UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Одесі
  4. Резюме Спеціаліст технічної підтримки, системний адміністратор в
  5. Спеціаліст технічної підтримки, системний адміністратор
Запропонувати вакансію
Левко Сергій

Спеціаліст технічної підтримки, системний адміністратор

Заблоковано
 31 жовтня 2023  Місто: Одеса
Вік:48 років
Режим роботи:вільний графік роботи, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: IT, WEB фахівці; Офісний персонал; Телекомунікація та зв'язок
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Старший інженер
PepsiCo, Inc (Міжнародна корпорація), Миколаїв
05.2001 − По теперішній час (22 роки 11 місяців)

Інженер-програміст
Системний адміністратор
Спеціаліст технічної підтримки (HelpDesk, ServiceDesk)

Одноосібне створення, розширення та обслуговування локальної мережі виробничого комплексу 150+ робочих станцій, серверів, комунікаційного обладнання, оргтехніки, технічна підтримка користувачів.
Проектування, розробка, впровадження IT-сервісів: DHCP, DNS, Active Directory, інсталяція і оновлення ОС та ПО робочих станцій, серверів, системи резервування данних в офісах компанії по всій країні.
Відкриття "під ключ" та супроводження філій в інших містах: закупівля обладнання, проектування та монтаж ЛВС, маршрутизація, налаштування серверів, робочих станцій, оргтехніки, мобільних терміналів, навчання персоналу.
В зв'язку зі стрімким розвитком та розширенням сфер діяльності компанії здійснювалось оперативне створення/ліквідування, аварійний ремонт сегментів мережі, обладнання, оргтехніки, робочих станцій та серверів.
Забезпечення безперервної роботи мережі 400+ торгових агентів. Проектування, запуск та супровід сервісів мобільної торгівлі. Закупівля, технічна підготовка та сервісне обслуговування мобільних терміналів.
Багаторічний досвід роботи старшим інженером на різних рівнях в розгалудженій службі технічної підтримки 3000+ користувачів HelpDesk, ServiceDesk: Request management, Incident Management, Problem Management, Change Management. Впровадження, налагодження та використання різних ITIL-сумісних систем: ManageEngine ServiceDesk, HP Service Manager.


Інженер-програміст, системний адміністратор, начальник бюро АСУП
Суднобудівний завод (Суднобудування та ремонт), Миколаїв
08.1996 − 04.2001 (4 роки 8 місяців)

Розробка файл-серверних СУБД на FoxPro та Clipper, адаптація під виробничі потреби.
Проектування, монтаж та обслуговування локальної мережі, серверів, робочих станцій, комунікаційного обладнання та оргтехніки.
Керування підрозділом АСУП, яке займалось розробкою та впровадженням автоматизованих систем управління виробництвом.
Встановлення, налаштування, супровід серверних систем та мережевих сервісів на базі Novell NetWare та Microsoft Windows NT.
Викладання:
- математики та інформатики в загальноосвітній школі;
- інформатики в шкільному навчально-виробничому комбінаті;
- основ комп'ютерної грамотності на курсах з підвищення кваліфікації.

Регулювальник радіоелектронного обладнання
Авіаремонтне підприємство (Ремонт літаків), Миколаїв
10.1990 − 07.1991 (9 місяців)

Монтаж радіоелектронного обладнання.
Перевірка та ремонт електронних вузлів.
Сертифікація продукції у відділі технічного контролю (ОТК)

Освіта

Педагогічний університет (Миколаїв)
Фізико-математичий, викладач математики, інформатики та обчислювальних систем
повна вища, 09.1991 − 06.1996 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Сертифікований спеціаліст Microsoft (MCP, MCSA, MCSE)

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач ;-)
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Будь-яка оплачувана робота в сфері інформаційних технологій або в іншій, де знадобляться мої навички да досвід. Бажано з вільним графіком, віддалена або часткова зайнятість.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору