Петрусенко Михайло Миколайович
Адреса: вул . Полонківська, буд .25\3
м. Луцьк, Волинська область
Тел. (мобільний):
Мобільність: віддам перевагу роботі в Києві, Львові, Луцьку, розгляну пропозиції компаній з інших міст, готовий до відряджень;
Дата народження:16.06.1979 р.
Ціль: посада «Технічний директор, головний інженер, технічний менеджер, менеджер інвестиційних проектів»;
Освіта :
- 1996-2001 – Луцький державний технічний університет, технологічний факультет, спеціальність: " Інженер-механік ".
Досвід роботи :
Позиція: Операційний менеджер;
«Icool company», China
березень 2021 - 24.02.2022 (1 рік, 8 місяців);
Посадові обов’язки:
Організаційна підтримка входу китайської компанії на український ринок,
з слідуючим відкриттям виробництва хладагентів;
Обов’язки:
- 1) Відкриття юридичної особи в Україні;
- 2) Формування кадрової структури підприємства;
- 3) Формування бази конкурентів, аналіз ринку продукції компанії;
- 4) Пошук та підбір персоналу підприємства;
- 5) Пошук складського та офісного приміщеня;
Проект заморожений мінімум на 3-5 років після закінчення воєнного стану у Україні;
Позиція: Технічний директор;
ТОВ « Експандіа » (CBRE Україна)
жовтень 2021 – січень 2022;
Посадові обов’язки :
- 1. Управління технічним персоналом підприємства (підприємство, яке спеціалізується на управлінні торговою, офісною нерухомістю та обслуговуванням виробництв);
- 2. Залучення нових клієнтів – торгово-офісні центри, виробничі підприємства;
- 3. Складання технічних завдань на проектування, будівельні роботи, технічне обслуговування торгово-офісних центрів, виробничих баз;
- 4. Підбір, прийом, навчання технічного персоналу торгових-офісних центрів;
- 5. Налагодження процесу управління новим об'єктом;
- 6. Планування роботи підрозділу;
- 7. Приймання виконаних будівельних робіт;
Набуті навики: покращив навики управління нерухомістю, управління персоналом, навики підбору персоналу;
Позиція: Freelancer ;
липень 2020 – вересень 2021;
Обов’язки : Надання інжинірингових послуг в сфері проектного менеджменту, проектування інженерних інсталяцій, організації бізнес-процесів;
Позиція: Менеджер інвестиційних проектів;
липень 2019 – липень 2020 (1 рік)
ПрАТ «Данон Кремез » ( FMCG )
• Обов’язки : Реалізація проектів капітальних інвестицій:
- Участь в запуску нових продуктів (від стадії «концепція» до стадії «випуск готового продукту»);
- 2. Управління командою проекту;
- 3. Попередній розрахунок капекс-кейсу ;
- 4. Проведення переговорів і узгодження технічних завдань з іноземними постачальниками обладнання;
- 5. Детальний розрахунок капітальних інвестицій по проекту;
- Підготовка технічного завдання на проектування (для проведення тендерів);
- 7. Узгодження технічного задания з локальними та груповими технічними експертами;
- 8. Затвердження замовлень на закупку послуг та матеріалів для реалізації проектів капітальних інвестицій;
- 9. Управління підрядниками на будівельному майданчику;
- 10. Проведення аудитів безпеки підрядників на будівельному майданчику;
- 11. Детальне планування проекту: розробка, відстеження графіків виконання робіт за проектом, оцінка ризиків;
- 12. Перевірка та узгодження кожного з розділів проектної документації в процесі проектування з учасниками проектної команди;
- 13. Нагляд і контроль будівельно-монтажних робіт, прийомка робіт і документація від представників авторського нагляду, технічного нагляду. Контроль роботы незалежного аудитора по обсягах виконаних будівельних робіт;
- 14. Перевірка і прийомка виконаних будівельно-монтажних робіт на предмет відповідності проектно-кошторисній документації з залученням незалежних експертів (взаємодія з бухгалтерією в питаннях вірного введення основних засобів в експлуатацію);
- 15. Введення проекту в експлуатацію з оформленням всієї необхідної документації згідно процедури «Управління змінами»;
Набуті навики: покращив навики управління проектами згідно корпоративної методики ведення інвестиційних проектів, освоїв нові вимоги в сфері будівельного законодавства України, покращив навики ведення переговорів з постачальниками, підписання контрактів з постачальниками, навики управління основними засобами , покращив знання по 5W1H аналізу, OPL процесу, удосконалення знань по 5S, GoSeeThinkDo аналізу (базовими інструментами вирішення проблем по методології WCM –World Class Manufacturing);
Додаткові навики згідно політик і вимог корпорації :
Лідер елементу при проходженні аудитів OHSAS 18001: «Управління безпекою роботи підрядників»:
- 1) Координатор процесу управління безпекою роботи підрядників;
- 2) Розробник процедури «Управління безпекою роботи підрядників»;
- 3) Координація та участь у процесі аудиту підрядників;
Напрямки реалізованих проектів:
- 1) Розрахунок проектів по розширенню існуючих виробничих потужностей і запуску нових продуктів;
- 2) Проекти по економії енергетичних ресурсів ;
Набуті навики: удосконалені навики правильної організації будівельно-монтажних робіт підрядних організацій
- квітень 2018 - жовтень 2018 – ПрАТ « Ветропак Гостомельский склозавод» ;
Посада : Кризис-менеджер (Начальник відділу заміни асортименту та ремонту обладнання) – за договором 6 місяців ;
Обов’язки : організація робіт по заміні асортименту, ремонт технологічного обладнання :
- Прийомка змонтованого технологічного обладнання у підрядників згідно вимог українського законодавства та міжнародних стандартів якості;
- Участь в реконструкції виробничих потужностей;
- Пошук нових постачальників
послуг, підписання контрактів ;
- Запуск інструментів вирішення проблем згідно методологій WCM (World Class manufacturing OPL , SOP);
- Контроль витрат бюджету;
- Перегляд і оптимізація структури персоналу відділу, оптимізація кількості персоналу з метою збільшення ефективності роботи підрозділу;
- Розробка матриці знань персоналу підрозділу;
- Управління персоналом ДЗАРО - 28 чоловік;
- Підбор персоналу відділу ДЗАРО (кількість людей в підпорядкуванні - 28);
- Організація поставок допоміжних матеріалів та запасних частин для проведення ремонтних робіт (заявки в SAP, розробка реєстру закупівель запасних частин);
Набуті навики: набув досвід кризисного менеджменту, досвід оптимізації персоналу підрозділу, перерозподілу обов’язків у структурі підрозділу. Запустив 5W1H аналіз виробничих процесів, процес OPL, удосконалив знання по 5S , GoSeeThinkDo аналізу (базових інструментах рішення проблем по методології WCM).
- січень 2016 - жовтень 2017 – ТОВ « Unilever Україна »
Посада : Технічний менеджер ;
Обов’язки : організація інженерної підтримки виробничих потужностей підприємства:
- Об'язки на стадії будівництва та запуску фабрики:
А) Підготовка технічних завдань (для проведення тендерів);
Б) Пошук підрядних організацій, проведення переговорів;
В) Підготовка тендерной документації, проведення тендерів;
Г) Підписання контрактів;
Г) Управління підрядчиками на будівельному майданчику, проведення аудитів безпеки підрядників;
Е) Планування бюджету для технічного обслуговування обладнання та закупівлі запасних частин;
Ж ) Організація закупівлі базового мінімуму запчастин для запуску фабрики;
З) Організація робіт підрядних організацій на території підприємства згідно корпоративних вимог;
І) Прийняття виконаних робіт у підрядників, введення виробничих потужностей в експлуатацію;
2. Обов’язки після запуску фабрики та введення в експлуатацію:
А) забезпечення процесу ремонтів та технічного обслуговування обладнання (персоналом фабрики та підрядними організаціями);
Б) Бюджетування і контроль технічного бюджету;
В) Підготовка технічних завдань з технічного обслуговування обладнання та комунікацій підприємства;
Г) пошук постачальників, підготовка контрактів на закупівлю запчастин до обладнання та технічних сервісів;
Г) Оформлення заявок в системах на закупівлю запчастин та послуг;
Е) Організація встановлення додаткових виробничих потужностей – нових ліній;
Ж) Контроль виконання та прийняття робіт у підрядних організацій;
З) Разробка графіків ТО виробничого обладнання;
- червень 2015 - вересень 2015 – ТОВ « Птахокомплекс «Губин»
Посада : головний інженер ;
Обов’язки : організація інженерної підтримки виробничих потужностей підприємства відділом головного інженера (6 птахофабрик + завод забою та переробки птиці). Посадові обов'язки : керівництво відділом головного інженера, яке включає :
- Організація процесу реконструкції виробничих потужностей із закупівлею та установкою нового обладнання (реконструкція птахофабрики : будівельні роботи, установка обладнання, підписання контрактів, ведення переговорів з іноземними та вітчизняними постачальникаи, розробка план-графіків реконструкції);
- Організація технічного обслуговування та забезпечення птахоферм та цеху забою птиці запасними частинами та витратними матеріалами для проведення позапланових ремонтів і технічного обслуговування;
- Пошук і підбір персоналу для технічного відділу;
- Організація технічного обслуговування повітряної компресорної станції, камери шокової заморозки продукції, обладнання для шокової заморозки продукції, пакувального обладнання, систем вентиляції та кондиціонування повітря, систем пожежної сигналізації та пожежогасіння, підйомно-розвантажувального обладнання (навантажувачі, штабелери, рокли);
- Організація забезпечення підрозділів підприємства енергоносіями (електрика, газ, вода, стиснуте повітря) ;
- Організація та контроль роботи служби охорони праці на підприємствах (розробка інструкцій з охорони праці, отримання дозвільних документів, розробка процедур по виписці нарядів-допусків);
- Взаємодія з державними органами у сфері пожежної та техногенної безпеки, архітектурно-будівельного контролю;
- липень 2014 - травень 2015 (надання послуг в області інжинірингу);
Посада : приватний підприємець ;
Обов’язки : надання інжинірингових послуг у сфері будівництва/реконструкції адміністративних і виробничих приміщень, легалізація об'єктів самовільного будівництва;
- вересень 2013 - грудень 2013 – ТОВ « Фіно Верде» (FMCG) ;
Посада : начальник виробництва ;
Обов’язки : запуск роботи виробничого підрозділу :
- Набір і формування персоналу фабрики;
- Контроль витрат бюджету;
- Нагляд за будівництвом холодильних установок;
- Приймання змонтованого технологічного обладнання у підрядників згідно вимог українського законодавства та міжнародних стандартів якості;
- Інженерна підтримка, організація технічного обслуговування інженерних комунікацій ;
- Розробка матриць знань персоналу фабрики ;
- Організація поставок допоміжних матеріалів для проведення монтажних робіт;
- Пошук нових постачальників
послуг, підписання контрактів ;
Набуті навики : навики складання матриці знань виробничого персоналу, навики проведення тендерів, проведення переговорів з постачальниками;
- грудень 2007- вересень 2013 – NESTLE Group (ПрАТ Волиньхолдінг );
Посада : менеджер проектів (будівництво /реконструкція), інженер з експлуатації вентиляційного обладнання та системи пожежної сигналізації, інженер по проекту;
Обов’язки : координація реалізації інвестиційних проектів в сфері виробництва харчових продуктів, а саме:
- Закупівля, встановлення, запуск обладнання для виробництва напів рідких харчових продуктів (майонез, кетчуп, соусы , …..);
- Координація будівництва / реконструкції виробничих потужностей, встановлення виробничого обладнання зі здачею в експлуатацію державним органам (управління проектом від стадії «концепт» до стадії «випуск готового продукту»);
- Інженерна підтримка виробничих підрозділів по організації та плануванню
технічного обслуговування виробничих ліній, систем вентиляції і кондиціонування повітря , компресорно-конденсаторних вузлів холодильних камер, систем пожежної сигналізації та пожежогасіння ;
- Розробка і удосконалення процедури по роботі з азбестовмісними речовинами ;
- Розробка і удосконалення процедури по роботі з підрядними організаціями ;
- Керівництво роботами, які виконують підрядні організації ;
- Пошук нових постачальніків
послуг, підписання контрактів ;
- Взаємодія з державними контролюючими органами з питань експертизи проектної документації (екологічна інспекція, ДАБК, санстанція , МВС, МНС);
- Підготовка та участь у сертифікаційних аудитах за стандартами ISO 9001:2008, ISO 22000:2005, OHSAS 18001:2007.
- Керівництво проектом загальної реконструкції фабрики Торчин з приведенням до вимог українського законодавства в сфері будівництва;
Набуті навики: набув досвіду комплексної реалізації проектів з реконструкції виробництва харчових продуктів, випуску нових продуктів у відповідності з державними та міжнародними нормами у сфері харчових виробництв, досвід роботи з державними контролюючими організаціями, знання найкращих практик міжнародних компаній у сфері гігієнічної інженерії харчових виробництв, досвід керівництва підрядними організаціями при реалізації проектів у відповідності з міжнародними та державними вимогами охорони праці;
- 2007 – СП ТОВ « Модерн Експо»
Посада: агент з постачання холодильного та технологічного обладнання .
Обов’язки: організація поставок холодильного та технологічного обладнання для реалізації проектів, а саме:
- забезпечення магазинів, супермаркетів холодильним і технологічним обладнянням;
- Пошук нових постачальників;
- Підписання договорів на закупівлю обладнання для магазинів, супермаркетів;
Набуті навики: здобув навики проведення тендерів, проведення переговорів з постачальниками, підписання контрактів.
- листопад 2002 – травень 2007 – ВАТ « Електротермометрія »
листопад 2002 – липень 2004 - шліфувальник 3-го розряду інструментального цеху;
Обов’язки :
- Шліфовка деталей пресформ , штампувального обладнання;
Набуті навики: набув практичного досвіду виготовлення складних деталей прес-форм і штампувального обладнання. Закріпив на практиці теоретичні знания по металообробці, які здобув у університеті.
Липень 2004 – травень 2007 – інженер з організації та нормування праці інструментального цеху;
Обов’язки :
- Організація функціонування відрядної форми оплати праці виробничого підрозділу (інструментального цеху);
- Запуск і впровадження відрядно-преміальної форми оплати праці в системі «ІТ-підприємство»;
- Розробка системи стимулювання і збільшення продуктивності підрозділу з оптимізацією норм і розцінок ;
Набуті навики: навики визначення вартості виконання робіт і виготовлення складного обладнання для лиття деталей з металу та пластмас, штамповки (преси, штампи).
Додаткові навики :
- володіння комп’ютером – досвідчений користувач (MS Word, Excel, PowerPoint, SAP, знання систем Windows на високому рівні (установка, налаштування операційних систем);
- іноземні мови – англійська - просунута ; російська – вільне володіння;
- Відмінні
знання гігієнічної инженерії згідно вимог міжнародних стандартів ;
- Знання державних вимог в сфері будівництва ;
- Водійські права категорії «В»;
Тренінги:
- Пройшов тренінг по курсу : « Компетенції як ефективний інструмент менеджера» (Санкт-Петербургський інститут тренінгу ) – сертификат 1339БО ;
- Пройшов тренінг по курсу : « Управління людьми » ( Санкт-Петербургський інститут тренингу) – сертификат 1726БО ;
- Пройшов тренінг по курсу : « Розгляд вимог міжнародних
стандартів ISO
14001:2004 , OHSAS
18001:2007 »–сертификат UA /1093/2381 від 18.08.2010 (SGSUkraine );
- Пройшов серію внутрішніх тренінгів з питань гігієнічної інженерії;
- Пройшов тренінг по курсу : «Лідер та його команда» (тренер Наталія Петрова, «Smart staff», компанія ТОВ «Смарт Стафф ») 06.07.2018;
Особисті якості:
трудолюбивість, відповідальність , комунікабельність , стресостійкість, креативність , уміння працювати в команді, пунктуальність, самостійность , легко налагоджую проактивну співпрацю у своєму та інших підрозділах, ніколи не боюсь брати відповідальність на себе ;
Захоплення:
Шахи, спорт;
Очікувана заробітна плата: в залежності від компенсаційного пакету роботодавця;