UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Дніпрі
  4. Резюме Заступник, помічник, асистент керівника в
  5. Заступник, помічник, асистент керівника
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяЗаступник, помічник, асистент керівника

Заблоковано
16 000 грн.
 23 червня 2020  Місто: Дніпро
Вік:46 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, плаваючий графік роботи
Рубрики: Керівництво; Сільське господарство, агробізнес; Юриспруденція, право

Досвід роботи

спеціаліст з документообігу, діловод; інспектор з кадрів
ТОВ ВП "УНІВЕРСАЛЗЕРНОПРОДУКТ" (Сельское хозяйство), Дніпро
06.2010 − По теперішній час (14 років 3 місяці)

- ведення кадрового документообігу підприємства: оформлення на роботу; формування особистих справ; ведення трудових книжок; облік відпусток, ведення табельного обліку, оформлення листків непрацездатності;

- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємств;
- складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
- оформлення наказів по підприємству та кадрам;
- складання штатного розкладу , розроблення посадових інструкцій;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу;
-складання, реєстрація та контроль строків дії довіреностей від компанії;

-перевірка документів на правильність оформлення, згідно норм чинного законодавства;

- складання розпоряджень керівництва, наказів та передача документів на підпис директору;

- розробка інструкції з документообігу, згідно вимог до оформлення документів у відповідності з діючими стандартами;

- формування справ;

- підготовка звичайного документообігу до переходу до електронного документообігу;

- контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей;

- складання листів, наказів, ділова переписка з органами Державної влади всіх форм підпорядкування;

- підготовка повного пакету документів, які підтверджують право оренди землі, для нотаріального завірення;

- консультація з питань спадкування земельних ділянок;

- консультації з питань виділення земельних ділянок в оренду;

- робота з широким колом людей в сільських населених пунктах (консультації з питань земельного законодавства (право на оренду, види договорів оренди, орендна плата, земельні податки, право на спадщину, оформлення кадастрових номерів, реєстрація в єдиному державному реєстрі) допомога в формуванні пакету документів для Держгеокадастру, нотаріату, управління юстиції та суду;

- розробка договорів оренди земельних ділянок з подальшою державною реєстрацією;

- розробка договорів оренди на всі види сільськогосподарських робіт;

- розрахунок, оподаткування та виплата орендної плати.

- реєстрація вхідної/вихідної документації, прийом та розподілення телефонних дзвінків, організація зустрічей керівника, виконання завдань керівника.
головний бухгалтер
Комунальне підприємство Партнер (Послуги), Дніпро
01.2009 − 06.2010 (1 рік 5 місяців)

- перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків-фактур); архівування документів;

- робота з споживачами;

- укладання договорів;

- нарахування, оподаткування та виплата заробітної плати, клієнт-банк, звіт 1 ДФ,

завідувач філіалом
Дніпровська ЦБС (Бібліотечна справа), Дніпро
05.2001 − 01.2009 (7 років 8 місяців)

- розробка та виконання виробничо-творчих і фінансових планів, що направлені на формування та забезпечення потреб населення у бібліотечно-бібліографічних послугах;

- керівництво філіалом бібліотеки щодо бібліотечного обслуговування читачів, що включає в себе індивідуальні та масові форми, довідково-бібліографічне забезпечення, функціонування міжбібліотечного абонементу. Участь в комплектуванні бібліотечних фондів;

- організація, розробка перспективних та поточних планів роботи та контроль за їх виконанням.

Освіта

Київський національний університет культури і мистецтв (Дніпро)
Документознавство та інформаційна діяльність
повна вища, 09.2006 − 08.2011 (4 роки 11 місяців)

Знання мов:

Російська - Професійний (експерт), Українська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Вільне володіння комп'ютером, прикладним офісним програмним забезпеченням та оргтехнікою.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Особисті якості: Відповідальність, націленість на результат, уважність до деталей, пунктуальність, оперативність, працездатність, цілеспрямованість, комунікабельність, тактовність, ввічливість, акуратність, досвід роботи з широким колом людей, навички управління персоналом, прагнення до професійного зросту. Наявність організаторських здібностей, вміння швидко реагувати на позаштатні ситуації. Своєчасно виконую поставлені завдання і доводжу розпочате до завершення, націленість на результат. Успішно працюю з великим потоком інформації. Вільне володіння комп'ютером, прикладним офісним програмним забезпеченням та оргтехнікою. Легко вчуся і переймаю досвід. Ініціативність, порядність.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Мета: знайти цікаву, стабільну і гідно оплачувану роботу, яка дасть можливість максимально використовувати свій професійний досвід та активну участь для подальшого професійного зросту.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору