№ | Специальность | Увеличение спроса, % |
1 | Контент-менеджер | 110 |
2 | Блоггер | 98 |
3 | Спичрайтер | 84 |
4 | Поисковый оптимизатор | 75 |
5 | Аналитик | 50 |
6 | Менеджер по благотворительности | 42 |
7 | Комьюнити-менеджер | 38 |
8 | Креативный директор | 25 |
9 | Хаусхолд-менеджер (управляющий домашним хозяйством) | 12 |
10 | Шопер (консультант по стилю) | 10 |
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.