RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Личные качества на работе
  5. Гнучкі навички: необхідний набір починаючого фахівця

Гнучкі навички: необхідний набір починаючого фахівця

15.07.2020 1296Автор: Олександр Мавлідінов
Гнучкі навички: необхідний набір починаючого фахівця

Гнучкі навички: необхідний набір починаючого фахівця

15.07.2020     1296Автор: 

Як відомо, назвою «soft skills» відмічають гнучкі навички кандидатів на вакансії, які є особливими вміннями, що покращують соціальні контакти та процес роботи, в цілому, проте, не є такими, які можна віднести до певної професійної сфери. У той, час, коли hard skills – суто професійні вміння та навички, з’являються разом із отриманням професії та робочим досвідом, гнучкі навички – індивідуальне, «внутрішнє» вміння, що розвинуто пропорційно тому, на якому рівні знаходиться комунікаційні навички людини.

Приділяти серйозну увагу soft skills, й роботодавці, й самі фахівці почали відносно недавно. Наразі, це вважається доволі важливим аспектом й у багатьох відомих компаніях, до гнучких навичок кандидатів ставляться прискіпливіше аніж до наявності в останніх професійного досвіду.

Будь-які навички, людина може тренувати можна тренувати, тож не слід зволікати цього, у разі, коли ви відчуваєте необхідність «підтягнути» певний аспект вашого соціального життя. Доведеним є той факт, що фахівець, який має доволі розвинуті soft skills, вважається роботодавцями найбільш продуктивним, чим той, хто не має такого рівня розвитку власних гнучких навичок. Тому, не складно здогадатися, яких фахівців будуть працевлаштовувати в першу чергу.

Як досвідчений, так й починаючий працівник, в якого гнучкі навички розвинуті до гідного рівня, більш ефективно взаємодіє з командою, клієнтами, відмінно розуміючи хід думок та потреби інших людей. Саме це, робить такого працівника максимально продуктивним та цінним.

Тому, розвиток певних soft skills особливо важливий для починаючого кар’єру фахівця, як гарантований спосіб привернути до себе необхідну увагу керівництва та одразу зарекомендувати себе, як особистість з бажанням власного зростання.

Саме сьогодні, більшість роботодавців поставлять у пріоритет молодого робітника, який прагне розвитку, вміє ефективно будувати нові комунікації із людьми та має навички швидкого навчання. Пед таким кандидатом, може програти й досвідчений спеціаліст. Який не продемонстрував наявність прагнення до розвитку власних гнучких навичок.

Продемонстрував наявність добре розвинутих soft skills одразу на інтерв’ю або під час телефонного скринінгу, кандидат гарантовано отримає максимум увагу з боку рекрутера до своєї кандидатури. Для цього, кажучи про притаманні вам гнучкі навички, не обмежуйте себе лише переліком власних здібностей, а наводьте реальні приклади, демонструючи, що ви розумієте про що йде мова та як застосувати ту чи іншу навичку.

гнучкі навички

Пам’ятайте й про певні «необхідні soft skills», які фахівцю на початку свого трудового шляху. Треба розвинути насамперед.

По перше, це вміння ставити запитання, що покаже й професійну грамотність людини, й її відверте прагнення до осягнення нового.

Не слід соромитися можливих «не вірних» запитань, набагато більше програє той, хто не ставить їх взагалі. Не маючи змоги запитати одразу – нотуйте питання, щоб розібратися з ними окремо, коли у вас та вашого керівника знайдеться на це час.

Не менш важливим є й наявність високого рівня відповідальності та принципової чесності.

Саме ці гнучкі навички, краще за все демонструють рівень зрілості особистості та її готовність брати на себе певну відповідальність, рухаючись кар’єрними сходами. Також, розуміння вагомості та цінності власного слова дозволить не брати на себе зобов’язань зайвих, яких людина не зможе виконати та зіпсує собі майбутній шлях до успіху.

Здатність уважно та з інтересом слухати інших, у разі коли є добре розвиненою, допомагає не лише уникати багатьох незручних ситуацій але й часто допомагає звернути увагу на непомітні, проте, важливі деталі, які оточуючи упускають.

Вміння знаходити власну мотивацію, теж, безцінна навичка для будь-якого фахівця на початку його кар’єри. Від цієї гнучкої навички виходить й наявність ініціативності робітника, що також є проявом жаги до потрібних знань що завжди заохочується керівництвом та роботодавцем, взагалі.

Розуміння знаходження себе у команді та вміння працювати разом, теж гнучкі навички, що вкрай необхідно розвивати в першу чергу на початку професійного шляху. Коли ваша робота полягає в колективній праці, необхідно одразу розуміти, що мова йдеться про спільний результат, а значить ваше вміння працювати з колективом, посприяє чи ні його ефективності під час роботи.

Розпочинаючи кар’єру, кожен з молодих спеціалістів прагне чогось досягнути. Й приділяє максимум уваги та часу саме професійному зростанню, вдосконалюючи власні робочі навички та накопичуючи досвід. Проте, саме розвиток гнучких навичок, які б, здавалося лежать десь поруч основних необхідних вмінь, сприяють не лише нагоді навчитися швидко та якісно але й демонструють новачка з самих вигідних боків.

Керівництво, коли бачить двох фахівців, що мають схожий досвід та професійні вміння, завжди «ставить» на того, хто проявляє більш ефективні комунікаційні навички, креативність та має високий рівень соціальної адаптації. Якщо, в такого фахівця ще й існують задатки лідерських здібностей, він легко може отримати певний карт-бланш, не лише на можливість професійного зростання, а й на швидке просування на більш відповідальні посади, що є відмінним початком будь-якої кар’єри.

До того ж, розвиток таких вмінь не стане зайвим й поза роботою, у тому числі. Вміння налаштовувати позитивно людей щодо власної персони – гарне вміння, яке швидко посприяє знаходженню потрібних знайомств, однодумців, кращих робочих пропозицій та вселить більш впевненості у власні можливості людини.

Витративши час на отримання та розвиток саме цих навичок, починаючий кар’єрний шлях молодий фахівець, отримає надійний інструмент власного псування та ефективний показник власної виключності.

Читайте также

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 Август, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


↑ Наверх