RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Интересно о бизнесе
  4. Мужчины, которые изменили мир
  5. Джеймс Кемерон і його майстер клас для маркетологів, як просувати власний продукт

Джеймс Кемерон і його майстер клас для маркетологів, як просувати власний продукт

16.04.2021 597
Джеймс Кемерон і його майстер клас для маркетологів, як просувати власний продукт

Джеймс Кемерон і його майстер клас для маркетологів, як просувати власний продукт

16.04.2021     597

Цього режисера ми знаємо за фільмами «Титанік», «Термінатор», «Аватар». Дехто з нетерпінням очікує на продовження пригод американського десантника на Пандорі, а поки що разом з Jobs.ua давайте поговоримо, як цей режисер спромігся вивести рекламну кампанію кінострічок на зовсім інший рівень.

Джеймс Кемерон і революція в кінематографі

Фантастичний бойовик «Термінатор» про непереможного кіборга-прибульця з майбутнього, для якого кулі не становлять велику перешкоду, назавжди змінив жанр бойовика і задав стандарти жанру на десятиліття вперед. Все, за що ми любимо видовищні фільми – відмінний каст і режисура, цікава історія і герої, яким хочеться співпереживати, видовищна комп’ютерна анімація, яка на той час спричинила справжню революцію, музика і фірмові фрази персонажів – всі ці речі повною мірою присутні в «Термінаторі», а друга частина лише підсилила позиції першого фільму. Ну й харизма і атлетизм Арнольда Шварценеггера, звісно. Безперечно, без нього цей фільм не став би культовим.

І це не єдині здобутки Джеймса Кемерона на посту режисера. Як вдалося досягнути таких фантастичних результатів – касові збори в п’ять разів перевищили бюджет фільму (500 млн. доларів проти 100 млн.), і цей рекорд тримався дванадцять років (аж до «Матриці: Перезавантаження» в 2003 році)?

Звернемо увагу на дві суттєві речі, завдяки яким вдалося досягнути нечуваного успіху: трейлери і вдала рекламна кампанія. Поговоримо про кожну із складових успіху окремо.

Джеймс Кемерон і трейлери

Новим підходом до створення трейлерів Джеймс Кемерон закріпив у кіноіндустрії ідею, що просування фільму – це не менш важлива частина роботи, ніж написання сценарію і зйомки фільму. Занурюватися в передісторію не будемо, але основна пісня у фільмі належить рок-гурту Guns N’ Roses, мегапопулярному і мегаскандальному на той час (початок 1990-х). Так у чому полягала революційність підходу голлівудського режисера? Для Guns N’ Roses був відзнятий спеціальний відеокліп з Арнольдом Шварценеггером в головній ролі, а історія, показана в кліпі, мала свою сюжетну лінію, яка до того ж переривалася вставками з фільму та концертних виступів групи.

Рекламна кампанія

Кліп на пісню Guns N’ Roses щоденно крутили по декілька разів на МТV. Яку кращу рекламну кампанію можна придумати фантастичному бойовику з непереможним і бездушним роботом, в якому ще й зіграв кумир тодішньої молоді «Залізний Арні»? Та з мегапопулярними рокерами, кожного кліпу яких і кожної пісні сотні мільйонів фанатів у всьому світі чекали з величезним нетерпінням. Ось ця зв’язка – Кемерон, Арні та нова пісня Guns N’ Roses із революційним відеокліпом – відіграла величезну роль в просуванні фільму.

З тих пір підхід до трейлерів як важливого атрибуту просування фільмів змінився назавжди. Джеймс Кемерон навіть у сфері маркетингу зміг застосувати свої дивовижні здібності та уяву, задавши стандарти кіноіндустрії на десятки років уперед.

Читайте также

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 Февраль, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 Февраль, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 Февраль, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 Февраль, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 Февраль, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.


↑ Наверх