Друзі, на нашому сайті рекрутингу ви можете знайти як виконавчі посади, так і вакансії для керівників. Чи помічали ви на собі, як деякі з них проходять повз вас, хоча ви були не проти спробувати себе в ролі керівника? Сьогодні на Jobs.ua розбираємось, чому так стається і які саме ознаки того, що ви готові стати керівником.
Проведене опитування щодо зацікавленостей користувачів сайту керівними посадами показало цікаві результати, з якими ми хочемо поділитися з вами.
Результати опитування показали, що зі 100% респондентів вже зараз посідають керівну посаду 38%. І це досить непоганий показник. Хороші керівники завжди в пошані та мають купу можливостей і переваг: висока зарплата і хороше матеріальне становище, повага колег і підлеглих, задоволення особистих амбіцій. Існує і протилежна сторона, до якої повинен бути готовий кожний керівник: велика відповідальність за людей в компанії, ненормований графік роботи, відсутність свят і вихідних, особливо у випадку з підприємствами, які працюють цілодобово. Щоб стати справді гідним керівником, важливо пам'ятати, що посада - то не тільки великі гроші й визнання суспільства, а й тернистий шлях, кропітка робота і відповідальність.
20% опитаних - ті спеціалісти, яким завжди хотілось професійного росту, проте щось постійно заважало. Причини можуть бути різні, проте всі вони свідчать, що поки що ви не готові до кардинальних змін в професійній сфері. Сюди ж відносяться й наступні 19%, які час від часу думають про те, щоб спробувати свої сили в керівництві, але з якихось причин справа не доходить до серйозних рішень, або всі вони не набувають потужних просувань.
До речі, однією з найпоширеніших причин, чому співробітників не підвищують ані на посаді, ані в зарплаті — вони про це не просять. Уявіть собі, подібні розмови з керівництвом лякають багатьох співробітників. Деякі працівники бояться показатися занадто жадібними, амбітними чи нахабними. Інша половина відчуває страх до відмови та виникнення непорозуміння, адже така розмова наче заява, що вам не подобаються подібні умови праці.
6% опитаних відчуваю, що не готові брати відповідальність за інших. І це цілком зважене рішення. Керівна посада це завжди відповідальність за людей, за результат команди та компанії в цілому. Досить складно будь-якому керівникові обіцяти конкретний результат на 100% і завжди існують ризики провалитися. А це значить, що і питати з керівника будуть в першу чергу, навіть якщо факап буде когось з членів команди.
12% чесно зізнаються, що для керівної посади їм потрібно набути більше знань та досвіду. І в цьому також є рація, адже ми не народжуємось керівниками. Керівні знання, уміння, лідерські якості - весь цей досвід напрацьовується роками. Якщо ви внутрішньо відчуваєте, що не готові до керівної посади, то краще дайте собі час прийняття досвід та отримати практичну базу поступово.
5% - ніколи не було думок зайняти таку посаду. Деякі люди не хочуть бути керівниками й це цілком нормально. Не у всіх є час, бажання, а головне енергія посідати керівну посаду.
В будь-якому разі, всім бажаємо професійного та кар’єрного росту!
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».