UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Луцьку, Резюме в Львові
  4. Резюме Технічний директор, головний інженер, технічний менеджер, менеджер інвестиційних проектів в Києві
  5. Технічний директор, головний інженер, технічний менеджер, менеджер інвестиційних проектів
Запропонувати вакансію
Резюме Технічний директор, головний інженер, технічний менеджер, менеджер інвестиційних проектів
Петрусенко Михайло

Технічний директор, головний інженер, технічний менеджер, менеджер інвестиційних проектів

Заблоковано
1 000 грн.
 14 жовтня 2022  Місто: Київ
 Готовий до переїзду в: Луцьк, Львів
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Консалтинг; Нерухомість та страхування; Виробництво
Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Петрусенко Михайло Миколайович

Адреса: вул . Полонківська, буд .25\3

м. Луцьк, Волинська область
Тел. (мобільний):


Мобільність: віддам перевагу роботі в Києві, Львові, Луцьку, розгляну пропозиції компаній з інших міст, готовий до відряджень;


Дата народження:16.06.1979 р.

Ціль: посада «Технічний директор, головний інженер, технічний менеджер, менеджер інвестиційних проектів»;


Освіта :

  • 1996-2001 – Луцький державний технічний університет, технологічний факультет, спеціальність: " Інженер-механік ".

Досвід роботи :

Позиція: Операційний менеджер;

«Icool company», China

березень 2021 - 24.02.2022 (1 рік, 8 місяців);

Посадові обов’язки:

Організаційна підтримка входу китайської компанії на український ринок,

з слідуючим відкриттям виробництва хладагентів;

Обов’язки:

  • 1) Відкриття юридичної особи в Україні;
  • 2) Формування кадрової структури підприємства;
  • 3) Формування бази конкурентів, аналіз ринку продукції компанії;
  • 4) Пошук та підбір персоналу підприємства;
  • 5) Пошук складського та офісного приміщеня;

Проект заморожений мінімум на 3-5 років після закінчення воєнного стану у Україні;

Позиція: Технічний директор;

ТОВ « Експандіа » (CBRE Україна)

жовтень 2021 – січень 2022;

Посадові обов’язки :

  1. 1. Управління технічним персоналом підприємства (підприємство, яке спеціалізується на управлінні торговою, офісною нерухомістю та обслуговуванням виробництв);
  2. 2. Залучення нових клієнтів – торгово-офісні центри, виробничі підприємства;
  3. 3. Складання технічних завдань на проектування, будівельні роботи, технічне обслуговування торгово-офісних центрів, виробничих баз;
  4. 4. Підбір, прийом, навчання технічного персоналу торгових-офісних центрів;
  5. 5. Налагодження процесу управління новим об'єктом;
  6. 6. Планування роботи підрозділу;
  7. 7. Приймання виконаних будівельних робіт;

Набуті навики: покращив навики управління нерухомістю, управління персоналом, навики підбору персоналу;

Позиція: Freelancer ;

липень 2020 – вересень 2021;

Обов’язки : Надання інжинірингових послуг в сфері проектного менеджменту, проектування інженерних інсталяцій, організації бізнес-процесів;

Позиція: Менеджер інвестиційних проектів;

липень 2019 – липень 2020 (1 рік)

ПрАТ «Данон Кремез » ( FMCG )

• Обов’язки : Реалізація проектів капітальних інвестицій:

  1. Участь в запуску нових продуктів (від стадії «концепція» до стадії «випуск готового продукту»);
  1. 2. Управління командою проекту;
  1. 3. Попередній розрахунок капекс-кейсу ;
  1. 4. Проведення переговорів і узгодження технічних завдань з іноземними постачальниками обладнання;
  1. 5. Детальний розрахунок капітальних інвестицій по проекту;
  2. Підготовка технічного завдання на проектування (для проведення тендерів);
  1. 7. Узгодження технічного задания з локальними та груповими технічними експертами;
  1. 8. Затвердження замовлень на закупку послуг та матеріалів для реалізації проектів капітальних інвестицій;
  2. 9. Управління підрядниками на будівельному майданчику;
  3. 10. Проведення аудитів безпеки підрядників на будівельному майданчику;
  1. 11. Детальне планування проекту: розробка, відстеження графіків виконання робіт за проектом, оцінка ризиків;
  1. 12. Перевірка та узгодження кожного з розділів проектної документації в процесі проектування з учасниками проектної команди;
  1. 13. Нагляд і контроль будівельно-монтажних робіт, прийомка робіт і документація від представників авторського нагляду, технічного нагляду. Контроль роботы незалежного аудитора по обсягах виконаних будівельних робіт;
  1. 14. Перевірка і прийомка виконаних будівельно-монтажних робіт на предмет відповідності проектно-кошторисній документації з залученням незалежних експертів (взаємодія з бухгалтерією в питаннях вірного введення основних засобів в експлуатацію);
  1. 15. Введення проекту в експлуатацію з оформленням всієї необхідної документації згідно процедури «Управління змінами»;

Набуті навики: покращив навики управління проектами згідно корпоративної методики ведення інвестиційних проектів, освоїв нові вимоги в сфері будівельного законодавства України, покращив навики ведення переговорів з постачальниками, підписання контрактів з постачальниками, навики управління основними засобами , покращив знання по 5W1H аналізу, OPL процесу, удосконалення знань по 5S, GoSeeThinkDo аналізу (базовими інструментами вирішення проблем по методології WCM –World Class Manufacturing);

Додаткові навики згідно політик і вимог корпорації :

Лідер елементу при проходженні аудитів OHSAS 18001: «Управління безпекою роботи підрядників»:

  • 1) Координатор процесу управління безпекою роботи підрядників;
  • 2) Розробник процедури «Управління безпекою роботи підрядників»;
  • 3) Координація та участь у процесі аудиту підрядників;

Напрямки реалізованих проектів:

  • 1) Розрахунок проектів по розширенню існуючих виробничих потужностей і запуску нових продуктів;
  • 2) Проекти по економії енергетичних ресурсів ;

Набуті навики: удосконалені навики правильної організації будівельно-монтажних робіт підрядних організацій

  • квітень 2018 - жовтень 2018 – ПрАТ « Ветропак Гостомельский склозавод» ;
    Посада : Кризис-менеджер (Начальник відділу заміни асортименту та ремонту обладнання) – за договором 6 місяців ;
    Обов’язки : організація робіт по заміні асортименту, ремонт технологічного обладнання :
  1. Прийомка змонтованого технологічного обладнання у підрядників згідно вимог українського законодавства та міжнародних стандартів якості;
  2. Участь в реконструкції виробничих потужностей;
  3. Пошук нових постачальників послуг, підписання контрактів ;
  4. Запуск інструментів вирішення проблем згідно методологій WCM (World Class manufacturing OPL , SOP);
  5. Контроль витрат бюджету;
  6. Перегляд і оптимізація структури персоналу відділу, оптимізація кількості персоналу з метою збільшення ефективності роботи підрозділу;
  7. Розробка матриці знань персоналу підрозділу;
  8. Управління персоналом ДЗАРО - 28 чоловік;
  9. Підбор персоналу відділу ДЗАРО (кількість людей в підпорядкуванні - 28);
  10. Організація поставок допоміжних матеріалів та запасних частин для проведення ремонтних робіт (заявки в SAP, розробка реєстру закупівель запасних частин);

Набуті навики: набув досвід кризисного менеджменту, досвід оптимізації персоналу підрозділу, перерозподілу обов’язків у структурі підрозділу. Запустив 5W1H аналіз виробничих процесів, процес OPL, удосконалив знання по 5S , GoSeeThinkDo аналізу (базових інструментах рішення проблем по методології WCM).

  • січень 2016 - жовтень 2017 – ТОВ « Unilever Україна »
    Посада : Технічний менеджер ;
    Обов’язки : організація інженерної підтримки виробничих потужностей підприємства:
  1. Об'язки на стадії будівництва та запуску фабрики:

А) Підготовка технічних завдань (для проведення тендерів);

Б) Пошук підрядних організацій, проведення переговорів;

В) Підготовка тендерной документації, проведення тендерів;

Г) Підписання контрактів;

Г) Управління підрядчиками на будівельному майданчику, проведення аудитів безпеки підрядників;

Е) Планування бюджету для технічного обслуговування обладнання та закупівлі запасних частин;

Ж ) Організація закупівлі базового мінімуму запчастин для запуску фабрики;

З) Організація робіт підрядних організацій на території підприємства згідно корпоративних вимог;

І) Прийняття виконаних робіт у підрядників, введення виробничих потужностей в експлуатацію;

2. Обов’язки після запуску фабрики та введення в експлуатацію:

А) забезпечення процесу ремонтів та технічного обслуговування обладнання (персоналом фабрики та підрядними організаціями);

Б) Бюджетування і контроль технічного бюджету;

В) Підготовка технічних завдань з технічного обслуговування обладнання та комунікацій підприємства;

Г) пошук постачальників, підготовка контрактів на закупівлю запчастин до обладнання та технічних сервісів;

Г) Оформлення заявок в системах на закупівлю запчастин та послуг;

Е) Організація встановлення додаткових виробничих потужностей – нових ліній;

Ж) Контроль виконання та прийняття робіт у підрядних організацій;

З) Разробка графіків ТО виробничого обладнання;

  • червень 2015 - вересень 2015 – ТОВ « Птахокомплекс «Губин»
    Посада : головний інженер ;
    Обов’язки : організація інженерної підтримки виробничих потужностей підприємства відділом головного інженера (6 птахофабрик + завод забою та переробки птиці). Посадові обов'язки : керівництво відділом головного інженера, яке включає :
  1. Організація процесу реконструкції виробничих потужностей із закупівлею та установкою нового обладнання (реконструкція птахофабрики : будівельні роботи, установка обладнання, підписання контрактів, ведення переговорів з іноземними та вітчизняними постачальникаи, розробка план-графіків реконструкції);
  2. Організація технічного обслуговування та забезпечення птахоферм та цеху забою птиці запасними частинами та витратними матеріалами для проведення позапланових ремонтів і технічного обслуговування;
  3. Пошук і підбір персоналу для технічного відділу;
  4. Організація технічного обслуговування повітряної компресорної станції, камери шокової заморозки продукції, обладнання для шокової заморозки продукції, пакувального обладнання, систем вентиляції та кондиціонування повітря, систем пожежної сигналізації та пожежогасіння, підйомно-розвантажувального обладнання (навантажувачі, штабелери, рокли);
  5. Організація забезпечення підрозділів підприємства енергоносіями (електрика, газ, вода, стиснуте повітря) ;
  6. Організація та контроль роботи служби охорони праці на підприємствах (розробка інструкцій з охорони праці, отримання дозвільних документів, розробка процедур по виписці нарядів-допусків);
  7. Взаємодія з державними органами у сфері пожежної та техногенної безпеки, архітектурно-будівельного контролю;
  • липень 2014 - травень 2015 (надання послуг в області інжинірингу);
    Посада : приватний підприємець ;
    Обов’язки : надання інжинірингових послуг у сфері будівництва/реконструкції адміністративних і виробничих приміщень, легалізація об'єктів самовільного будівництва;
  • вересень 2013 - грудень 2013 – ТОВ « Фіно Верде» (FMCG) ;
    Посада : начальник виробництва ;
    Обов’язки : запуск роботи виробничого підрозділу :
  1. Набір і формування персоналу фабрики;
  2. Контроль витрат бюджету;
  3. Нагляд за будівництвом холодильних установок;
  4. Приймання змонтованого технологічного обладнання у підрядників згідно вимог українського законодавства та міжнародних стандартів якості;
  5. Інженерна підтримка, організація технічного обслуговування інженерних комунікацій ;
  6. Розробка матриць знань персоналу фабрики ;
  7. Організація поставок допоміжних матеріалів для проведення монтажних робіт;
  8. Пошук нових постачальників послуг, підписання контрактів ;

Набуті навики : навики складання матриці знань виробничого персоналу, навики проведення тендерів, проведення переговорів з постачальниками;

  • грудень 2007- вересень 2013 – NESTLE Group (ПрАТ Волиньхолдінг );
    Посада : менеджер проектів (будівництво /реконструкція), інженер з експлуатації вентиляційного обладнання та системи пожежної сигналізації, інженер по проекту;
    Обов’язки : координація реалізації інвестиційних проектів в сфері виробництва харчових продуктів, а саме:
  1. Закупівля, встановлення, запуск обладнання для виробництва напів рідких харчових продуктів (майонез, кетчуп, соусы , …..);
  2. Координація будівництва / реконструкції виробничих потужностей, встановлення виробничого обладнання зі здачею в експлуатацію державним органам (управління проектом від стадії «концепт» до стадії «випуск готового продукту»);
  3. Інженерна підтримка виробничих підрозділів по організації та плануванню технічного обслуговування виробничих ліній, систем вентиляції і кондиціонування повітря , компресорно-конденсаторних вузлів холодильних камер, систем пожежної сигналізації та пожежогасіння ;
  4. Розробка і удосконалення процедури по роботі з азбестовмісними речовинами ;
  5. Розробка і удосконалення процедури по роботі з підрядними організаціями ;
  6. Керівництво роботами, які виконують підрядні організації ;
  7. Пошук нових постачальніків послуг, підписання контрактів ;
  8. Взаємодія з державними контролюючими органами з питань експертизи проектної документації (екологічна інспекція, ДАБК, санстанція , МВС, МНС);
  9. Підготовка та участь у сертифікаційних аудитах за стандартами ISO 9001:2008, ISO 22000:2005, OHSAS 18001:2007.
  10. Керівництво проектом загальної реконструкції фабрики Торчин з приведенням до вимог українського законодавства в сфері будівництва;

Набуті навики: набув досвіду комплексної реалізації проектів з реконструкції виробництва харчових продуктів, випуску нових продуктів у відповідності з державними та міжнародними нормами у сфері харчових виробництв, досвід роботи з державними контролюючими організаціями, знання найкращих практик міжнародних компаній у сфері гігієнічної інженерії харчових виробництв, досвід керівництва підрядними організаціями при реалізації проектів у відповідності з міжнародними та державними вимогами охорони праці;

  • 2007 – СП ТОВ « Модерн Експо»
    Посада: агент з постачання холодильного та технологічного обладнання .
    Обов’язки: організація поставок холодильного та технологічного обладнання для реалізації проектів, а саме:
  1. забезпечення магазинів, супермаркетів холодильним і технологічним обладнянням;
  2. Пошук нових постачальників;
  3. Підписання договорів на закупівлю обладнання для магазинів, супермаркетів;

Набуті навики: здобув навики проведення тендерів, проведення переговорів з постачальниками, підписання контрактів.

  • листопад 2002 – травень 2007 – ВАТ « Електротермометрія »

листопад 2002 – липень 2004 - шліфувальник 3-го розряду інструментального цеху;

Обов’язки :

  1. Шліфовка деталей пресформ , штампувального обладнання;

Набуті навики: набув практичного досвіду виготовлення складних деталей прес-форм і штампувального обладнання. Закріпив на практиці теоретичні знания по металообробці, які здобув у університеті.

Липень 2004 – травень 2007 – інженер з організації та нормування праці інструментального цеху;
Обов’язки :

  1. Організація функціонування відрядної форми оплати праці виробничого підрозділу (інструментального цеху);
  2. Запуск і впровадження відрядно-преміальної форми оплати праці в системі «ІТ-підприємство»;
  3. Розробка системи стимулювання і збільшення продуктивності підрозділу з оптимізацією норм і розцінок ;

Набуті навики: навики визначення вартості виконання робіт і виготовлення складного обладнання для лиття деталей з металу та пластмас, штамповки (преси, штампи).

Додаткові навики :

  • володіння комп’ютером – досвідчений користувач (MS Word, Excel, PowerPoint, SAP, знання систем Windows на високому рівні (установка, налаштування операційних систем);
  • іноземні мови – англійська - просунута ; російська – вільне володіння;
  • Відмінні знання гігієнічної инженерії згідно вимог міжнародних стандартів ;
  • Знання державних вимог в сфері будівництва ;
  • Водійські права категорії «В»;

Тренінги:

  • Пройшов тренінг по курсу : « Компетенції як ефективний інструмент менеджера» (Санкт-Петербургський інститут тренінгу ) – сертификат 1339БО ;
  • Пройшов тренінг по курсу : « Управління людьми » ( Санкт-Петербургський інститут тренингу) – сертификат 1726БО ;
  • Пройшов тренінг по курсу : « Розгляд вимог міжнародних стандартів ISO 14001:2004 , OHSAS 18001:2007 »–сертификат UA /1093/2381 від 18.08.2010 (SGSUkraine );
  • Пройшов серію внутрішніх тренінгів з питань гігієнічної інженерії;
  • Пройшов тренінг по курсу : «Лідер та його команда» (тренер Наталія Петрова, «Smart staff», компанія ТОВ «Смарт Стафф ») 06.07.2018;

Особисті якості:
трудолюбивість, відповідальність , комунікабельність , стресостійкість, креативність , уміння працювати в команді, пунктуальність, самостійность , легко налагоджую проактивну співпрацю у своєму та інших підрозділах, ніколи не боюсь брати відповідальність на себе ;
Захоплення:
Шахи, спорт;

Очікувана заробітна плата: в залежності від компенсаційного пакету роботодавця;

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору