Human Research manager (HR-менеджер), або аналітик з персоналу – це керівник трудових ресурсів, якому знайдеться місце у будь-якій успішній компанії. На сьогоднішній день це сучасна, цікава, добре оплачувана посада. Її може виконувати як сам керівник підприємства за сумісництвом, так і окремо найманий професійний співробітник компанії. Безсумнівно, HR-директор добре знає, що він робить, а ще краще, що робити його підлеглим. В іншому випадку про гідну зарплату і високі досягнення годі й фантазувати.
Розглянемо детальніше, що треба робити керівнику підрозділу кадрів на підприємстві:
Компанія, яка наймає HR-менеджера, вміє рахувати витрати. Вона ставить собі за мету проведення аналізу роботи та виявлення потенціалу для досягнення успіху в бізнесі через внутрішні резерви. Таким чином, у гру вступають нові для керівництва змінні (наприклад, доцільність утримання співробітників, займаних посад). Вони дозволять уникнути слабких місць, невиправданих витрат. Шляхом встановлення чіткої мотивації сприяти підвищенню ефективності і працездатності підлеглих.
Для досягнення поставлених цілей треба керуватися деякими стандартами:
Важливо! Одним з основних принципів у посаді HR-менеджера вважається мистецтво спілкування. Керівнику потрібно робити правильні висновки на основі проведеного тонкого психологічного аналізу.
Корисно! При проведенні співбесіди радимо дотримуватися конкретного обраного алгоритму: фізичне сприйняття, наявність мети (кар'єрного зростання), відповідальність у роботі, здатність до навчання, прагнення до вдосконалення.
Корисно! Головним принципом роботі має бути довіра, шанобливе ставлення до працівників – як по вертикалі, так і по горизонталі. Це стосується також «слабких місць» у відносинах в колективі з окремими «проблемними» особистостями. У такому випадку потрібно формувати індивідуальну програму мотивації, вводити оцінки професіоналізму фахівців, розглядати, як впливають події в особистому житті співробітників на роботу. Дійте за принципом: визначимо проблему – знайдемо і рішення.
HR-менеджера компанії доволі обізнаний. Він розуміє, якими якостями в особистісному та професійному плані повинен бути наділений претендент на вакантну посаду. Аналітик з персоналу може оцінити його здібності, керуючись складеною раніше професіограмою, що характеризує конкретне місце роботи.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.