RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. В помощь HR
  5. Десять заповідей для HR менеджера

Десять заповідей для HR менеджера

18.02.2020 1186
Десять заповідей для HR менеджера

Десять заповідей для HR менеджера

18.02.2020     1186

Human Research manager (HR-менеджер), або аналітик з персоналу – це керівник трудових ресурсів, якому знайдеться місце у будь-якій успішній компанії. На сьогоднішній день це сучасна, цікава, добре оплачувана посада. Її може виконувати як сам керівник підприємства за сумісництвом, так і окремо найманий професійний співробітник компанії. Безсумнівно, HR-директор добре знає, що він робить, а ще краще, що робити його підлеглим. В іншому випадку про гідну зарплату і високі досягнення годі й фантазувати.

Головні функціональні обов'язки HR-менеджера

Розглянемо детальніше, що треба робити керівнику підрозділу кадрів на підприємстві:

  1. Участь у стратегії і планування розвитку компанії, координування бюджетних ресурсів. До його обов’язків входить складання планів, доповідей, аналітичних записок.
  2. Моніторинг потреб у вакансіях підприємства і проведення співбесід при прийомі на роботу (пошук цінних фахівців, взаємодія з кадровими агенціями, розміщення оголошень в різних інформаційних джерелах).
  3. Консультації з керівництвом з приводу організації робочих місць, ротації кадрів, профілювання співробітників.
  4. Вирішення питань навчання, курсів підвищення кваліфікації персоналу, аналіз ефективності, проведення тренінгів, атестацій тощо.
  5. Розробка, впровадження, аналіз програм з адаптації, стимулювання й утримання співробітників компанії.
  6. Мотивація робітників, створення «свіжих» моделей систем компетенції персоналу.
  7. Участь в колективних заходах, проведення тімбілдингів зі співробітниками компанії.

Компанія, яка наймає HR-менеджера, вміє рахувати витрати. Вона ставить собі за мету проведення аналізу роботи та виявлення потенціалу для досягнення успіху в бізнесі через внутрішні резерви. Таким чином, у гру вступають нові для керівництва змінні (наприклад, доцільність утримання співробітників, займаних посад). Вони дозволять уникнути слабких місць, невиправданих витрат. Шляхом встановлення чіткої мотивації сприяти підвищенню ефективності і працездатності підлеглих.

10 заповідей для HR менеджера

10 принципів роботи HR-менеджера

Для досягнення поставлених цілей треба керуватися деякими стандартами:

  1. Слідувати бізнес-цілям компанії завжди і всюди. В основі роботи лежить проведення заходів, спрямованих на отримання більшого прибутку, зростання доходу бізнесу. Роль найманого менеджера полягає в обслуговуванні цієї мети за допомогою своїх знань, ініціативи, прийняття рішень. Йому треба оперувати конкретними цифрами, що характеризують діяльність окремих співробітників, запроваджувати такі норми (прирівнюючи до грошових знаків) у періодичному аналізі ситуації на підприємстві, своєчасно доповідаючи або консультуючи керівництво.
  2. Глибоко вивчати профільний матеріал. Запорукою становлення і шанобливого ставлення до компанії буде володіння знаннями, що стосуються діяльності підприємства: профіль, етапи професійного розвитку, історія, особистості.
  3. Вибудовувати стратегію або систему розвитку, зводячи воєдино всі фактори впливу. Це дозволить отримати результат, передбачаючи можливий розвиток і наслідки дій. Для цього потрібно планувати на кілька кроків наперед.
  4. Завжди керуватися такими чеснотами, як: обов'язковість, відповідальність, надійність. Це означає – проявляти людські якості в роботі з підлеглими. Дотримуватися в комунікаціях принципу нейтралітету, до всіх робітників без винятку відноситися рівно.
  5. Постійно розвиватися, бути «на гребні хвилі» у своїй професії. Треба взяти за правило, що один день дорівнює одній ідеї.

Важливо! Одним з основних принципів у посаді HR-менеджера вважається мистецтво спілкування. Керівнику потрібно робити правильні висновки на основі проведеного тонкого психологічного аналізу.

  1. Керуватися фактами за знаннями. Прийом на посаду починається з вибору претендента, проведення співбесіди, від успіху якої може залежати ефективність і внесок того чи іншого фахівця у прибуток фірми. Вдала розмова можлива тільки завдяки майстерності та професійним якостям менеджера, який виступає в інтересах конкретної компанії. Важливо вміти позитивно розташувати співрозмовника, зняти напругу, «почути» або відсіяти непотрібного фахівця. Причому це треба робити без упередженості або зверхності. HR-менеджер повинен вести розмову у правильному руслі, намагатися якомога повніше розкрити особистість і здатності претендента.

Корисно! При проведенні співбесіди радимо дотримуватися конкретного обраного алгоритму: фізичне сприйняття, наявність мети (кар'єрного зростання), відповідальність у роботі, здатність до навчання, прагнення до вдосконалення.

  1. Працювати над злагодженістю роботи різних відділів, формувати «командну гру». Сучасні кадри вирішують майже все. Менеджеру необхідно володіти соціально-психологічними навичками і знаннями, що дозволяють якомога цілісніше дати оцінку кожному співробітнику і підрозділу в цілому. Він повинен сприяти організації умов для максимальної віддачі і прояву професіоналізму в колективі, компанії.
  2. Повністю володіти знаннями трудового законодавства, умовами укладання контрактів (якщо вони запроваджені на конкретному підприємстві). У його обов’язки входять також організація та ведення діловодства, ведення та погодження графіків відпусток.

Корисно! Головним принципом роботі має бути довіра, шанобливе ставлення до працівників як по вертикалі, так і по горизонталі. Це стосується також «слабких місць» у відносинах в колективі з окремими «проблемними» особистостями. У такому випадку потрібно формувати індивідуальну програму мотивації, вводити оцінки професіоналізму фахівців, розглядати, як впливають події в особистому житті співробітників на роботу. Дійте за принципом: визначимо проблему знайдемо і рішення.

  1. Бути в курсі того, що відбувається у конкурентів. Це допоможе скористатися їхніми слабкими сторонами, а також виступати з більш привабливими пропозиціями на ринку. Прагнути стати єдиним повноцінним і довірчим центром інформації в компанії. Нехай слова мають вагу і ціну, а знання – силу, перевірену на ділі.
  2. Розлучатися зі співробітниками гідно. Це більш далекоглядно, так як при часто мінливих правилах і обставинах такий процес може мати зворотний хід.

HR-менеджера компанії доволі обізнаний. Він розуміє, якими якостями в особистісному та професійному плані повинен бути наділений претендент на вакантну посаду. Аналітик з персоналу може оцінити його здібності, керуючись складеною раніше професіограмою, що характеризує конкретне місце роботи.

Читайте также

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 Декабрь, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 Декабрь, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.


↑ Наверх