Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- організація і ведення продажу товарів, послуг компанії;
- організація роботи спеціалізованого магазину-складу, виставкового залу;
- організація ефективної реклами, акцій, систем мотивацій продажу;
- організації складського обліку, приймання та відвантаження товарів, продукції;
- організація напрацювань та обслуговування корпоративного та гуртового покупця;
- ведення обліку корпоративних покупців, опрацювання замовлень від корпоративних покупців та організація доставки товарів до офісу, складу компаній-клієнтів;
- робота з первинною документацією - виписка розхідних накладних, рахунків на попередню оплату, складання договорів з корпоративними клієнтами;
- функції з організації роботи касира, оператора ПК;
- функції з організації роботи сайту компанії – адміністрування сайту компанії, інтернет-продаж, ведення сторінок в соціальних мережах;
- організація роботи столу-замовлень на поліграфічні послуги компанії.
- прямий продаж телекомунікаціних послуг фізичним та юридичним особам;
- складання договорів на обслуговування з юридичними особами, включаючи особисті виїзди на об’єкти;
- обов’язки оператора call-центру – приймання дзвінків, консультації клієнтів в телефонному режимі, виявлення технічних несправностей, складання графіку нових підключень спільно з технічною службою компанії;
- проведення абонентських оплат за послуги.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Секретар керівника, адміністратор, офіс-менеджер в Ивано-Франковске"