ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ НАЧАЛЬНИКА ЦЕНТРУ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ І ПРОДАЖУ ПОСЛУГ
I. Загальні положення
- Начальник центру обслуговування споживачів і продажу послуг належить до професійної групи «Керівники».
- Призначення на посаду начальника центру обслуговування споживачів і продажу послуг та звільнення з неї здійснюється наказом ___________________ за поданням ____________________ з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю.
- Начальник центру обслуговування споживачів і продажу послуг підпорядковується безпосередньо __________________.
- Начальник центру обслуговування споживачів і продажу послуг повинен знати:
- Постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні документи, що стосуються виробничої діяльності центру.
- Теорію і практику маркетингу.
- Методи досліджень та аналізу у галузі маркетингу (виробнича, торгова, рекламна, цінова та інша діяльність).
- Методи прогнозування та моделювання попиту.
- Способи і методи рекламування продукції.
- Правила експлуатації та ремонту технічних засобів, обслуговуваних центром, технічну документацію.
- «Правила користування місцевим телефонним зв'язком»; «Правила користування міжміським та міжнародним телефонним зв'язком»; «Правила користування телеграфним зв'язком»; «Правила користування проводовим мовленням».
- Нормативні і законодавчі акти з обігу цінних паперів.
- Правила взаємодії місцевих телефонних мереж загального користування з місцевими телефонними мережами відомств та інших власників.
- Закон України «Про захист прав споживачів»; Закон України «Про звернення громадян».
- Порядок укладання договорів.
- Основи економіки, організації виробництва, праці та управління.
- Основи трудового законодавства.
- Правила та норми охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту й охорони навколишнього середовища.
- Кваліфікаційні вимоги:
- Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Післядипломна освіта в галузі управління.
- Стаж роботи за професією не менше 2 років.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
II. Завдання та обов'язки
- Організовує роботу з надання споживачам усіх видів послуг електрозв'язку і виконання розрахунків із споживачами за надані послуги.
- Забезпечує на основі кошторисного фінансування виконання плану доходів і витрат.
- Забезпечує виконання технологічних функцій у підрозділах центру із дотриманням єдиного технологічного процесу і встановленого рівня якості послуг.
- Розробляє і впроваджує заходи для удосконалення існуючих виробничих процесів.
- Забезпечує взаємодію з центром інформаційних технологій та технічного забезпечення й іншими центрами.
- Забезпечує виконання планово-економічних показників і завдань центру, організацію проведення комплексного економічного аналізу та оцінки результатів виробничо-господарської діяльності центру.
- Організовує вивчення попиту і пропозицій споживачів з надання послуг електрозв'язку.
- Організовує роботу з цінними паперами, контролює і координує обіг цінних паперів.
- Забезпечує постійний контроль за застосуванням тарифів на послуги електрозв'язку і своєчасним надходженням коштів.
- Організовує і вдосконалює роботу для зниження рівня дебіторської заборгованості за надані послуги електрозв'язку.
- Забезпечує проведення за дорученням підприємства рекламно-інформаційних заходів популяризації всіх видів послуг електрозв'язку.
- Забезпечує надання оперативної інформації населенню про рівень тарифів на послуги електрозв'язку і порядок надання послуг.
- Забезпечує дотримання працівниками центру існуючих правил, стандартів, наказів, інструкцій, нормативів та інших керівних документів, що діють у галузі зв'язку.
- Організовує ведення бухгалтерського обліку коштів, матеріальних, умовних та інших цінностей та облік основних засобів виробництва і капіталовкладень.
- Забезпечує надання встановлених форм статистичної, бухгалтерської та іншої звітності, несе відповідальність за надані дані.
- Організовує проведення ремонтів обладнання, будівель та придбання необхідних матеріалів для забезпечення виробничої діяльності центру в межах кошторису.
- Розглядає скарги на незадовільну роботу засобів електрозв'язку або на надання послуг незадовільної якості та розробляє заходи, спрямовані на усунення причин виникнення скарг.
- Створює працівникам належні умови для високопродуктивної праці, впроваджує заходи щодо організації і тарифікації робочих місць.
- Видає в межах своєї компетенції накази і розпорядження.
- Укладає від імені підприємства договори та угоди в межах своїх повноважень.
- Встановлює працівникам центру розміри тарифних ставок, посадових окладів, доплат, надбавок і премій відповідно до діючих нормативних документів, затверджених підприємством, і в межах доведеного кошторису.
- Організовує атестацію робочих місць.
- Керує працівниками центру, координує діяльність підрозділів центру і надає їм методичну допомогу.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
III. Права
Начальник центру обслуговування споживачів і продажу послуг має право:
- Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.
- Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.
- Вносити на розгляд керівництва підприємства пропозиції щодо покращення роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.
- В межах своєї компетенції повідомляти керівництву підприємства про всі недоліки, виявлені в процесі його діяльності, та вносити пропозиції щодо їх усунення.
- Залучати фахівців всіх структурних підрозділів до вирішення покладених на нього завдань.
- Вносити пропозиції про заохочення працівників, які відзначилися, а також про притягнення до матеріальної та дисциплінарної відповідальності підпорядкованих йому працівників, які не виконують належним чином свої посадові обов'язки.
- Вимагати від керівництва підприємства сприяння у виконанні ним посадових обов'язків.
- В межах своєї компетенції підписувати та візувати документи.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
IV. Відповідальність
Начальник центру обслуговування споживачів і продажу послуг несе відповідальність:
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією,— в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності,— в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- За завдання матеріальної шкоди — в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
- _________________________________________________________________.
- _________________________________________________________________.
|