RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Спеціаліст з кадрів в Киеве
  5. Спеціаліст з кадрів
Предложить вакансию
Резюме Спеціаліст з кадрів
Grigorenko Galina

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Спеціаліст з кадрів

Заблокировано
22 000 грн.
  8 ноября 2023  Город: Киев
Возраст:53 года
Режим работы:свободный график работы, удаленная работа, частичная занятость
Рубрики: Гостиничный бизнес; Медицина, фармацевтика; Офисный персонал
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

інспектор з кадрів
Санаторно-курортний комплекс (Готельна сфера, медицин), Киев
07.2019 − По настоящее время (5 лет )

Ведення кадрової документації у повному обсязі. Програма 1С 8.3 ЗУП. Ведення вiйськового облiку. Пiдсумований облiк. Написання посадових iнструкцiй та локально-нормативних актiв. Підготовка звітності до ЦЗ та ОРВК. Оформлення договорів матеріальної відповідальності.

Створення ефективної моделі кадрової роботи. Пошук персоналу. 

Впровадження інформаційних технології та методів дистанційної комунікації, вдосконалення та осучаснення методів роботи з дотриманням норм трудового законодавства. Проведений аудит кадрової документації та часткове відновлення.

 Есть рекомендации с данного места работы
Менеджер з персоналу
Готель "Akvarel" 4* (Готельна сфера)
10.2017 − 04.2019 (1 год 6 месяцев)

Кадровий аудит. Ведення кадрової документації у повному обсязі. Програма 1С 8.3 ЗУП. Проведення атестації робочих місць. Розробка внутрішніх нормативних документів готелів, посадових інструкцій. Створення ефективної системи кадрового документообігу у дистанційному режимі.

 Есть рекомендации с данного места работы
інспектор відділу кадрів
Компанія "Акватик" (Гідротехнічне будівництво)
08.2015 − 05.2018 (2 года 8 месяцев)

Ведення кадрового документообігу у повному обсязі. Програма 1С 8.3 ЗУП. Складання графіків роботи, ведення вахтового методу роботи працівників. Пiдсумований облiк. Табелі обліку робочого часу працівників для нарахування зарплати. Оформлення наказів про відрядження. Облік трудових книжок. Дистанційна робота з уособленими  підрозділами компанії. Договори матеріальної  відповідальності. Пошук персоналу.

Менеджер з персоналу
Готель "GRADA" (4*) Сумісництво (Готельна сфера)
12.2014 − 04.2019 (4 года 4 месяца)

Ведення кадрової документації у повному обсязі. Програма 1С 8.2 ЗУП. Контроль роботи персоналу готелю, оформлення нещасних випадків на виробництві, контроль дотримання працівниками сан.-гігієнічних норм, стандартів якості, використання ЗІЗ, норм ТБ та ОП), розробка ПВТР, посадових інструкції та інших нормативних актів. Проведення інструктажу з ТБ. Оформлення договорів матеріальної відповідальності. Успішна дистанційна робота.

 Есть рекомендации с данного места работы
Менеджер з персоналу
Компанія "АПК ІСС Еколог Євразія" (компанія Ecolog), (Кейтеринг, обслуговування нафтових компаній)
03.2012 − 06.2015 (3 года 3 месяца)

Старт-ап. Створення документообігу «з нуля», у тому числі системи дистанційної роботи, взаємодії між підрозділами компанії у віддаленому режимі. Ведення  кадрової документації у повному обсязі, програма 1С 8.2 ЗУП. Оформлення персоналу, контроль роботи працівників згідно стандартів компаній-клієнтів "TOTAL" (Франція) і "Нейборз ЛТД" (США). Розробка ПВТР, посадових інструкцій, інструкцій з техніки безпеки та ін. нормативних актів, положень. Пiдсумований облiк.  Ведення вахтового методу роботи та роз'їзного характеру роботи. Успішне проходження перевірок.

 Есть рекомендации с данного места работы
інспектор відділу кадрів
Готель «Ірис Конгрес-готель» (4*) (Готельна сфера)
05.2010 − 06.2012 (2 года 1 месяц)

Ведення кадрової документації у повному обсязі, програма Infin Personal. Контроль роботи персоналу готелю, дотримання ТБ і ОП, трудової дисципліни, стандартів якості готелю. Пошук персоналу. Пiдсумований облiк. Оформлення договорів матеріальної відповідальності. Ведення зарплатного проекту. Оформлення договорів ДМС.

 Есть рекомендации с данного места работы
Офіс-менеджер, спеціаліст з кадрів, керівник відділу
Компанія «РІКАМБІ» (Автомобільний бізнес)
09.2007 − 04.2010 (2 года 7 месяцев)

Забезпечення життєдіяльності офісу компанії. Ведення кадрової документації в повному обсязі, програма Navision, 1С 7 ЗИК. Організація "з нуля" документообігу з основної роботи Групи компанії з 10 юридичних осіб. Розробка системи мотивацii та адаптацii працiвникiв. Складання та контроль графiкiв роботи. Розробка інструкцій та регламентів.

 Есть рекомендации с данного места работы
секретар керівника
ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18 м. Біла Церква (Освіта)
05.1996 − 08.2007 (11 лет 3 месяца)

Переведення документообігу на державну мову. Запровадження комп'ютеризації документообігу. Ведення документації виробничої та кадрової, оформлення, звільнення, переведення робітників, участь у створенні колективної угоди, складання графіків роботи та відпусток. Оформлення та облік трудових книжок та особових справ.

Образование

Новочеркаський політехнічний університет
Хімічний факультет. Технологія неорганічних речовин
неоконченное высшее, 09.1982 − 09.1986 (4 года )

Дополнительное образование

 2019 р. , м. Львів - "Легалізація працевлаштування"
 Кадрове законодавство, 2010, 2011, 2012, 2014, 2016 роки. Вахтовий метод роботи, 2012 рік,

Знание языков:

Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно), Английский - Начальный

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Навички роботи з комп'ютером на рівні впевненого користувача. Програми: 1С УТП, МЕДОК, 1С 8.3 ЗУП; BAS, ms office, Exel, Word, Navision (Microsoft Dynamics NAV), Infin Personal. Знання трудового законодавства, алгоритмів та процедур виконання КЗпП. Досвід роботи дистанційно, створення ефективної системи кадрової служби в уособлених підрозділах підприємства. Створення кадрового документообігу з "нуля".
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Дисциплінована, відповідальна. Швидко навчаюсь. Зацікавлена в отримані нових знань. Критику сприймаю як допомогу. Шкідливі звички відсутні. Веду здоровий, активний спосіб життя. Люблю подорожувати. Захоплююсь пішим туризмом, хайкінгом. Люблю тварин.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Дистанційна робота, часткова зайнятість, фриланс, аутсорсинг. Робота в офiсi 1-3 дні на тиждень. Або повна зайнятість.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх