Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- Планування, координація та запровадження робочого графіка керівника.
- Організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, нарад.
- Забезпечення вхідних та вихідних дзвінків.
-Організація та контроль діловодства у всіх підрозділах (відділах та цехах) підприємства.
-Систематизація вхідної та вихідної документації (відстеження надходження документів, кореспонденції, реєстрація та своєчасна передача виконавцям).
- Здійснення контролю за виконанням протоколів, наказів, розпоряджень керівника.
-Організація обліку, що видаються на підприємстві наказів та розпоряджень, їх реєстрація та передача у відповідні структурні підрозділи.
- Оформлення документів на службові відрядження співробітникам підприємства.
- Погодження та оформлення документів на участь у виставках, конференціях.
-Участь у роботі тендерного комітету із закупівлі ТМЦ, оформлення документів тендерної комісії, висновків.
- Ділове листування, підготовка супровідних листів, актів виконаних робіт та інших документів.
- Складання реєстрів на оплату платежів.
- Складання специфікацій на придбання ТМЦ.
- Досвід у роботі щодо укладання договорів.
- Ведення табельного обліку керівників підприємства.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Надсилання кореспонденції через Укрпошту, Нова Пошта.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Помічник керівника, офіс-менеджер, начальник відділу діловодства в Днепре"