Цього режисера ми знаємо за фільмами «Титанік», «Термінатор», «Аватар». Дехто з нетерпінням очікує на продовження пригод американського десантника на Пандорі, а поки що разом з Jobs.ua давайте поговоримо, як цей режисер спромігся вивести рекламну кампанію кінострічок на зовсім інший рівень.
Фантастичний бойовик «Термінатор» про непереможного кіборга-прибульця з майбутнього, для якого кулі не становлять велику перешкоду, назавжди змінив жанр бойовика і задав стандарти жанру на десятиліття вперед. Все, за що ми любимо видовищні фільми – відмінний каст і режисура, цікава історія і герої, яким хочеться співпереживати, видовищна комп’ютерна анімація, яка на той час спричинила справжню революцію, музика і фірмові фрази персонажів – всі ці речі повною мірою присутні в «Термінаторі», а друга частина лише підсилила позиції першого фільму. Ну й харизма і атлетизм Арнольда Шварценеггера, звісно. Безперечно, без нього цей фільм не став би культовим.
І це не єдині здобутки Джеймса Кемерона на посту режисера. Як вдалося досягнути таких фантастичних результатів – касові збори в п’ять разів перевищили бюджет фільму (500 млн. доларів проти 100 млн.), і цей рекорд тримався дванадцять років (аж до «Матриці: Перезавантаження» в 2003 році)?
Звернемо увагу на дві суттєві речі, завдяки яким вдалося досягнути нечуваного успіху: трейлери і вдала рекламна кампанія. Поговоримо про кожну із складових успіху окремо.
Новим підходом до створення трейлерів Джеймс Кемерон закріпив у кіноіндустрії ідею, що просування фільму – це не менш важлива частина роботи, ніж написання сценарію і зйомки фільму. Занурюватися в передісторію не будемо, але основна пісня у фільмі належить рок-гурту Guns N’ Roses, мегапопулярному і мегаскандальному на той час (початок 1990-х). Так у чому полягала революційність підходу голлівудського режисера? Для Guns N’ Roses був відзнятий спеціальний відеокліп з Арнольдом Шварценеггером в головній ролі, а історія, показана в кліпі, мала свою сюжетну лінію, яка до того ж переривалася вставками з фільму та концертних виступів групи.
Кліп на пісню Guns N’ Roses щоденно крутили по декілька разів на МТV. Яку кращу рекламну кампанію можна придумати фантастичному бойовику з непереможним і бездушним роботом, в якому ще й зіграв кумир тодішньої молоді «Залізний Арні»? Та з мегапопулярними рокерами, кожного кліпу яких і кожної пісні сотні мільйонів фанатів у всьому світі чекали з величезним нетерпінням. Ось ця зв’язка – Кемерон, Арні та нова пісня Guns N’ Roses із революційним відеокліпом – відіграла величезну роль в просуванні фільму.
З тих пір підхід до трейлерів як важливого атрибуту просування фільмів змінився назавжди. Джеймс Кемерон навіть у сфері маркетингу зміг застосувати свої дивовижні здібності та уяву, задавши стандарти кіноіндустрії на десятки років уперед.
Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.