UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Цікаво про бізнес
  4. Чоловіки, які змінили світ
  5. Джеймс Кемерон і його майстер клас для маркетологів, як просувати власний продукт

Джеймс Кемерон і його майстер клас для маркетологів, як просувати власний продукт

16.04.2021 590
Джеймс Кемерон і його майстер клас для маркетологів, як просувати власний продукт

Джеймс Кемерон і його майстер клас для маркетологів, як просувати власний продукт

16.04.2021     590

Цього режисера ми знаємо за фільмами «Титанік», «Термінатор», «Аватар». Дехто з нетерпінням очікує на продовження пригод американського десантника на Пандорі, а поки що разом з Jobs.ua давайте поговоримо, як цей режисер спромігся вивести рекламну кампанію кінострічок на зовсім інший рівень.

Джеймс Кемерон і революція в кінематографі

Фантастичний бойовик «Термінатор» про непереможного кіборга-прибульця з майбутнього, для якого кулі не становлять велику перешкоду, назавжди змінив жанр бойовика і задав стандарти жанру на десятиліття вперед. Все, за що ми любимо видовищні фільми – відмінний каст і режисура, цікава історія і герої, яким хочеться співпереживати, видовищна комп’ютерна анімація, яка на той час спричинила справжню революцію, музика і фірмові фрази персонажів – всі ці речі повною мірою присутні в «Термінаторі», а друга частина лише підсилила позиції першого фільму. Ну й харизма і атлетизм Арнольда Шварценеггера, звісно. Безперечно, без нього цей фільм не став би культовим.

І це не єдині здобутки Джеймса Кемерона на посту режисера. Як вдалося досягнути таких фантастичних результатів – касові збори в п’ять разів перевищили бюджет фільму (500 млн. доларів проти 100 млн.), і цей рекорд тримався дванадцять років (аж до «Матриці: Перезавантаження» в 2003 році)?

Звернемо увагу на дві суттєві речі, завдяки яким вдалося досягнути нечуваного успіху: трейлери і вдала рекламна кампанія. Поговоримо про кожну із складових успіху окремо.

Джеймс Кемерон і трейлери

Новим підходом до створення трейлерів Джеймс Кемерон закріпив у кіноіндустрії ідею, що просування фільму – це не менш важлива частина роботи, ніж написання сценарію і зйомки фільму. Занурюватися в передісторію не будемо, але основна пісня у фільмі належить рок-гурту Guns N’ Roses, мегапопулярному і мегаскандальному на той час (початок 1990-х). Так у чому полягала революційність підходу голлівудського режисера? Для Guns N’ Roses був відзнятий спеціальний відеокліп з Арнольдом Шварценеггером в головній ролі, а історія, показана в кліпі, мала свою сюжетну лінію, яка до того ж переривалася вставками з фільму та концертних виступів групи.

Рекламна кампанія

Кліп на пісню Guns N’ Roses щоденно крутили по декілька разів на МТV. Яку кращу рекламну кампанію можна придумати фантастичному бойовику з непереможним і бездушним роботом, в якому ще й зіграв кумир тодішньої молоді «Залізний Арні»? Та з мегапопулярними рокерами, кожного кліпу яких і кожної пісні сотні мільйонів фанатів у всьому світі чекали з величезним нетерпінням. Ось ця зв’язка – Кемерон, Арні та нова пісня Guns N’ Roses із революційним відеокліпом – відіграла величезну роль в просуванні фільму.

З тих пір підхід до трейлерів як важливого атрибуту просування фільмів змінився назавжди. Джеймс Кемерон навіть у сфері маркетингу зміг застосувати свої дивовижні здібності та уяву, задавши стандарти кіноіндустрії на десятки років уперед.

Читайте також


Часто шукають

↑ Вгору