RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Николаеве, Резюме в Одессе
  4. Резюме Рекрутер в
  5. Рекрутер
Предложить вакансию
Резюме Рекрутер
Невмержицька Ірина

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Рекрутер

Заблокировано
20 000 грн.
  3 ноября  Город: Николаев
 Готова к переезду в: Одесса
Возраст:44 года
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, частичная занятость
Рубрики: HR, управление персоналом; Офисный персонал
Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

помічник керівника
ФОП (Виробництво), Николаев
05.2023 − По настоящее время (1 год 7 месяцев)

Допомога в адмініструванні діяльності невеликого виробничого підприємства:

здійснення контактів з клієнтами та постачальниками; допомога в процесі

рекрутингу ( пошук кандидатів, встановлення первинного контакту та збір

стартової їнформації про кандидатів; запрошення на співбесіду; здійснення

зворотнього зв'язку); створення договорів та первинних бухгалтерських документів, тощо

Фахівець з публічних закупівель
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" (Виробниче підприємство), Николаев
08.2020 − 12.2021 (1 год 3 месяца)

Організація повного циклу процесу публічних закупівель на підприємстві ( участь у закупівлі, укладання угоди, підтримка зв'язку з замовниками та контрагентами, контроль виконання замовлення тощо). За півтора роки тендерні закупівлі вийшли на рівень основного джерела доходу та основого напрямку діяльності підприємства.

офіс-менеджер
ПП "Мембранні технології" (Продажі та сервісне обслуговування), Николаев
07.2017 − 08.2019 (2 года 1 месяц)

Супроводження та координація роботи менеджерів з продажу ( зв'язок з клієнтами, прийняття замовлень, ведення клієнтської бази в CRM системі Bitrix24. Допомога в організації семінарів для потенційних партнерів ( пошук, запрошення , подальші контакти тощо) та корпоративних заходів для організації. Результат: оптимізація роботи відділу продажів, створення позитивної та дружньої атмосфери в колективі; отримання навичок організаційної роботи та досвід роботи з CRM

Спеціаліст відділу супроводження та обслуговування клієнтів корпоративного та індивідуального бізнесу
ПАТ "КБ " Преміум ", м. Миколаїв (Банківська установа), Николаев
01.2015 − 07.2016 (1 год 5 месяцев)

Супроводження та обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу. Результат: створення ідеального емоційного клімату в колективі та налагодження всіх робочих процесів завдяки злагодженій командній роботі

Спеціаліст відділу операційної діяльності (індивідуальний та корпоративний бізнес)
ПАТ "БАНК ФОРУМ" (Банківська установа), Николаев
10.2006 − 03.2014 (7 лет 4 месяца)

Супроводження та обслуговування клієнтів індивідуального та корпоративного бізнесу. Результат: завдяки вдалим комунікаціям та створення комфортної обстановки - збереження та примноження клієнтської бази; створення дружньої атмосфери та клімату взаємної підтримки в колективі.

Фахівець індивідуального бізнесу
АКІБ " УкрСиббанк", м. Миколаїв (Банківська установа), Николаев
08.2005 − 09.2006 (1 год 1 месяц)

Супроводження та обслуговування клієнтів індивідуального та корпоративного бізнесу. Результат: завдяки злагодженій командній роботі за рік вивели безнадійне міні - відділення , яке планувалось під закриття, на рівень першої десятки по філії. Вдалий досвід навчання новачків та передачі знань,  адаптації та супроводження нового працівника в перший місяць роботи.

Образование

Національний Університет Кораблебудування ім. адмірала Макарова (Николаев)
Облік та аудит
полное высшее, 09.1998 − 06.2002 (3 года 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Prometheus HR_UP101 HR-менеджер, 2024 рік ( вересень-жовтень)

Знание языков:

Украинский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: робота з інструментами Google ( середній рівень); користувач CRM системи ( практичне використання Bitrix24 та розуміння принциу роботи інших); Trello( планування власними планами та задачами , базові навички роботи у корпоративній версії);1-C ( створення первинної документації, ведення складського обліку; ведення клієнтської та контрагентської бази); МеDoc ( складання деяких видів звітності)
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Відповідальність та абсолютна порядність; адаптивність; здатність навчатися та змінювати сферу дільності; емпатійність; вміння слухати і чути; вміння працювати в команді; відчуття гумору . Любов до читання та музики - мої довічні супутники)
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Мета- змінити життя на краще та віра в існування "роботи мрії" де будуть співпадати інтереси роботодавця та мої власні, та де я зможу проявити свої здібності на користь компанії , отримуючи задоволення та гідну компнесацію. Мати можливість до

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх