Кар’єрний ріст - це невід’ємна частина професійного розвитку будь-якого спеціаліста. Де-хто з них проходить досить короткий шлях, а де-кому выпадає пройти довгий та досить нелегкий і заслужити своє місце в компанії та на кар’єрному шляху. Але у кожного кар’єрного росту на певній вакансії є свій пік з різних на то причин. Якщо ви досягли свого кар’єрного піку на посаді в компанії і не знаєте куди рухатись далі, ця стаття саме для вас.
Для багатьох спеціалістів відсутність чи припинення кар’єрного росту є справжньою проблемою для подальшої роботи в компанії. І це досить логічно, спеціаліст повинен розвиватися та поповнювати свої знання постійно. Без кар’єрного розвитку робітник починає нудьгувати, вважати себе зайвим, не на тому місці, що в свій час призводить до депресії. Де-які спеціпалісти доводять до крайніх меж та в результаті звільняються з роботи. Ми, в свою чергу, стверджуємо, що не обов’язково доводити до цього, а шукати нові шляхи руху, залишаючись на своїй посаді в компанії.
Отже, ми домовились залишити звільнення на крайній випадок. А покищо давайте продумаємо, що у цій ситуації можна зробити. По-перше, візьміться за аналіз своєї роботи в компанії, а також оцініть свою діяльність. Чи справді вам більше недоступний кар’єрній рост? Іноді нам так тільки здається. Для вияснення цього вам допоможе особиста бесіда з вашим керівником чи директром. Але не напрошуйтесь на зустріч з керівництвом не придумавши власну стратегію вашого подальшого шляху та місця в компанії, тим паче, керівники йдуть на зустріч тим, хто шукає та пропонує свої шляхи подальшого руху.
Якщо, ви все ж таки вирішили зустрітися з керівнцицтвом особисто, то будьте готові заздалегідь продумати декілька ідей. Наприклад, ви можете запропонувати створити власну команду спеціалістів за фахом, чкі очолите саме ви. Ви також можете піти далі та запропонувати відкрити новий вітділ за новим направленням під ваших керівництвом. Головне, щоб при цьому ви отримали нові навички та уміння, нові знання та задоволення від процесу та результатів.
Якщо навіть після розмови з керіваництвом, ви не отримали підтримки на нові впроваддження, не засмучуйтесь. Ви завжди можете ваідкрити власне діло паралельно з основною роботою.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.