RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Одессе
  4. Резюме Спеціаліст технічної підтримки, системний адміністратор в
  5. Спеціаліст технічної підтримки, системний адміністратор
Предложить вакансию
Левко Сергій

Спеціаліст технічної підтримки, системний адміністратор

Заблокировано
 31 октября 2023  Город: Одесса
Возраст:48 лет
Режим работы:свободный график работы, удаленная работа, частичная занятость
Рубрики: IT, WEB специалисты; Офисный персонал; Телекоммуникации и связь
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Старший інженер
PepsiCo, Inc (Міжнародна корпорація), Николаев
05.2001 − По настоящее время (22 года 11 месяцев)

Інженер-програміст
Системний адміністратор
Спеціаліст технічної підтримки (HelpDesk, ServiceDesk)

Одноосібне створення, розширення та обслуговування локальної мережі виробничого комплексу 150+ робочих станцій, серверів, комунікаційного обладнання, оргтехніки, технічна підтримка користувачів.
Проектування, розробка, впровадження IT-сервісів: DHCP, DNS, Active Directory, інсталяція і оновлення ОС та ПО робочих станцій, серверів, системи резервування данних в офісах компанії по всій країні.
Відкриття "під ключ" та супроводження філій в інших містах: закупівля обладнання, проектування та монтаж ЛВС, маршрутизація, налаштування серверів, робочих станцій, оргтехніки, мобільних терміналів, навчання персоналу.
В зв'язку зі стрімким розвитком та розширенням сфер діяльності компанії здійснювалось оперативне створення/ліквідування, аварійний ремонт сегментів мережі, обладнання, оргтехніки, робочих станцій та серверів.
Забезпечення безперервної роботи мережі 400+ торгових агентів. Проектування, запуск та супровід сервісів мобільної торгівлі. Закупівля, технічна підготовка та сервісне обслуговування мобільних терміналів.
Багаторічний досвід роботи старшим інженером на різних рівнях в розгалудженій службі технічної підтримки 3000+ користувачів HelpDesk, ServiceDesk: Request management, Incident Management, Problem Management, Change Management. Впровадження, налагодження та використання різних ITIL-сумісних систем: ManageEngine ServiceDesk, HP Service Manager.


Інженер-програміст, системний адміністратор, начальник бюро АСУП
Суднобудівний завод (Суднобудування та ремонт), Николаев
08.1996 − 04.2001 (4 года 8 месяцев)

Розробка файл-серверних СУБД на FoxPro та Clipper, адаптація під виробничі потреби.
Проектування, монтаж та обслуговування локальної мережі, серверів, робочих станцій, комунікаційного обладнання та оргтехніки.
Керування підрозділом АСУП, яке займалось розробкою та впровадженням автоматизованих систем управління виробництвом.
Встановлення, налаштування, супровід серверних систем та мережевих сервісів на базі Novell NetWare та Microsoft Windows NT.
Викладання:
- математики та інформатики в загальноосвітній школі;
- інформатики в шкільному навчально-виробничому комбінаті;
- основ комп'ютерної грамотності на курсах з підвищення кваліфікації.

Регулювальник радіоелектронного обладнання
Авіаремонтне підприємство (Ремонт літаків), Николаев
10.1990 − 07.1991 (9 месяцев)

Монтаж радіоелектронного обладнання.
Перевірка та ремонт електронних вузлів.
Сертифікація продукції у відділі технічного контролю (ОТК)

Образование

Педагогічний університет (Николаев)
Фізико-математичий, викладач математики, інформатики та обчислювальних систем
полное высшее, 09.1991 − 06.1996 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Сертифікований спеціаліст Microsoft (MCP, MCSA, MCSE)

Знание языков:

Английский - Ниже среднего, Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Впевнений користувач ;-)
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Будь-яка оплачувана робота в сфері інформаційних технологій або в іншій, де знадобляться мої навички да досвід. Бажано з вільним графіком, віддалена або часткова зайнятість.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх