РЕЗЮМЕ
Вакулюк Максим
Дата народження:
21.12.1976
Контактна інформація:
м. Київ
Освіта:
Вересень 1994 р. – червень 1998р., в/о.
Київський національний університет імені Т.Г. Шевченка.
Досвід работи:
Посада
2011 р. по 2021 р .- Керуючий комплексом Grand Admiral Resort & SPA в м. Ірпінь (готельно - ресторанна сфера)
Обов’язки :
- - управління та планування адміністративно-господарською діяльністю всього комплексу (ресторан, готель, СПА-центр, бухгалтерія, відділ продажів і маркетингу штат в кількості 300 осіб);
- - розроблення короткострокових та довгострокових стратегій розвитку комплексу.
- - контроль виконання всіх показників фінансової ефективності комплексу в цілому та його окремих підрозділів.
- - впровадження інформаційних технологій в діяльність комплексу
- - забезпечення поєднання економічних і адміністративних методів керівництва, матеріальних і нематеріальних стимулів підвищення ефективності діяльності комплексу і мотивації працівників
- - створення доброзичливої атмосфери для гостей, всебічне сприяння залученню нових гостей і збільшення продажів
- - досягнення:
- - збільшив прибуток комплекса на 30%
- - за час керівництва комплекс неодноразово отримував міжнародні нагороди – найкращий готель, найкращий СПА:
- 2019- кращий готель Luxury SPA Hotel в Україні від World Luxury Hotel Awards
- 2018- клуб получив 4 нагороди від World Luxury Hotel Award:
- Luxury Countryside SPA: Regional Winner
- Luxury Resort SPA: Country Winner
- Fine Dining Cousine: Country Winner
- Luxury Resort Restaurant: Regional Winner
- 2017- клуб получив 3 нагороди від World Luxury Hotel Award:
- Luxury Country Hotel
- Luxury SPA Resort
- Luxury SPA Hotel
- 2015- Grand Admiral Resort & SPA першим серед заміських клубів пройшов процедуру категоризаціі і одержав категорію «п’ять зірок»
-
-
Посада
З 2008 р. по 2011р. – Директор ресторану в Grand Admiral Resort & SPA в м. Ірпінь
Обов’язки :
- - керівництво персоналом ресторану (офіціанти, адміністратори, ресторану, бармени)
- - розгляд скарг від гостей та вживання заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі
- - аналіз меню, аналіз продажів ресторану;
- - розробка і періодичне оновлення основного меню
- - розробка спеціальних та сезонних меню
- - організація та контроль проведення інвентаризацій
- - контроль додержання працівниками правил і норм охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії, трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку
Посада:
З 2006 р. по 2008 р. – Заступник директора ресторану «Ікра» м. Київ
Обов’язки :
- - управління персоналом: пошук, підбір та навчання персоналу
- впровадження і підтримання високих стандартів сервісу
- створення робочої та доброзичливої атмосфери всередині колективу
- проведення корпоративних заходів для створення командного духу
- контроль за складанням графіків роботи всіх підрозділів
- розробка і впровадження мотиваційної системи оплати праці персоналу
Посада:
З 1996 р. по 2006 р.- ресторан Carte Blanche м. Київ (офіціант, бармен, сомельє, директор ресторану)
Додаткова інформація:
Кваліфікований користувач MS Office, R-keeper; FIDELIO, TNG
Наявність автомобіля.
Професійні навички:
Знання міжнародних тенденцій та трендів у сфері готельного та ресторанного бізнесу. Організація і управління персоналом, вміння почати справу з «нуля», ораторські здібності, стресостійкість, аналітичні здібності, відповідальність, орієнтованість на результат.
Персональні якості:
Принциповість, комунікабельність, вимогливість до себе і колег, досвід роботи в команді на керівних посадах, самовіддача в роботі, бажання і вміння досягати поставлених цілей, вирішення конфліктних ситуацій, аналіз, діловий етикет і ведення переговорів, старанний - сумлінно виконую поставлені завдання, дисциплінований - дотримуюся правила внутрішнього розпорядку
Сімейний стан:
Одружений
Тренінги, виставки
Відвідування міжнародних виставок у готельно-ресторанній сфері також Мішленівських ресторанів (Китай, Франція, Австрія, Іспанія, Швейцарія, Італія, Ірландія)
Тренінги 2018 р., 2019 р., 2020 р. –К. Куницький «Ефективний керівник»
Інтереси та захоплення:
Спорт, література.