин з підрядними організаціями
Посада: директор
Період роботи: 01.07.2021 – 28.07.2022
Обов’язки:
- Управління інжиніринговою компанією що включає:
- управління тактичними цілями компанії згідно погодженої стратегії
- планування і контроль команди інженерів з розробки та пошуку рішень автоматизації виробничих процесів на підприємствах більшості секторів промисловості
- підготовка Комерційної пропозиції для клієнта (формування, калькуляція проекту, деталізація і опис рішення)
- розробка і контроль плану робіт команди слюсарів-механіків та інженерів АСК
- контроль роботи відділу закупок згідно кореляції поточних фінансових показників
- управління комунікаціями та організаційна робота з підрядними організаціями
- ведення та контроль проектів на стадії їх реалізації
- розробка та реалізація плану впровадження LEAN та 3S
Посада: керівник відділу продажів, sales engineer
Період роботи: 01.12.2019 – 30.06.2021
Обов’язки:
- Реалізація дотримання фінансового плану надходжень компанії:
- розробка плану продажів по сегментах ринку та галузях промисловості
- вивчення та аналіз певних галузей промисловості для виявлення потреб автоматизації виробничих процесів
- розробка та реалізація алгоритму ведення лідів по лійці продажів
- залучення клієнтів шляхом дзвінків, холодних візитів та візитів «ввічливості» на промислові підприємства-виробники продукції
- підбір рішень та підготовка Комерційних пропозицій згідно Технічного завдання або на основі самостійно зібраних вхідних даних
- пошук та комунікація з європейськими партнерами щодо їхніх «портфельних» рішень
- проектний менеджмент контрактованих проектів (ведення та контроль реалізації проектів, пошук підрядних організацій та постачальників промислових рішень, інтеграція в систему підприємства, навчання обслуговуючого персоналу)
Посада: операційний директор
Період роботи: 20.10.2018 – 15.11.2019
Обов’язки:
- Організація процесів і контроль діяльності підприємства з виробництва кондитерського і хлібопекарського обладнання, що включало:
- створення індивідуальних ТЗ для клієнтів на розробку та виготовлення ліній харчової промисловості (підбір рішень згідно типу продукції)
- розробка плану роботи конструкторського відділу
- розробка плану закупівель та постачання сировини, матеріалів та комплектуючих
- розробка плану виробництва (по цехах: заготівельний, зварний, збиральний, КВП)
- розробка плану контролю якості на певних етапах виробництва та його запровадження
- контроль дотримання алгоритму відвантаження продукції (процедура упакування та погрузки, внесення всіх даних у журнал відвантажень, підготовка документів)
- контроль над опрацюванням рекламацій та їх усуненням
- контроль дебіторської і кредиторської заборгованості
- планування та контроль господарської та комунальної частини підприємства
- контроль дотримання культури виробництва, запровадження практик LEAN
- фінансово-матеріальний облік та звітність
Посада: керівник відділу продажів
Період роботи: 1.07.2014 – 1.10.2018
Обов’язки:
- Створення стратегії та плану продажів
- Створення технічних завдань для маркетингових кампаній
- Пошук партнерів по гуртовій співпраці
- Контроль взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками в 1С
- Створення плану виробництва (планування серійних SKU відносно сезонності і попиту)
- Пошук і залучення постачальників сировини
Посада: керівник проекту «Відкриття мережі фірмових магазинів кондитерських виробів «Солодкий монарх»»
Період роботи: 06.2012 – 09.2013
Обов’язки:
- організація та реалізація плану запровадження роботи мережі кондитерських магазинів
- операційний менеджмент та контроль діяльності роботи мережі магазинів
- HR (підбір персоналу 1-ї лінії обслуговування клієнтів та запровадження скриптів)
- робота з постачальниками та іншими контрагентами (орендодавці, ЖЕК, райадміністрації)
- фінансово-матеріальний облік та звітність
Посада: торговий представник
Період роботи: 09.2013 – 05.2014
Обов’язки:
- Пошук клієнтів по гуртовій співпраці
- Ведення співпраці з клієнтами в 1С
- Підготовка та планування логістичного маршруту доставки товарів до клієнтів
Освіта
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: Інформаційні технології проектування (САПР)
Період навчання: 2005 – 2010рр
Вміння та навики
Додаткова інформація
Підписатись на розсилку нових резюме: "Операційний директор COO, Менеджер проектів в Львові"