Такая большая сумма может объясняться тем, что в 2008 году она покинула большинство своих постов в eBay и стала специальным советником компании. Из-за ухода с ряда должностей ей могли быть выплачены компенсации.
Уитмен намного опережает в рейтинге всех своих соперниц. Например, находящаяся на втором месте Кэрол Бартц (Carol Bartz) из Autodesk заработала за год менее 46 миллионов долларов. На третьем месте оказалась Барбара Новик (Barbara Novick) из BlackRock, сумевшая получить почти 30 миллионов долларов.
В июле Forbes уже публиковал подобный рейтинг, но в него вошли только женщины, возглавляющие свои компании. Из-за этого первое место в нем заняла Индра Нуйи (Indra K. Nooyi) из PepsiCo. В новом рейтинге Forbes она не вошла даже в первую десятку.
Кроме того, в августе в Forbes появился список ста самых влиятельных женщин планеты. В этом списке Индра Нуйи заняла третье место.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?