Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
    1. Работа в Украине
    2. Резюме
    3. Резюме в Сумах , Резюме в Киеве
    4. Резюме Юрисконсульт, помощник руководителя в Киеве
    5. Юрисконсульт, помощник руководителя
    Предложить вакансию
    Резюме Юрисконсульт, помощник руководителя
    Монастырёва Дарья

    Юрисконсульт, помощник руководителя

    Заблокировано
    18 000 грн.
     10 мая   Город: Сумы
      Готова к переезду в: Киев
    Возраст: 30 лет
    Режим работы: полный рабочий день
    Рубрики: Руководство; Сельское хозяйство, агробизнес; Юриспруденция, право
     Есть дети  Готова к переезду в:
    или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

    Описание


    ДАР'Я МОНАСТИРЬОВА


    Спеціаліст з права. Амбіційна та цілеспрямована, відповідальна й завжди відкрита для навчання та пізнання нового. Мобільна, готова переглянути варіант переїзду до іншого міста. Маю сина, 10 років. Бажаний розмір заробітної плати 15-18 тис.


    Досвід роботи


    Головний спеціаліст сектору державного земельного кадастру

    2013


    Особисті дані Адреса

    вул.Радіщева 6

    42600 Тростянець Сумська область


    Дата народження

    06-01-1991

    Місце народження

    місто Тростянець

    Стать

    Жіноча

    Національність

    Українка

    Сімейний стан

    розлучена

    Водійські права

    маю


    Відділ Держземагенства у Тростянецькому районі Сумської області, Тростянець

    На даній посаді сумлінно виконувала покладені на мене державою функції, а саме: здійснювати розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю сектору ДЗК;

    готувати відповіді на запити Держземагенства, центральних органів виконавчої влади, Тростянецької районної державної адміністрацій, Тростянецької міської ради та сільських рад району, а також підприємств, установ, організацій та громадян з питань, що стосуються компетенції сектору;

    брати участь у підготовці звітності з регулювання земельних відносин, використання та охорони земель;

    надавати адміністративні послуги згідно із законом у відповідній сфері; брати участь у забезпеченні створення, формування і ведення фонду документації із землеустрою;

    А також, виконувала покладені на мене обов’язки спеціаліста з правового забезпечення відділу, точніше:

    всеможливо сприяти правильному застосуванню законодавства про працю, державну службу;

    сприяти своєчасному вжиттю заходів за запитами та відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів;

    організовувати і проводити роботу, пов’язану із підвищенням рівня правових знань працівників Відділу, відслідковувати зміни законодавства, роз’яснювати існуючу практику його застосування, надавати консультації з правових питань; представляти в установленому порядку інтереси Відділу в органах під час розгляду земельних питань, спорів;

    перевіряти відповідність законодавству проектів наказів, інших актів, що надаються на підпис начальника відділу;

    організовувати роботу із документами у відповідності із чинним законодавством.

    Також була відповідальною особою відділу за дотриманням законодавтва про боротьбу та протидію з корупцією, проводила роз’яснювальну роботу зі спеціалістами Відділу.


    Заступник директора

    ТОВ "Юридично-консалдингове об’єднання "Експерт-груп", Суми

    Товариство здійснювало свою діяльність за напрямом надання юридичних послуг громадянам, а також підприємствам, установам організаціям всіх форм власності. На даній посаді я мала такі обов’язки: здійснення підготовки юридичних документів(частіше з земельних питань) та розробка договірної документації на замовлення суб’єктів господарювання та багато іншого.

    Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осібб-ер 2016 - лип 2016

    підприємців

    Тростянецька міська рада, Тростянець

    У відповідності з законодавством України виконувала функції, покладені на мене державою, а саме:

    дотримуватися вимог та обмежень, обумовлених Законами України «Про запобігання корупції», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб‑підприємців та громадських формувань».

    вести Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб‑підприємців та громадських формувань.

    надавати послуги за зверненням юридичних осіб чи фізичних осіб ‑ підприємців(первинна реєстрація суб’єкту господарювання, внесення змін до Реєстру чи установчих документів, припинення діяльності відповідного суб’єкта);


    здійснювати інші обов’язки, згідно ЗУ "Про державну реєстрацію оридичних осіб, фізичних осіб‑підприємців та громадських формувань"


    Юрисконсульт

    ФОП Линник О.М., Тростянець


    лип 2016 - бер 2020


    На посаді юрисконсульта підприємства виконувала відповідні обов’язки: виконувати роботу по оформленню господарських договорів та додатків до них; розробляти Статутні документи підприємства, а також зміни до існуючих; складати позовні заяви, захищала інтереси підприємства у суді;

    консультувати працівників підприємства і клієнтів з питань чинного законодавства;

    готувати обґрунтовані відповіді на претензії громадян чи п.у.о.; проводити роботу по ознайомленню посадових осіб підприємства з

    нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також про зміни в чинному законодавстві;

    сприяти оформленню документів та актів майново‑правового характеру;


    Освіта і кваліфікації


    бакалавр з права

    Сумський державний університет, Суми


    вер 2008 - лип 2013


    За роки навчання приймала активну участь в розвитку та діяльності студентського самоврядування університету, організовувала заходи наукової, спортивної, розважальної та освітньої діяльності студентства. Займала посаду старости групи та студентського декана факультету.


    спеціаліст з права

    вер 2021 - лип 2021

    вер 2014 - лип 2015


    Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх страв України, Суми

    проходження навчання з базової підготовки з експерної лис 2020 - гру 2020

    грошової оцінки з.д.

    ПВНЗ"Міжнародний інститут бізнесу", Київ


    Навички

    користувач пакету програм MS Office

    постійного моніторингу змін законодавства

    листування мовою ділових паперів

    ведення договірної роботи

    ведення претензійно- позовної роботи

    робота з інформаційними ресурсами

    систематизовувати будь-яку інформацію

    ведення ділових переговорів

    Причина жалобы *

    Опишите коротко суть жалобы *


    Часто ищут

    ↑ Наверх