RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Днепре
  4. Резюме Заступник, помічник, асистент керівника в
  5. Заступник, помічник, асистент керівника
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Заступник, помічник, асистент керівника

Заблокировано
16 000 грн.
 23 июня 2020  Город: Днепр
Возраст:45 лет
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, плавающий график работы
Рубрики: Руководство; Сельское хозяйство, агробизнес; Юриспруденция, право

Опыт работы

спеціаліст з документообігу, діловод; інспектор з кадрів
ТОВ ВП "УНІВЕРСАЛЗЕРНОПРОДУКТ" (Сельское хозяйство), Днепр
06.2010 − По настоящее время (13 лет 11 месяцев)

- ведення кадрового документообігу підприємства: оформлення на роботу; формування особистих справ; ведення трудових книжок; облік відпусток, ведення табельного обліку, оформлення листків непрацездатності;

- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємств;
- складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
- оформлення наказів по підприємству та кадрам;
- складання штатного розкладу , розроблення посадових інструкцій;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу;
-складання, реєстрація та контроль строків дії довіреностей від компанії;

-перевірка документів на правильність оформлення, згідно норм чинного законодавства;

- складання розпоряджень керівництва, наказів та передача документів на підпис директору;

- розробка інструкції з документообігу, згідно вимог до оформлення документів у відповідності з діючими стандартами;

- формування справ;

- підготовка звичайного документообігу до переходу до електронного документообігу;

- контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей;

- складання листів, наказів, ділова переписка з органами Державної влади всіх форм підпорядкування;

- підготовка повного пакету документів, які підтверджують право оренди землі, для нотаріального завірення;

- консультація з питань спадкування земельних ділянок;

- консультації з питань виділення земельних ділянок в оренду;

- робота з широким колом людей в сільських населених пунктах (консультації з питань земельного законодавства (право на оренду, види договорів оренди, орендна плата, земельні податки, право на спадщину, оформлення кадастрових номерів, реєстрація в єдиному державному реєстрі) допомога в формуванні пакету документів для Держгеокадастру, нотаріату, управління юстиції та суду;

- розробка договорів оренди земельних ділянок з подальшою державною реєстрацією;

- розробка договорів оренди на всі види сільськогосподарських робіт;

- розрахунок, оподаткування та виплата орендної плати.

- реєстрація вхідної/вихідної документації, прийом та розподілення телефонних дзвінків, організація зустрічей керівника, виконання завдань керівника.
головний бухгалтер
Комунальне підприємство Партнер (Послуги), Днепр
01.2009 − 06.2010 (1 год 5 месяцев)

- перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків-фактур); архівування документів;

- робота з споживачами;

- укладання договорів;

- нарахування, оподаткування та виплата заробітної плати, клієнт-банк, звіт 1 ДФ,

завідувач філіалом
Дніпровська ЦБС (Бібліотечна справа), Днепр
05.2001 − 01.2009 (7 лет 8 месяцев)

- розробка та виконання виробничо-творчих і фінансових планів, що направлені на формування та забезпечення потреб населення у бібліотечно-бібліографічних послугах;

- керівництво філіалом бібліотеки щодо бібліотечного обслуговування читачів, що включає в себе індивідуальні та масові форми, довідково-бібліографічне забезпечення, функціонування міжбібліотечного абонементу. Участь в комплектуванні бібліотечних фондів;

- організація, розробка перспективних та поточних планів роботи та контроль за їх виконанням.

Образование

Київський національний університет культури і мистецтв (Днепр)
Документознавство та інформаційна діяльність
полное высшее, 09.2006 − 08.2011 (4 года 11 месяцев)

Знание языков:

Русский - Профессиональный (эксперт), Украинский - Профессиональный (эксперт)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Вільне володіння комп'ютером, прикладним офісним програмним забезпеченням та оргтехнікою.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Особисті якості: Відповідальність, націленість на результат, уважність до деталей, пунктуальність, оперативність, працездатність, цілеспрямованість, комунікабельність, тактовність, ввічливість, акуратність, досвід роботи з широким колом людей, навички управління персоналом, прагнення до професійного зросту. Наявність організаторських здібностей, вміння швидко реагувати на позаштатні ситуації. Своєчасно виконую поставлені завдання і доводжу розпочате до завершення, націленість на результат. Успішно працюю з великим потоком інформації. Вільне володіння комп'ютером, прикладним офісним програмним забезпеченням та оргтехнікою. Легко вчуся і переймаю досвід. Ініціативність, порядність.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Мета: знайти цікаву, стабільну і гідно оплачувану роботу, яка дасть можливість максимально використовувати свій професійний досвід та активну участь для подальшого професійного зросту.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх