RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Николаеве
  4. Резюме Руководитель в
  5. Руководитель
Предложить вакансию
Резюме Руководитель
Мигачев Вячеслав

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Руководитель

Заблокировано
30 000 грн.
 12 января 2022  Город: Николаев
Возраст:49 лет
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: Ремонт техники и предметов быта; Руководство; Транспорт, автосервис
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Генеральный директор
ТОВ «Експрес Авто» (Транспорт, автосервіс), Николаев
05.2014 − 03.2020 (5 лет 9 месяцев)

Місто проживання: м. Миколаїв

Дата народження: 16.08.1975р.

Сімейний стан: одружений

Служба в армії: 1994-1995р. війська зв’язку, сержант, начальник вузла зв’язку


ОСВІТА:

Назва учбового закладу: Одеський національний університет імені І.І. Мечникова. економіко–правовий факультет

Спеціальність: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності


ДОСВІД РОБОТИ:


Черноморський суднобудівний завод

1990-1993р.

складальник судновий (ІІ)р. разряду)


АТ «Миколаївавтосервіс»

1995-2001р.

слюсар по ремонту автомобілів (ІІІ разряду)

Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів.


Приватний підприємець

2001-2005р.

Власник СТО та автомагазина (в підпорядкуванні 10 чоловік)

Оптова та роздрібна торгівля запчастинами, технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів.


ТОВ «Експрес Авто»

2005 – 2014р.

Директор автосалону(в підпорядкуванні 10 чоловік)

Торгівля автомобілями, роздрібна торгівля запчастинами, технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів.


2014 – 2016р.

Комерційний директор(в підпорядкуванні 5 чоловік)


2016 – 2020 р.

Генеральный директор (в підпорядкуванні 50 чоловік)


ФОП

травень 2020р- травень 2021р.

Менеджер-управитель (в підпорядкуванні 15 чоловік)

технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів.

Основні обов’язки:

  • Організація, забезпечення та контроль роботи та взаємодії всіх підрозділів підприємства з цілю продажу максимально більшої кількості автомобілів, додаткового обладнання та збільшення кількості клієнтів.
  • Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
  • Оперативна взаємодія зі всіма структурними підрозділами компанії для забезпечення безперебійної роботи підприємства .
  • Ведення переговорів з потенційними клієнтами (підприємствами) з приводу продажу автомобілів, технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, укладання договорів, та обговорення всіх нюансів співпраці.

Професійні навички:

знання технічних характеристик автомобіля та іншого реалізуємого товару

проведення переговорів

управління персоналом

знання основ менеджменту та маркетингу

знання риночної економіки, підприємництва та ведення бізнесу

знання бізнес процесів автосалону та сто

знання правил роздрібної торгівлі

знання етикету ділового спілкування

впевнений користувач ПК (знання MS Office, MS Word, MS Excel, MS Outlook)

Особисті якості:

  • Комунікабельність
  • Вміння працювати з людьми
  • Швидке сприйняття нової інформації.
  • Організованість.
  • Відповідальність.
  • Порядність.
  • Стресостійкість.
  • Честність.
  • Надійність
  • Рішучість
  • Націленість на результат

Додаткова інформація:

Водійські права: категорія: A1, A, B1, B, C1, C, D1, D, BE, C1E, CE, D1E, DE

Практичний досвід керування: 28 років

Наявність власного авто та мікроавтобуса.

Є президентом Миколаївського Автоклубу

Образование

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова. економіко–правовий факультет (Николаев)
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
неоконченное высшее, 09.2000 − 05.2004 (3 года 7 месяцев)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Впевнений користувач ПК (знання MS Office, MS Word, MS Excel, MS Outlook)
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Автоспорт и рыбалка.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх