Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- ведення кадрового документообігу підприємства: оформлення на роботу; формування особистих справ; ведення трудових книжок; облік відпусток, ведення табельного обліку, оформлення листків непрацездатності;
- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємств;
- складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
- оформлення наказів по підприємству та кадрам;
- складання штатного розкладу , розроблення посадових інструкцій;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу;
-складання, реєстрація та контроль строків дії довіреностей від компанії;
-перевірка документів на правильність оформлення, згідно норм чинного законодавства;
- складання розпоряджень керівництва, наказів та передача документів на підпис директору;
- розробка інструкції з документообігу, згідно вимог до оформлення документів у відповідності з діючими стандартами;
- формування справ;
- підготовка звичайного документообігу до переходу до електронного документообігу;
- контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей;
- складання листів, наказів, ділова переписка з органами Державної влади всіх форм підпорядкування;
- підготовка повного пакету документів, які підтверджують право оренди землі, для нотаріального завірення;
- консультація з питань спадкування земельних ділянок;
- консультації з питань виділення земельних ділянок в оренду;
- робота з широким колом людей в сільських населених пунктах (консультації з питань земельного законодавства (право на оренду, види договорів оренди, орендна плата, земельні податки, право на спадщину, оформлення кадастрових номерів, реєстрація в єдиному державному реєстрі) допомога в формуванні пакету документів для Держгеокадастру, нотаріату, управління юстиції та суду;
- розробка договорів оренди земельних ділянок з подальшою державною реєстрацією;
- розробка договорів оренди на всі види сільськогосподарських робіт;
- розрахунок, оподаткування та виплата орендної плати.
- реєстрація вхідної/вихідної документації, прийом та розподілення телефонних дзвінків, організація зустрічей керівника, виконання завдань керівника.- перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків-фактур); архівування документів;
- робота з споживачами;
- укладання договорів;
- нарахування, оподаткування та виплата заробітної плати, клієнт-банк, звіт 1 ДФ,
- розробка та виконання виробничо-творчих і фінансових планів, що направлені на формування та забезпечення потреб населення у бібліотечно-бібліографічних послугах;
- керівництво філіалом бібліотеки щодо бібліотечного обслуговування читачів, що включає в себе індивідуальні та масові форми, довідково-бібліографічне забезпечення, функціонування міжбібліотечного абонементу. Участь в комплектуванні бібліотечних фондів;
- організація, розробка перспективних та поточних планів роботи та контроль за їх виконанням.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Заступник, помічник, асистент керівника в Днепре"