RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Испытательный срок
  5. Адаптуємось на новій роботі: найдієвіші поради

Адаптуємось на новій роботі: найдієвіші поради

5.02.2025 4
Адаптуємось на новій роботі: найдієвіші поради

Адаптуємось на новій роботі: найдієвіші поради

5.02.2025     4

А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.

Первинна і вторинна адаптація — в чому різниця?

Первинну адаптацію вважають більш важливою, бо її проводять для людей без досвіду роботи. Йдеться й про студентів, хоча не завжди студенти приходять в компанію без досвіду роботи. Вторинну адаптацію проводять для співробітників, яких підвищили на посаду чи найняли ззовні. Хай там як, первинна чи вторинна адаптація, та для кожного випадку HR-спеціаліст повинен розробити індивідуальну програму. Бо студент — не завжди людина без досвіду, а найнятий ззовні спеціаліст — не факт, що виконуватиме роботу так, як від нього очікує керівництво компанії.

Грамотний онбординг дозволяє усунути ці проблеми.

Не соромтеся запитувати

І взагалі, поводьтеся впевнено з першого робочого дня. Сором’язливість не допоможе адаптуватися на новій роботі, хіба що ускладнить ситуацію. Що ж тоді допоможе? Цікавість до робочих процесів і бажання якнайшвидше розібратися в нюансах своїх обов’язків. Проявляйте здорову зацікавленість, ставте питання, будьте залученими в робочі процеси. Трапляється й таке, що після тижня роботи на новому місці людина почувається, наче в своїй тарілці.

Кожен день — нові знання

Спостерігайте і вивчайте все, що потрапляє в поле зору. Іноді спостереження за роботою колег принесе вам більше, аніж прочитання посадових інструкцій. Хоча зміст посадових інструкцій, між іншим, треба теж знати. Словом, сприймайте кожен день як можливість дізнатися щось нове. А здобувши довіру і прихильність нових колег, ваша адаптація мине ще приємніше і комфортніше.

Пам’ятайте про тайм-менеджмент

Перед новим робочим днем продумуйте, як розподілятимете свій час. Щоб все встигати, треба вміти розподіляти свій час. Формула тут проста: грамотне планування справ — мінімум стресу. А якщо невдачі таки траплятимуться, нагадуйте собі, що кожен успішний фахівець теж колись був новачком. І теж припускався помилок.

Звичайно ж, люди

Куди на новому місці та без інших людей? Налагоджуйте комунікацію, знайдіть підтримку команди, бо це люди, з якими ви будете бачитися заледве не щодня. Намагайтеся швидко влитися в новий колектив, від цього залежатиме, як вам далі працюватиметься.

Про мотивацію і «правильні налаштування»

Не соромтеся нагадувати собі на новому робочому місці, що ви хороший працівник і відповідальна людина. Що ви відповідальний працівник і хороша людина. Ви вмієте добре виконувати свою роботу, не боїтеся щось спитати чи уточнити.

Похваліть себе в кінці робочого дня. Особливо похваліть себе, якщо не вийшло те, що запланували. Не вийшло сьогодні, не проблема, горювати не треба. Вийде завтра. Повторюйте собі це частіше, щоб подолати страх невдачі, заспокоїтися і впевнено рухатися далі. Кожна нова робота завжди пов’язана з переживаннями.

Ваше завдання, як нового працівника, звести до мінімуму страх і невпевненість в собі, і «викрутити» на максимум приємні враження і радість.

Читайте также


↑ Наверх