Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Організація роботи працівників, документообіг, звітування. Комунікація з органами державної влади. Створення контенту. Проведення зустрічей та навчань.
Організаційні питання фірми, офісна робота, приймання замовлень, пошук нових клієнтів. Документообіг. Ведення юридичних осіб, ОСББ та інших.
• Приймання та реєстрація вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції.
• Перевірка кореспонденції на відповідність її оформлення.
• Ведення претензійно - позовної документації.
• Ведення ділового листування з юридичними, фізичними особами, в т.ч. з органами державної влади.
• Участь у перевірках підприємств з питань дотримання земельного законодавства.
• Оформлення договорів з купівлі-продажу, дарування, оренди, довіреності, заяви, підряду, надання послуг і т.д.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Помічник керівника, діловод, керівниця проєктів в Хмельницком"