Так вже склалося, що борючись із сексизмом у професійній сфері та у побуті, наш світ продовжує потерпати від цього явища. Тому, поки до повної перемоги ще далеко, кожна жінка, яка починає працювати у суто чоловічому колективі, має чимало «підводних каменів» на своєму кар’єрному шляху та просто зобов’язана розуміти деякі нюанси такої праці.
Залишаючи осторонь усі правильні розмови щодо рівності, слід розуміти, що поява слабкого полу у колективі, який звик до виконання своїх обов’язків чоловічим складом – це певна подія, тому стати «своїм хлопцем» для оточуючих в представниці жіночої статі, може вдатися й не одразу.
Так, це перше на що має звернути увагу жінка, працювати якій випало у колективі чоловіків. Від того, які саме представники статі сильної, її оточують, залежить її поведінка. Буває так, що потрапивши до зграї «альфа самців», дама спроможна настільки правильно заявити про себе, що усі негативні прояви відійдуть на задній план, залишивши на передньому плані лише спроби допомогти та конкуренції серед «мужніх колег» за таке право допомагати. Звичайно, не дуже гарно, коли поява жінки перетворює звичну роботу на суцільний лицарський турнір, тому прекрасній статі треба розуміти рівень того, наскільки відверто «заявляти» про себе.
Навпаки, потрапивши до колективу «чоловіків-ботанів», дама може не перейматися своєю статтю взагалі. Саме у такому колективі, від неї, перш за все, будуть чекати прояви професійних здібностей, й може потім, звертати увагу на жіночість.
Показати себе справжнім фахівцем свого діла – гарний початок роботи для жінці у чоловічому колективі. Таким чином, вона заздалегідь відкидає будь-які спроби чоловіків жартувати над її спробами «відповідати» професії та скиглити про те, що їм доведеться «тягнути» на собі ділянку роботи слабкої статі. Але, навіть маючи справжні професійні «тузи в рукаві», жіночці слід бути обережною та не зачіпати професійних почуттів чоловічої складової команди. Ну, принаймні, робити це максимально м’яко, щоб не нажити собі ворогів вже з перших днів роботи.
Залишаючись професіоналом, жінка, що працює у чоловічому колективі, має у деяких випадках, залишатися статтю слабкою, дозволяючи сильним представникам на розумному рівні, відчувати цю різницю. Привітливо сприймаючи доцільні компліменти у свій бік, залишаючись елегантною, жіночою та інколи, навіть, слабкою, жінка дозволить колегам-чоловікам, зберегти моральний статус сильної статі та не викликатиме негативних почуттів, тим більш, якщо зможе впоратися із такою самою роботою набагато краще за них.
Не слід застосовувати будь-які міри, щоб стати справжнім своїм…»хлопцем» серед чоловічого колективу. Здебільше, такі намагання матимуть кумедний вигляд та спровокують небажане ставлення до особи. Не врятує тут ані знання «жорсткого гумору» чоловіків, ані вміння застосувати доречно пару «міцних висловів», які притаманні чоловікам.
Залишаючись жінкою, але без зайвих затребувань, які стануть недоречними у спілкуванні із колегами, жінка виграє, не забуваючи при цьому, прості правила такої гри:
Само собою, що поради до стриманості ніякому разі не передбачають замовчування непрофесійності колег або потуранню іншим видам поведінки, яка заважає роботі. Але, якщо вам довелося працювати суто з чоловіками, доведеться й обережно ставитися до таких речей, як критика або порада. Так, якби сумно це не прозвучало, але, далеко не кожен чоловік спокійно сприймає той факт, що представниця слабкої статі розбирається в його професії краще за нього.
Тому, кожен психолог підтвердить аксіому про обачливість у випадках, коли жінці треба висловити свої думки щодо професіоналізму колег-чоловіків або дати необхідні поради. Маємо, те що маємо, тому не слід забувати, що «поганий мир, краще ніж гарна сварка».
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.