UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Дніпрі
  4. Резюме Помічник керівника, офіс-менеджер, начальник відділу діловодства в
  5. Помічник керівника, офіс-менеджер, начальник відділу діловодства
Запропонувати вакансію
Резюме Помічник керівника, офіс-менеджер, начальник відділу діловодства
Каплун Оксана

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяПомічник керівника, офіс-менеджер, начальник відділу діловодства

Заблоковано
20 000 грн.
  8 липня  Місто: Дніпро
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Легка промисловість; Офісний персонал; Виробництво
 Перебуваю в шлюбі 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Начальник відділу канцелярії, секретар Генерального директора
АТ "Дніпровагонрембуд" (Ремонт пасажирських та вантажних вагонів), Дніпро
01.2003 − 03.2024 (21 рік 1 місяць)

- Планування, координація та запровадження робочого графіка керівника.

- Організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, нарад.

- Забезпечення вхідних та вихідних дзвінків.

-Організація та контроль діловодства у всіх підрозділах (відділах та цехах) підприємства.

-Систематизація вхідної та вихідної документації (відстеження надходження документів, кореспонденції, реєстрація та своєчасна передача виконавцям).

- Здійснення контролю за виконанням протоколів, наказів, розпоряджень керівника.

-Організація обліку, що видаються на підприємстві наказів та розпоряджень, їх реєстрація та передача у відповідні структурні підрозділи.

- Оформлення документів на службові відрядження співробітникам підприємства.

- Погодження та оформлення документів на участь у виставках, конференціях.

-Участь у роботі тендерного комітету із закупівлі ТМЦ, оформлення документів тендерної комісії, висновків.

- Ділове листування, підготовка супровідних листів, актів виконаних робіт та інших документів.

- Складання реєстрів на оплату платежів.

- Складання специфікацій на придбання ТМЦ.

- Досвід у роботі щодо укладання договорів.

- Ведення табельного обліку керівників підприємства.

- Забезпечення життєдіяльності офісу.

- Надсилання кореспонденції через Укрпошту, Нова Пошта.

Освіта

Національна Гірнича Академія Украіни (Дніпро)
Маркшейдерська справа, Інженер-маркшейдер
повна вища, 09.1995 − 05.2000 (4 роки 7 місяців)

Додаткова освіта

 Спеціалізований курс «Оподаткування» 2001 рік
 Спеціалізований курс «Бухгалтерський облік» 2000 рік

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач Microsoft Office (Word, Excel), IT-Підприємство, Internet, оргтехніка.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, швидко освоюю нову інформацію, стрес стійка, працюю на результат та якісно виконую поставлені завдання, навички ділового спілкування, прагнення до вдосконалення знань та практичних навичок у роботі, уміння аналізувати інформацію та приймати рішення. Наявність прав категорії "B" та власного автомобіля.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Пошук постійної роботи для власного розвитку, самовдосконалення, прагнення набути нового досвіду. Місце працевлаштування: пріоретет Лівий берег м. Дніпро.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору