RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Ивано-Франковске
  4. Резюме Секретар керівника, адміністратор, офіс-менеджер в
  5. Секретар керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Секретар керівника, адміністратор, офіс-менеджер

Заблокировано
9 000 грн.
 18 мая 2021  Город: Ивано-Франковск
Возраст:33 года
Режим работы:полный рабочий день, посменная работа
Рубрики: Офисный персонал; Реклама, маркетинг, PR; Торговля, продажи, закупки

Опыт работы

Менеджер з корпоративного обслуговування офісів
Торгово-виробнича компанія Сезам (Корпоративне обслуговування офісів канцелярським приладдям, роздрібна торгівля, інтернет-торгівля), Ивано-Франковск
05.2016 − 04.2021 (4 года 11 месяцев)

- організація і ведення продажу товарів, послуг компанії;
- організація роботи спеціалізованого магазину-складу, виставкового залу;
- організація ефективної реклами, акцій, систем мотивацій продажу;
- організації складського обліку, приймання та відвантаження товарів, продукції;
- організація напрацювань та обслуговування корпоративного та гуртового покупця;
- ведення обліку корпоративних покупців, опрацювання замовлень від корпоративних покупців та організація доставки товарів до офісу, складу компаній-клієнтів;
- робота з первинною документацією - виписка розхідних накладних, рахунків на попередню оплату, складання договорів з корпоративними клієнтами;
- функції з організації роботи касира, оператора ПК;
- функції з організації роботи сайту компанії – адміністрування сайту компанії, інтернет-продаж, ведення сторінок в соціальних мережах;
- організація роботи столу-замовлень на поліграфічні послуги компанії.

Менеджер з продажу послуг
Нетгруп-Калуш (Інтернет провайдер), Калуш
05.2013 − 02.2015 (1 год 9 месяцев)

- прямий продаж телекомунікаціних послуг фізичним та юридичним особам;
- складання договорів на обслуговування з юридичними особами, включаючи особисті виїзди на об’єкти;
- обов’язки оператора call-центру – приймання дзвінків, консультації клієнтів в телефонному режимі, виявлення технічних несправностей, складання графіку нових підключень спільно з технічною службою компанії;
- проведення абонентських оплат за послуги.

Образование

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (Ивано-Франковск)
Управління та інформаційної діяльності,спеціальність – документознавець-аналітик, менеджер інформаційних систем
полное высшее, 09.2008 − 07.2013 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Курси в сфері розвитку, просування та монетизації інстаграм аккаунтів (SMM менеджмент, таргетинг) (2021)

Знание языков:

Английский - Средний, Русский - Продвинутый (свободно), Украинский - Профессиональный (эксперт)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: впевнений користувач ПК, Internet, знання базових програм Microsoft Office, використовую графічні програми для створення контенту на інтернет-ресурсах. Робота з програмою 1С, версія 8.3 (4 роки досвіду)
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Мені подобаються завдання, в яких потрібно проявляти індивідуальну творчість, креативні ідеї. Вмію працювати в команді, дотримуватися правил та стандартів. Ціную чесність і робочу етику колег. Маю високий рівень трудової етики, і отримую задоволення від виконання завдання якісно та своєчасно. Швидко виконую поставлені завдання, готова легко підмінити будь-кого з членів команди, щоб завершити робочий процес. Займаюся самоосвітою. У вільний від роботи час займаюся вишиванням, є учасником музичної рок-групи.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх