Досвід роботи
- Запуск кав’ярні – крамниці
- Налагодження роботи з постачальниками, проведення переговорів, укладання договорів,
- Активна робота з франчазером,
- Розробка документації на встановлення додаткових торгівельних площ,
- Підбір персоналу ‚навчання‘ створення мотиваційних програм по заробітній платі, розробка кар’єрних планів для працівників,контроль плинності кадрів та утримування рівня плинності в межах 10-15%,
- Ведення обліково- звітної документації,
- Бюджетування , контроль фінансів ,
- Контроль за дотриманням технологій приготування страв, санітарних норм, правил безпеки закладу,
- Налагодження роботи з гостями, контроль якості сервісу, участь в програмі лояльності
- Організація кейтеренгових заходів
- Управління HR напрямком компанії( кількість працівників 1500 осіб),
- Впровадження HR політик компанії,
- Активна рекрутингові діяльність ( активне відкриття нових, підтримка існуючих),
- Моніторинг ринку праці
- Розробка та впровадження мотиваційних та атестаційних програм
- Розробка кар‘єрних планів
- Розробка та впровадження стандартів роботи працівників різних ланок
- Розробка та контроль за дотриманням якості роботи з гостями
- Розробка та запуск внутрішніх HR проектів, в тому числі тренінгового центру, школи кухарів та ін.
- Бюджетування, складання фінансових звітів,
- Організація роботи структурних підрозділів, їх взаємодія,
- Досвід роботи з контролюючими органами щодо санітарних норм, правил охорони праці, протипожежного захисту,
- Управління колективом з розробкою мотиваційних та атестаційних програм,
- Підтримка належного рівня обслуговування споживачів, контроль за технологією приготування та якістю виготовлення їжі,
- Проведення банкетів, фуршетів,кейтерингових подій виконання стандартів компанії щодо роботи на кожному етапі росту( касир, інструктор з навчання працівників),
- ведення відповідної касової документації,
- навчання нових працівників з супроводом їх під час подальшої роботи,
- контроль за рівнем списання продукції, ефективним замовленням продукції
Навчальні програми з менеджменту в межах LvBS. Львів, 2010 - 2012рр.
«Теорія та практика управління за Іцхаком Адізесом:теорія життєвих циклів компанії та вітамінний коктейль керівника» , Михайло Винницький , 2010 р.
« Інтернет комунікації на користь бізнесу», Ярина Ключковська, 2010р.
«Довіра як основа побудови ефективності бізнесу» , Мартін Райзер, 2010р.
«Intro 2012: управління стратегіями та фінансами компаній в часи невизначеності та змін» , 2012р.
«Управління персоналом в період невизначеності» ,2012р.
«Побудова ефективної системи бюджетування в компанії», 2012р.
HR семінар: « Управління персоналом у період турбулентності», Анна Власова, 2013р.
«Ефективні навички тайм-менеджменту» П. Шеремета. Львів,2008р.
v Тренінг ефективного лідерства І. Адізес. Київ,2014р.
v Тренінг активних продажів . Тренінговий центр Львівської майстерні шоколаду.Ужгород, 2013р.
v «Управлінні рестораном», Олександр Мусатов.Львів,2011-2012рр.
Освіта:
Водійські права категорії B
Користувач 1С
MS Word
MS Excel